Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Uit m'n hoofd is het een dop 30. Moet wel dunwandig zijn omdat hij anders niet over de moer past. En wat Hellracer al zegt: de moer zit af-fabriek behoorlijk vast. Een slagmoersleutel is zeker aan te raden. Ook de BMW koppelingssleutel waarmee je de korf tegen houdt, is wel zo handig.Slagmoersleutel heb ik. Is het een speciale dop? Verder geen speciaal gereedschap nodig?
In de reprom staat het volgende:Vandaag zijn de helibars binnen gekomen vanuit Amerika. Eergisteren besteld, vandaag binnen. Over snel gesproken. Geen invoerrechten en of BTW betalen.
Vraagje: met hoeveel NM moeten de bouten weer in de kroonplaat vast? Er zit een beschrijving bij alleen zonder aanhaalmomenten.Bekijk bijlage 1775306
Het gaat om deze bouten. Die twee Torx.In de reprom staat het volgende:
stuurhelften aan stuurdragerdeel onder
M5 x 10
6Nm
Stuurhelften aanklemming stuurdragerdeel M6 x 25
binnen, buiten, binnen
aanhaalmoment 1e fase binnenste bout: 10 Nm
aanhaalmoment laatste fase buitenste bout: 13 Nm
aanhaalmoment laatste fase binnenste bout: 13 Nm
Kan jij mij die bezorgen?De illegale copies werken prima.