Het BMW K1200/1300 S/R/R Sport topic VII: The power to wow!

Foto 2
full
 
Ik heb weliswaar de paketten aan boord maar ik heb nog nooit een zwarte wijzerplaat op de snelheidsmeter van de 1300S gezien. Kan mij die optie ook niet herinneren.
Kijk, een 2011 S met zwarte tellers!?
Hoe zit dat??? Who knows?
full
 
Laatst bewerkt:
Welke MRA ruit is aan te raden trouwens voor de 1200S? De double bubble, of de ruit met de extra verstelbare spoiler erop?
 
Welke MRA ruit is aan te raden trouwens voor de 1200S? De double bubble, of de ruit met de extra verstelbare spoiler erop?

Ik heb double bubble. Een vario word meen ik vaak gebruikt door wat langere rijders om turbulentie te verminderen maar daar kun je ook voor kiezen.

@Leufie1970:Nee ik heb alle opties
 
Thanks voor de info, ga ook maar voor een DB ruitje.
Gisteren de 1200 voor het eerst helemaal open geschroefd, niet verkeerd voor zo’n dikke mof!
 
Thanks voor de info, ga ook maar voor een DB ruitje.
Gisteren de 1200 voor het eerst helemaal open geschroefd
, niet verkeerd voor zo’n dikke mof!

Dat moet ik nog steeds is een keertje doen maar heb de kans nog niet echt gehad.

P.s ik heb een leuke route geplaatst in de my route app voor de meeting in juni. Het is een route die je wel op een rustig tempo moet rijden ivm boeren land wegen en mogelijk veel fietsers. Je ziet dan een hoop moois van ons utreg's landschap alles komt aan bod boomgaarden polder bos en landgoederen je kunt 'm vinden op de nedereindseweg vlak bij AC de Meern. Heb 'm net nog even gereden :]
 
Hallo Sjon-71, ik ben niet zo goed thuis in apps en zo. Zie jij kans om je routekaartje hier als jpeg of zo, te publiceren?
Alvast bedankt.
 
Sinds afgelopen week de trotse bezitter van een zgan BMW K1200S. Deze overgenomen van de 1e eigenaar met een km stand van 19.100
Wegens een slechte gezondheid heeft de eigenaar weinig gereden en besloten om hem te verkopen.

De motor is voorzien van een compleet uitlaatsysteem Laser Hotcam (spruitstuk en demper)
Echter heeft de eigenaar niet de motor laten afstellen of voorzien van een Power Commander.

De motor rijdt voor de rest perfect,...maar vindt hem toch wat schokken als ik langzaam in zijn 2e versnelling rijdt.

Nu las ik op internet dat de motor ook via de ECU afgesteld kan worden op vermogensbank.
Zou dit een meerwaarde zijn ? Graag jullie advies.

727yj3ys2sa7.jpg
 
Sinds afgelopen week de trotse bezitter van een zgan BMW K1200S. Deze overgenomen van de 1e eigenaar met een km stand van 19.100
Wegens een slechte gezondheid heeft de eigenaar weinig gereden en besloten om hem te verkopen.

De motor is voorzien van een compleet uitlaatsysteem Laser Hotcam (spruitstuk en demper)
Echter heeft de eigenaar niet de motor laten afstellen of voorzien van een Power Commander.

De motor rijdt voor de rest perfect,...maar vindt hem toch wat schokken als ik langzaam in zijn 2e versnelling rijdt.

Nu las ik op internet dat de motor ook via de ECU afgesteld kan worden op vermogensbank.
Zou dit een meerwaarde zijn ? Graag jullie advies.

[afbeelding]
Wat een prachtige bike. Bofkont!!! *O*
 
Terug
Bovenaan Onderaan