vester86
MF veteraan
zou nu beter moeten zijnIk kan de afbeeldingen alleen zien als ik de url in de browser plak
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
zou nu beter moeten zijnIk kan de afbeeldingen alleen zien als ik de url in de browser plak
verstuurdJa....hiero!!
Doet me maar PM-en voor de prijs lieftst incl. verzending
ook pmPassen ze op een 600? Quanta kosta?
dat die kabel vervangen moet worden vind ik ook al tijdenHet heeft in theorie inderdaad ietsje meer eigen demping door de vloeistof en de uitzetting van het rubber, ten opzichte van een starre staalkabel. Daarentegen is een ietsje versleten kabel al voldoende om dat verschil teniet te doen. Jouw koppeling was iig zwaarder dan de mijne, en ik meen me te herinneren dat ik vond dat die kabel best vervangen mocht worden
Maar dat laatste weet ik niet zeker meer
Nou vandaag het bekende probleem aangepakt van de trieste verlichting in de tellers.
Had er een tijd terug al witte leds in gestopt maar dit brande ook nog te flauw voor me.
Dus vandaag de tellers uit elkaar gehaald.
Met een dun schroevendraaiertje kun je heel langszaam de rvs rand van de tellers omwippen totdat de omgeslagen rand ver genoeg naar buiten steekt en je de rand met het glas en al eraf kunt nemen.
Dan kun je de tellers verders uit elkaar halen.
Ik heb vervolgens op maat gemaakte flexibele ledstrips van 25cm besteld en deze in de tellers in de rondte geplakt.Draadjes op je oginele verlichting aansluiten en de boel weer dichtbouwen.
Ik heb gekozen voor blauwe ledstrips.
hier het verschil van lichtopbrangst links al klaar en recht nog met een ledje in de standaard fitting
[afbeelding]
En uiteindelijk beide tellers
[afbeelding]
In het midden zit nog een gewoon wit ledje deze vervang ik mischien nog voor een blauwe maar llichtopbrengst is in het kleine metertje genoeg.
Met die LED strips dat idee had ik ook al een tijdje. In elk geval zie ik nu dat het wel te doen is . Nog ergens op letten qua wattage of volt?
Vanmiddag mijn GSXR 1000 schokbreker maar eens gemonteerd.
Viel niks tegen, kreeg alleen erg ruzie met me undertail :S
Linksysteem ongeroerd gelaten en me frame aangepast.
[afbeelding]
Staat gelijk een stukje hoger, wat voor mij niet erg is haha.
[afbeelding]
Die heb ik ook onder mijn 1200, met behulp van Unruled.
Je krijgt de meesten wel pas, tot aan 2008, 2009 heeft andere montagepunten. Goed letten op lengte, dat bepaalt hoe je hem kunt monteren en hoe je hem monteert is weer belangrijk voor de veerconstante die een beetje goed werkt.Is dat een beetje te doen op een 1200 en welke moet je dan hebben k4 of maakt dat niet uit
En andere dogbones of isdat niet nodig.
Nou vandaag het bekende probleem aangepakt van de trieste verlichting in de tellers.
Had er een tijd terug al witte leds in gestopt maar dit brande ook nog te flauw voor me.
Dus vandaag de tellers uit elkaar gehaald.
Met een dun schroevendraaiertje kun je heel langszaam de rvs rand van de tellers omwippen totdat de omgeslagen rand ver genoeg naar buiten steekt en je de rand met het glas en al eraf kunt nemen.
Dan kun je de tellers verders uit elkaar halen.
Ik heb vervolgens op maat gemaakte flexibele ledstrips van 25cm besteld en deze in de tellers in de rondte geplakt.Draadjes op je oginele verlichting aansluiten en de boel weer dichtbouwen.
Ik heb gekozen voor blauwe ledstrips.
hier het verschil van lichtopbrangst links al klaar en recht nog met een ledje in de standaard fitting
[afbeelding]
En uiteindelijk beide tellers
[afbeelding]
In het midden zit nog een gewoon wit ledje deze vervang ik mischien nog voor een blauwe maar llichtopbrengst is in het kleine metertje genoeg.
Vraag me toch af of het in het donker niet te fel is. Was je zo ontevreden over de zichtbaarheid dan?
vond de zichtbaarheid op de tellers niet geweldig nee en nu heb je super licht
Hoi,
even een voorstelrondje mijnerzijds, ik ben Gertie, heb een 1200 uit 2002 (MK1 model). Dit is mijn 4e 1200, erg fijn ding, erg weinig grondspeling (bekend "probleem" ), woon en werk in Zwolle. Bij aankoop had hij nog net geen 8.000 km gereden, dat was voor mij de hoofdreden om deze motor te kopen. Ding is dealeronderhouden met een bekende historie en dat vond ik wel zo prettig.
Plannetje voor dit jaar is om in september 2 weken naar de Côte d'Azur te gaan met een maat. Dat ei is inmiddels uitgebroed, alleen de vertrekdatum is nog niet geheel vast.
De mijne is geboren als "S", maar omdat ik een "N" gewoon leuker vind, heb ik via e-bay alle benodigde delen gezocht en gevonden om er een originele "N" van te maken. Veel mods zijn er niet aan, behalve de vering. Er zit lineaire racevering aan de voorzijde en een volledig verstelbare achterveer van HK-Suspension (Wilbers) in, een Bos aluminium dempertje met linkpijp. Er zit een superbikestuurtje op en dat is het wel zo'n beetje. Ik ben nog op zoek naar andere dog-bones om de achterkant nog een eindje omhoog te zetten om de voetsteunen een beetje heel te houden.
[afbeelding]
Als deze foto ook in de OP mag..........??
Nou vandaag het bekende probleem aangepakt van de trieste verlichting in de tellers.
Had er een tijd terug al witte leds in gestopt maar dit brande ook nog te flauw voor me.
Dus vandaag de tellers uit elkaar gehaald.
Met een dun schroevendraaiertje kun je heel langszaam de rvs rand van de tellers omwippen totdat de omgeslagen rand ver genoeg naar buiten steekt en je de rand met het glas en al eraf kunt nemen.
Dan kun je de tellers verders uit elkaar halen.
Ik heb vervolgens op maat gemaakte flexibele ledstrips van 25cm besteld en deze in de tellers in de rondte geplakt.Draadjes op je oginele verlichting aansluiten en de boel weer dichtbouwen.
Ik heb gekozen voor blauwe ledstrips.
hier het verschil van lichtopbrangst links al klaar en recht nog met een ledje in de standaard fitting
En uiteindelijk beide tellers
In het midden zit nog een gewoon wit ledje deze vervang ik mischien nog voor een blauwe maar llichtopbrengst is in het kleine metertje genoeg.
heren ik heb een probleem.
ik heb mijn meters los gehaald vandaag en heb deze aan de kabels laten hangen.
nu ben ik net tot de ontdekking gekomen dat mijn km teller kabel is afgebroken (bij mijn velg).
wat nu? moet ik nu weer alles vervangen. moet mijn hele wiel eraf?
hopelijk weten jullie wat.