Het BMW K1200/1300 S/R/R Sport topic VII: The power to wow!

Goedenavond allemaal, ik ben op zoek naar een topkofferrek/bagageplateau voor mijn k1200s.
Iemand nog iets liggen?
Ja, ik heb er nog eentje liggen. Origineel bmw.
 

Bijlagen

  • 929E722E-D799-42F4-BC01-F027B990B36C.jpeg
    929E722E-D799-42F4-BC01-F027B990B36C.jpeg
    163,8 KB · Weergaven: 21
Draai het op een gewone laptop inderdaad. Heb er wel speciaal een 512GB ssd voor gekocht.
Ik heb nog een paar vragen, draai je ista van af die ssd of heb je er een speciale laptop voor?
En heb je dan deze kabel er bij? Want ik kom ook nog wat andere interfaces tegen onder andere een soort kastje met diverse stekkers. En er zal dan nog een verloop van ronde diagnose stekker van de motorfiets naar een obd stekker bij moeten toch?
 

Bijlagen

  • 550x646.jpg
    550x646.jpg
    44,2 KB · Weergaven: 3
Ik heb nog een paar vragen, draai je ista van af die ssd of heb je er een speciale laptop voor?
En heb je dan deze kabel er bij? Want ik kom ook nog wat andere interfaces tegen onder andere een soort kastje met diverse stekkers. En er zal dan nog een verloop van ronde diagnose stekker van de motorfiets naar een obd stekker bij moeten toch?
Ik draai het gewoon vanaf m'n normale laptop die ik ook voor al tnandere gebruik. Draait in windows 10. "Vroeger" moest je moeilijk doen met virtuele machines e.d. maar nu werkt dit gewoon goed.

Die k+dcan interface heb ik nooit werkend gekregen op de motor. Werkte perfect op m'n BMW E92 maar kon geen verbinding met de motor krijgen. Uuuuren in gestoken met pinnen wisselen, FTDI chip herprogrammeren en vanalles geprobeerd. Op een gegeven moment had ie verbinding, maar zodra ik fouten ging uitlezen viel de verbinding weg en nooit terug kunnen krijgen. Dus opgegeven en zoiets gekocht:
image_264871_big.jpg


Verloopje OBD naar diagnosestekker op de motor heet "ICOM D"
 
Dat is wel gaaf dat het direct zonder trukendoos open te trekken, hoeveel GB is dat programma ongeveer?
En die ICOM next A heb je daar een originele van of een Chinese clone? Die zien er op de afbeeldingen vrijwel het zelfde uit maar meestal is dat geen garantie dat het werkt.
Vragen, vragen, vragen........ :P
 
De download was 120gb. Heb ista-p nog niet geïnstalleerd, maar dan zou ie richting de 300gb gaan.

Ik heb m van ome Ali. Maar ziet er verbazingwekkend echt uit. Misschien is t wel grijze import van 't echte ding. Werkte plug-en-play.
 

Deze set lijkt mij wel interessant, het is zo te zien een Chinese icom maar lijkt als twee druppels op het origineel.
De software staat op een ssd, draai jij het programma direct van de externe ssd, ii bedoel dat de meegeleverde ssd met een sata naar usb kabel?
Alles bij elkaar is het aanschaf bedrag nog niet zo hoog als een gs-911 en je hebt dan ook gelijk alle elektrische schema's.
 
Ik heb ook zo'n soort set. Enige dat je mist is de ICOM-D om 'm op de motor aan te sluiten. Maar die is niet zo duur.die MOST adapter heb ik er niet bij. Denk dat die voor de entertainmentsystemen in auto's is.

De software is bij mij gewoon geinstalleerd op de C-schijf.
 
Zojuist Helibars besteld, zodra ze gemonteerd zijn zal ik mijn bevindingen posten.
Gisteren de Helibars gemonteerd. Niet heel moeilijk, vooral goed kijken wat je wel en niet los moet maken. Vooral het rechter deel was een opgave, omdat er een bijna onvindbaar schroefje los moest om de bedieningsunit los te krijgen. Daarna een uurtje mee gereden. De zitpositie is echt wel ff wennen. Ondanks de paar cm omhoog is het gevoelsmatig meer. Stuur is ook wat breder geworden, dit komt de handelbaarheid op lage snelheid zeker ten goede. Achtjes draaien en slalommen voelt echt een stuk beter.
Al met al een hele goeie upgrade, zeker als je wat langer bent dan gemiddeld.
 
Ik heb ook zo'n soort set. Enige dat je mist is de ICOM-D om 'm op de motor aan te sluiten. Maar die is niet zo duur.die MOST adapter heb ik er niet bij. Denk dat die voor de entertainmentsystemen in auto's is.

De software is bij mij gewoon geinstalleerd op de C-schijf.
Nou dat wil ik zeker wel hebben tzt, ik moet wel eerst mijn laptoppie upgraden met wat meer schijfruimte of er eentje bij nemen voor in de garage.
Ik zal die gast die het verkoopt eens mailen of die weet hoe hoeveel schijfruimte beschikbaar moet zijn voor een vlot lopend programma.
Bedank voor de info
 
Ik ben op zoek naar verlaagde voetsteuntjes voor de K1300s. Voor de K1200s heb ik ze op Ebay gevonden van Knight Design. Passen die van de K1200s op de K1300s?
 
De handvatverwarming van m’n k1300s wordt niet warm. Waar kan dit aan liggen? Het enige dat ik een tijd terug heb gedaan is een boosterplug geplaatst.
Zojuist de handvatten er af gehaald, aan de linkerzijde was de weerstandsdraad uit de groef en lag gekruisd. Draad weer op z’n plek, textieltape erover, handvat er op en alles wordt weer warm.
 
Wie weet raad,
ik heb twee fout codes : intake air senser > code 278C
: oeygen senser heating 1 > code 271B

ik kan deze foutcodes niet verwijderen 🤷‍♂️.
 
Terug
Bovenaan Onderaan