Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Zegt niks, kan prima zijn dat ze een lekke shock over t hoofd gezien hebben. Zijn ook maar mensen.
Jensen in Nijmegen. Die dealers (2 stuks), daar heb ik dan alleen maar weer slechte ervaringen mee. Zelfs als Jensen even duur zou zijn is de keuze duidelijk.(geen idee over de prijs eigenlijk, ik laat die dealers echt zo min mogelijk aan mijn motor rotzooien. Laatst een recall, dus moest wel, wist meteen weer waarom ik _niet_ naar de dealer ga. Prutswerk, kon meteen weer terug)
Dank! Ik heb nl. het idee dat dit niet was bij de eerste fiets (een 2005 met alle modificaties). Enig idee van de oorzaak? Ik ga morgen ook nog even de BMW dealer in A'foort bellen. Daar schijnt deze in onderhoud te hebben gezeten. Omdat het een 2009 fiets zou ik juist denken dat er geen 'kinderziektes' in zitten.
Bij Boonstra motoren staat er ook eentje met lage km stand!
Veldhoven. Is ondertussen geen dealer meer. Heb ook zelden ergens zo veel moeite moeten doen om een proefrit te maken. En dat terwijl het mij ging om een nieuwe fiets. Lijkt me toch interessant voor een dealer.Welke 2 dealers bedoel je dan Eelco?
Gebben heeft nog een mooie K1300R staan
Bij motorhuis Bakker in Nieuw Weerdinge staat er een uit 2006.....
404 Not Found
Zoals ik al zei, nieuwe ketting.Kan inderdaad, naast het klepdeksel bij de beurt moet je ook het zijdeksel eraf halen om de ketting te vervangen, dus komt er een pakking, overspringbeveiliging (indien niet gemonteerd) en een ketting bij. Extra arbeid iets van een half uur.
Gebben heeft nog een mooie K1300R staan
Beste Mensen,
Zal mezelf even kort introduceren. Ik ben Piet. Reed vroeger een Speedtriple en nu een KTM SMT. Ik liep deze week tegen die K1300R aan bij Gebben. Niet echt op zoek naar iets anders, want de KTM voldoet zeer goed en heb m pas anderhalf jaar.
En eigenlijk heb ik niks met 4-cilinders (vast vloeken in de kerk hier.)
Maar toch op dit forum beland: ik vond de K1300R altijd al bruut, maar dit was de eerste die ik van dichtbij heb bekeken. Ben nu serieus aan het overwegen om deze motor te, eh,
...overwegen.
USP's zijn voor mij: sport-tour kwaliteiten, koppel, betrouwbaarheid en geen 13 in een dozijn.
Hebben jullie tips? Die bij Gebben zit vol met opties. Welke zijn noodzaak en welke overbodig? Heb het dan met name over ESA etc, koffers kan ik me zelf wel iets bij voorstellen. Is de prijs reeel? Verder ben ik benieuwd naar de eventuele standaard mankementen bij bepaalde kilometerstanden en de onderhoudsintervallen / prijzen.
Tot welk jaar zijn ze geproduceerd?
In ieder geval complimenten aan de eigenaren voor de looks van de fiets. Heeft echt indruk gemaakt!
Beste Mensen,
Zal mezelf even kort introduceren. Ik ben Piet. Reed vroeger een Speedtriple en nu een KTM SMT. Ik liep deze week tegen die K1300R aan bij Gebben. Niet echt op zoek naar iets anders, want de KTM voldoet zeer goed en heb m pas anderhalf jaar.
En eigenlijk heb ik niks met 4-cilinders (vast vloeken in de kerk hier.)
Maar toch op dit forum beland: ik vond de K1300R altijd al bruut, maar dit was de eerste die ik van dichtbij heb bekeken. Ben nu serieus aan het overwegen om deze motor te, eh,
...overwegen.
USP's zijn voor mij: sport-tour kwaliteiten, koppel, betrouwbaarheid en geen 13 in een dozijn.
Hebben jullie tips? Die bij Gebben zit vol met opties. Welke zijn noodzaak en welke overbodig? Heb het dan met name over ESA etc, koffers kan ik me zelf wel iets bij voorstellen. Is de prijs reeel? Verder ben ik benieuwd naar de eventuele standaard mankementen bij bepaalde kilometerstanden en de onderhoudsintervallen / prijzen.
Tot welk jaar zijn ze geproduceerd?
In ieder geval complimenten aan de eigenaren voor de looks van de fiets. Heeft echt indruk gemaakt!
Hoi allemaal, Ik heb de volgende problemen met mijn k1200s bj 2006 kmst nu 29000.
ik heb er van begin mei 7000 km mee gereden zonder problemen, maar nu slaat hij af en toe af als ik de moet stoppen voor een stoplicht terwijl ik de koppeling in knijp. iemand een idee waar dat aan kan liggen??
Verder is het een paar keer gebeurt dat in na het ff snel tanken weg wil rijden dan loopt ie stationeer 800 tot 1000 toeren meer en is dan in de eerste 2 versnellingen erg bokkerig.. Ik hoor het graag. b.v.d