Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Dat wit is gewoon de gelcoat. Die dingen worden verkocht met bedoeling dat je die zelf in de juiste kleur (laat) spuit(en). Origineel BMW is er ook een, van carbonfiber maar denk niet dat je vrolijk wordt van de prijs.
Beste Mensen,
Zal mezelf even kort introduceren. Ik ben Piet. Reed vroeger een Speedtriple en nu een KTM SMT. Ik liep deze week tegen die K1300R aan bij Gebben. Niet echt op zoek naar iets anders, want de KTM voldoet zeer goed en heb m pas anderhalf jaar.
En eigenlijk heb ik niks met 4-cilinders (vast vloeken in de kerk hier.)
Maar toch op dit forum beland: ik vond de K1300R altijd al bruut, maar dit was de eerste die ik van dichtbij heb bekeken. Ben nu serieus aan het overwegen om deze motor te, eh,
...overwegen.
USP's zijn voor mij: sport-tour kwaliteiten, koppel, betrouwbaarheid en geen 13 in een dozijn.
Hebben jullie tips? Die bij Gebben zit vol met opties. Welke zijn noodzaak en welke overbodig? Heb het dan met name over ESA etc, koffers kan ik me zelf wel iets bij voorstellen. Is de prijs reeel? Verder ben ik benieuwd naar de eventuele standaard mankementen bij bepaalde kilometerstanden en de onderhoudsintervallen / prijzen.
Tot welk jaar zijn ze geproduceerd?
In ieder geval complimenten aan de eigenaren voor de looks van de fiets. Heeft echt indruk gemaakt!
Weer eens even een vraagje en om wat leven in dit topic te houden....
Heeft iemand ervaring met LED in de koplampen? Moet daar veel veranderd voor worden? Ik vind wel setjes en het lijkt een 1:1 vervanging van de bulb.
Vraagje twee:
Zadel is echt enorm glad. Zowel met leren combi als met motor-jeans. Nu zijn er wat simpele aanpassingen, custom dekjes bv. tot totale nieuwe bekleding. Iemand ervaring mee?
Heb je al een besluit genomen tav de K?
Je hebt Xenon (HID) of LED. Niet Xenon LED, dat bestaat niet. LED zit qua lichtopbrengst tussen HID en Halogeen in, maar gaat (veel) langer mee als HID of Halogeen.Yep, heb xenon led in mijn zzr1400 zitten. De ballast zit direct in de lamp (fitting) vast en zijn gewoon plug&play met de halogeen aansluitingen.
Geven veel licht en worden niet warm. Zijn wel prijzig maar geven mooi en veel licht.
Xenon-LED koplampen H4, H7 en H11
Je hebt Xenon (HID) of LED. Niet Xenon LED, dat bestaat niet. LED zit qua lichtopbrengst tussen HID en Halogeen in, maar gaat (veel) langer mee als HID of Halogeen.
Het komt elk jaar dichterbij, maar in ieder geval voor aftermarket lampen is het er nog niet. En dat is in vergelijking met 35W HID; er zijn ook 50W HID lampen en die geven helemaal een puist licht.Moderne LED lampen geven net zo veel licht als HID.
Heren, aangezien mijn 1200 verkocht is en ik nu Ducati rij heb ik nog een carbon bugspoiler liggen voor de liefhebber.
Ik heb hem al flink dofgeschuurd omdat het de bedoeling was de spoiler zwart te spuiten.
Graag een pb' tje en bij interesse een 06 nummer zodat ik desgewenst foto's kan appen.
Oja, zitten ook nog carbon zijkappen voor de radiateur die zijn helemaal gaaf.
Je hebt Xenon (HID) of LED. Niet Xenon LED, dat bestaat niet. LED zit qua lichtopbrengst tussen HID en Halogeen in, maar gaat (veel) langer mee als HID of Halogeen.
Yep, heb xenon led in mijn zzr1400 zitten. De ballast zit direct in de lamp (fitting) vast en zijn gewoon plug&play met de halogeen aansluitingen.
Geven veel licht en worden niet warm. Zijn wel prijzig maar geven mooi en veel licht.
Xenon-LED koplampen H4, H7 en H11