Het BMW Sport Boxer Topic (deeltje 12; DOHC Edition)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Even, met reden, wat minder te vertellen op dit forum

De S staat bij de uitlaatboer.
Hij gaat een compleet nieuwe pijp voor me nmaken onder het blok door (a la HP2)
Zal wel een maandje of 2 duren.

Ben dit weekeinde maar eens op zoek gegaan naar een nieuw leaseblik
Tjonge, dat valt nog niet mee zeg...............
(of ben ik moeilijk?)
Komende week maar eens wat proefritjes regelen.
 
Wat heeft mijn 'homepage' vandoen met sarcasme en het feit dat 40% van de Belgen maar 1 taal machtig is?

Door op het icoontje van je homepage te klikken zag ik dat je zelf een Belg bent. ;)

Ik hoop niet dat ik door mijn goede bedoelingen nu een heel gevoelig onderwerp heb aangeroerd ...... :?
 
wanneer treedt kfr nu precies op? al veel over gehoord,maar bij beide mono spark s-jes nog niet meegemaakt.. :?
 
wanneer treedt kfr nu precies op? al veel over gehoord,maar bij beide mono spark s-jes nog niet meegemaakt.. :?

ik ook niet, de motor loopt als een zonnetje, spint en brult.......klinkt raar maar lijkt wel een honda. ik heb hem vanaf 6000km gekregen, nu al 21000km en het motortje loopt steeds lekkerder, had in het begin wel iets van had ik maar bij m`n VFR gebleven, maar ik krijg steeds meer lol in m`n Sje :]
 
wanneer treedt kfr nu precies op? al veel over gehoord,maar bij beide mono spark s-jes nog niet meegemaakt.. :?
Onder de 4000 toeren bij minimale gas opening en lage snelheden. Nog nooit iets van gemerkt bij de R; Kaatje was er erg goed in, maar met een RB3 is dat ook over.
 
quote:
SoloMotard schreef op 14 november 2010 @ 14:25:
't komt er dus gewoon op neer dat hij een GSA Adventure gaat kopen. Deze motor heeft waarschijnlijk wel al flink wat km's gedaan (+75 000). 't is wel moeilijk. Die GS spreekt mij wel aan maar ik vind het uiterlijk maar niks... De R1100S is in mijn ogen de mooiste bmw ooit gemaakt.


zeker in het zwart....

... of nog zwarter...

full
 
Op verzoek van Ron nog foto's van de zwarte cardan en voorvork op de S..... :9

P1030435.jpg


P1030437.jpg



Nu op naar RT-topic om daar de ongeluk foto's van mun RT te posten ..... ;( ;(
 
Sjips, wel een stuk frisser op de S! Ik mis de verwarming! ;)

En nu maar hopen dat het voorlopig niet nodig is om te gaan strooien .....
 
Zo, vanavond om 21:30 in vrij dichte mist met de R12 van Den Haag naar Utrecht. Dan geeft de motor genoeg vertrouwen om van achterlicht naar achterlicht te rijden. Was ik toch lekker snel thuis. Drijfnat, dat wel. En een koude linkerhand omdat ik mijn vizier steeds moest afvegen en de andere hand lekker op het verwarmde handvat bleef.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan