Thijs67
MF veteraan
Hoe bedoel je dit? moeten ze op de fiets zitten?…..die sportkoffers moet je echt op de sluiting demonteren om de cilinders er uit te kunnen halen. …..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Hoe bedoel je dit? moeten ze op de fiets zitten?…..die sportkoffers moet je echt op de sluiting demonteren om de cilinders er uit te kunnen halen. …..
Thx. Mooi plaatje wel, heb er nog veel meer maar zal "jullie" er niet mee bestoken.Ziet er goed uit Leufie1970!
Mijn oude accu deed weinig meer (gelukkig nog wel de brandstofpomp zodat ik de k1200r kan aanduwen (wat in de 3 best te doen is in je eentje)) en de optimate kon hem niet meer redden helaas.
Dus vanmiddag maar een LandPort LFP14 lithium gekocht en erin gezet.
Bekijk bijlage 1407917
Flink stukje kleiner (vandaar de schuimrubber blokjes om de accu heen) en weegt minder dan 1kg (ipv 4.6kg van de Varta YTX14-BS (AGM) die erin zat) en maar een paar tientjes duurder dan een normale accu.
Volgens de verkoper en de bijgeleverde handleiding zou hij zelfs met een druppellader kunnen worden opgeladen (zolang die niet boven de 15v gaat).
Wat Royalclub zegt: gebruik een domme lader die niet een loodaccu kan disulferen want dan verniel je de li-ion accu.Ziet er goed uit Leufie1970!
Mijn oude accu deed weinig meer (gelukkig nog wel de brandstofpomp zodat ik de k1200r kan aanduwen (wat in de 3 best te doen is in je eentje)) en de optimate kon hem niet meer redden helaas.
Dus vanmiddag maar een LandPort LFP14 lithium gekocht en erin gezet.
Bekijk bijlage 1407917
Flink stukje kleiner (vandaar de schuimrubber blokjes om de accu heen) en weegt minder dan 1kg (ipv 4.6kg van de Varta YTX14-BS (AGM) die erin zat) en maar een paar tientjes duurder dan een normale accu.
Volgens de verkoper en de bijgeleverde handleiding zou hij zelfs met een druppellader kunnen worden opgeladen (zolang die niet boven de 15v gaat).
Mooie fiets in zijn grijze pak!!! Trillingen bij mij zitten ook zo rond de 4500 - 5000 rpm, een flinke dot gas en weg is het. Onregelmatig lopen doet hij ook in de lage toeren regionen maar wederom, beetje gas er op of terug schakelen en weg. Die van mij (K1200S 2006) heeft het altijd gedaan en heb er nu 51.000k op staan, je hoeft je dus geen zorgen te maken!!! Het hoort een beetje bij de motor. Hij wil gewoon snelle glooiende wegen en geen dorps of stads vervoer.. Ik kan er mee leven.. Oooow ja, koppeling hoor je bij mij ook bij stationair, als je de koppeling intrekt is het minder. Als hij echt rammelt moet je hem vervangen zoals jij reeds gedaan hebt, maar die van mij hoor ik zijn hele 51k al zachtjes...Goedenavond. ik ben Alex en rijd sinds vorig jaar augustus met een K1200r-sport. Ik heb er niet veel foto's van maar deze is de beste die ik kon vinden.
Bekijk bijlage 1411251
Inmiddels 15.000km gereden met het apparaat en al wel een paar van de bekende kwaaltjes gehad. Ball joints vervangen, esa voorzijde defect en ook loopt ie laag in toeren (tot ca 3000rpm) behoorlijk onregelmatig. Het onregelmatig lopen is na het plaatsen van een booster-plug flink verminderd en voor mij wel oké.
Ook de koppeling narigheid is mij niet bespaard gebleven. Ik heb recentelijk mijn complete koppeling (basket en hub) in Engeland laten reviseren en modificeren. Motor schakelt nu fantastisch en zonder harde klappen. De rammel bij stationair toerental is verdwenen. Ik had echter gehoopt dat het trillen wat begint bij ca. 4500rpm, ook verdwenen zou zijn. Dit is vooral vervelend op de snelweg. Dit trillen is extra goed voelbaar als je minimaal gas terugneemt bij snelheden tussen 110 en 125 km/u.
Misschien ben ik te kritisch en hoort dit gewoon bij de motor. Ik heb geen referentie. Nu is het natuurlijk moeilijk om in tekst aan te geven hoe erg hij trilt. Het is wel zo dat de motor onder de 4500rpm helemaal niks trilt.
Kunnen jullie mij vertellen of dit trillen er bij hoort?
Voor de rest, geweldige motor Ik ben nog steeds onder de indruk van gemak waarmee deze motor is te rijden en ook zijn altijd aanwezige vermogen is telkens weer genieten.
Trillingen bij mij zitten ook zo rond de 4500 - 5000 rpm, een flinke dot gas en weg is het. Onregelmatig lopen doet hij ook in de lage toeren regionen maar wederom, beetje gas er op of terug schakelen en weg.