Het BMW K1200/1300 S/R/R Sport Topic VI: The Power Is Here

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo allen,

Ik kom hier ook maar eens kijken als trotse bezitter van een K1300R. Vorig jaar mei gekocht na jaren op (BMW)toerfietsen te hebben gereden (laatste K1200GT).
In het begin wel wat bang voor naakt .. brrr ... maar wat een onwijze fiets zeg, en wat een fun, ik heb een etalageruit voor m'n snuffert nog geen moment gemist.

Onlangs ook de oliekoeler beschermer ontvangen van wunderlich, inderdaad, dom om zo'n ding in zilver te leveren, maar ja, wat ontvetter en een spuitbus silkzwart verder is het goed te doen.

[afbeelding]

Ronkende groet,
Robert.
mooi zo een mat zwarte :Y
 
Laatst bewerkt:
wat vinden jullie hier van, alleen het kontje is te kort
full

verder vind ik hem top!
 
Voor de geïnteresseerden, ik heb nog een gloednieuwe Leovince carbonfiber demper te koop voor de K1300R/K1300S. Mag weg voor de inkoopprijs. Heeft E-goedkeuring en losneembare dB-killers. Ben te bereiken op info apending motor-x punt nl.

Foto's op aanvraag.

Hoop niet dat het als spam gezien wordt probeer alleen iemand aan een erg goedkope demper te helpen.
 
[..]

Ik zie nu ook pas op je foto dat je een belly-pan hebt en hij lijkt niet van carbon te zijn. (of is ie over gespoten) Klopt dit? :?
Ben er erg benieuwd naar waar hij dan vandaan komt, ik ben namelijk nog opzoek naar een niet carbon versie.

Mooi tasje trouwens. Aan die oplossing had ik nog niet eens gedacht voor bagage. Origineel BMW?

Prettige reis naar/door de Eifel. :] Zit zelf bij de ring als het meezit qua weer. :]

Onderkuip is van AC Schnitzer, ik wilde idd ook geen carbon, en in kleur gespoten.
Tasje is gewoon bij de motorzaak te koop, niet ori BMW maar lijkt er wel voor gemaakt zo mooi als het past.

Het was f*cking koud in de Eifel en nat en glad, zelfs bij rustig inhalen in z'n 4 spinde het achterwiel door, glibberig in de bochten ook. Maarja weer wat nat weer bochtenwerk kunnen oefenen.

full


Ronkende groet,
Robert.
 
Laatst bewerkt:
Onderkuip is van AC Schnitzer, ik wilde idd ook geen carbon, en in kleur gespoten.
Tasje is gewoon bij de motorzaak te koop, niet ori BMW maar lijkt er wel voor gemaakt zo mooi als het past.

Het was f*cking koud in de Eifel en nat en glad, zelfs bij rustig inhalen in z'n 4 spinde het achterwiel door, glibberig in de bochten ook. Maarja weer wat nat weer bochtenwerk kunnen oefenen.

[afbeelding]

Ronkende groet,
Robert.

:] ziet er goed uit!

Ik heb zit zoeken maar ik kan geen prijzen vinden bij AC Schnitzer. Weet je nog wat jij er voor betaald hebt. (je mag het mij ook mailen husqy_keess@live.nl)
 
:] ziet er goed uit!

Ik heb zit zoeken maar ik kan geen prijzen vinden bij AC Schnitzer. Weet je nog wat jij er voor betaald hebt. (je mag het mij ook mailen husqy_keess@live.nl)

Goedemiddag
Kijk hier maar eens www.mkm-bikes.de
Hier heb ik voor mijn K1300R ook div delen vandaan gehaald
Zal wel een foto plaatsen vandaag of morgen
 
Deze heb ik er ook onder gezet :W [afbeelding]

Deze had ik ook gezien. :9~

Vindt het prijs verschil wel groot;
AC: €553,35 (in kleur onbekend)
MKM: €399,- (in kleur: 549.-)

Heb je de spoiler toevallig door MKM laten spuiten. Ben namelijk benieuwd naar de kwaliteit en of de kleur overeen komt met origineel BMW kleur.
 
Laatst bewerkt:
Wij hebben zelf een autoschade bedrijf ,dus dat was niet zo moeilijk
De bevestiging van de onder kuip was voor ons goed te doen , met wat kleine aanpassingen . Weet niet hoe handig je bent maar de bev beugels die er bij zitten passen zeker niet 100%
Mijn advies is wel om hem eerst goed pas te maken voordat hij word gespoten .
 
Ach....................

Tegen een K tje erbij als 3e fiets, zou ik geen bezwaar hebben
(de vrouw en de portemoknip wel)
 
Wij hebben zelf een autoschade bedrijf ,dus dat was niet zo moeilijk
De bevestiging van de onder kuip was voor ons goed te doen , met wat kleine aanpassingen . Weet niet hoe handig je bent maar de bev beugels die er bij zitten passen zeker niet 100%
Mijn advies is wel om hem eerst goed pas te maken voordat hij word gespoten .

Beugels aanpassen moet wel lukken. (wel jammer dat het voor deze bedragen niet gelijk past)

Ik benieuw op het (mail) antwoord van AC. Maar ik denk dat het de bovengenoemde kuip gaat worden. (scheelt een aanzienlijk bedrag)
 
Hoe neemt iedereen een slot mee op deze motor?? Past niet zoveel onder het zadel
Ik gebruik een klein plat tasje van Hein Gericke. Past mooi op zadel (of in mijn geval bagagerekje). Voor een euro of twaalf klaar en mijn kettingslot plus schijfremslot passen er precies in.
 
Laatst bewerkt:
Beugels aanpassen moet wel lukken. (wel jammer dat het voor deze bedragen niet gelijk past)

Ik benieuw op het (mail) antwoord van AC. Maar ik denk dat het de bovengenoemde kuip gaat worden. (scheelt een aanzienlijk bedrag)

Als je hem laat spuiten,laat dan de binnenkant van de kuip zwart spuiten of in de kleur mee . Je kijkt er dan wat mooier in al hij er op zit .
 
Als je hem laat spuiten,laat dan de binnenkant van de kuip zwart spuiten of in de kleur mee . Je kijkt er dan wat mooier in al hij er op zit .


Helemaal mee eens! Bij mij is zelfs het windschermpje aan de binnenzijde in dezelfde driekleur gespoten als de buitenzijde...
 
Laatst bewerkt:
Als je hem laat spuiten,laat dan de binnenkant van de kuip zwart spuiten of in de kleur mee . Je kijkt er dan wat mooier in al hij er op zit .

Helemaal mee eens! Bij mij is zelfs het windschermpje aan de binnenzijde in dezelfde driekleur gespoten als de buitenzijde...

Dat is eem top tip. (had ik zelf niet aan gedacht)

Morgen gaat de K eerst weg voor een nieuwe achterkant ivm de lakschade. -O- (eerder genoemd garantie geval)
Tevens wordt er nog het één en ander gemonteerd van Ilmberger Carbon en Wunderlich. *O*

Ik laat gelijk even een prijsje maken als de dealer een belly-pan + spuiten + monteren doet. (ben erg benieuwd naar de totaal prijs)
Dan ga ik van de week beslissen welke belly het gaat worden. (is het vakantie geld ook gelijk gestort)

Ik zat nog even snel uit te rekenen als ik de AC neem + spuiten is het zelfs goedkoper om de Carbon versie te nemen van Ilmberger... -O- misschien een mooi excuus om gelijk de hele K een CArbon versie te maken... O-)
 
Laatst bewerkt:
Vraagje, bij KPN in Den Haag is iemand met een gele K1200R. Iemand van hier toevallig?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan