Het brute Bandit topic deel 30!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Trouwens, moderne gasbakken geven de problemen. Die oude dingen kunnen het makkelijk aan, maar al die moderne sci-fi crap van Ronald maakt dat ze de hetere verbrandingstemperatuur niet meer kunnen hebben.

Moderne sci-fi crap van Ronald _O-

Heb je het over die rx-7 of over de spark? :+
 
@Dutch: Zit die nieuwe pijp er al onder? Heb je een geluidssample van die (mooie) herrie???

Jep, pijp zit er onder *D

Nog niet helemaal goed, moet even nieuwe pakking bestellen. Heb dat nu een beetje gebeund (is ook niet 100% luchtdicht nu, maarja komt dus wel). Maar zit er zeker goed uit en dat geluid :9~ :9~

Betere foto dan dit heb ik even niet:
2012-02-11%2017.24.10.jpg


En beter geluid dan dit ook niet: Klik

Motor was ijs en ijs koud hier dus loopt niet helemaal lekker rond. Maar zal mede ook beetje afstelling zijn, volgens mij stond hij al ietsjes te arm maar dat zal nu dan zeker het geval zijn. Hoop over een weekje even een rondje te kunnen doen ermee, ben erg benieuwd!
 
Jep, pijp zit er onder *D

Nog niet helemaal goed, moet even nieuwe pakking bestellen. Heb dat nu een beetje gebeund (is ook niet 100% luchtdicht nu, maarja komt dus wel). Maar zit er zeker goed uit en dat geluid :9~ :9~

Betere foto dan dit heb ik even niet:
[afbeelding]

En beter geluid dan dit ook niet: Klik

Motor was ijs en ijs koud hier dus loopt niet helemaal lekker rond. Maar zal mede ook beetje afstelling zijn, volgens mij stond hij al ietsjes te arm maar dat zal nu dan zeker het geval zijn. Hoop over een weekje even een rondje te kunnen doen ermee, ben erg benieuwd!

Ziet er prima uit moet ik zeggen :}
Mooier dan ik had verwacht toen ik alleen het plaatje van de uitlaat zag, het staat 'm echt goed. Geluid is ook lekker rouw :9~
 
Weet iemand of het gereedschapset van een GSF400 ('92) gelijk is aan die van een GSF600 MK1?
Boeiend... Hoop het niet eigenlijk, want die is compleet crap :+ Gewoon fatsoenlijk gereedschap kopen bij de bouwmarkt, kost niet veel meer en 2 fatsoenlijke multitools kunnen veel meer dan dat complete setje.
 
Ik wil men laser demper toch gaan inkorten en opnieuw vullen alleen zie ik nu dat de demper conisch is binnenin is dat dan wel te doen of gaat het nooit werken?
Moet hem nog open maken alleen vroeg me nu al af hoe ik hem ingekort krijg
 
Jep, pijp zit er onder *D

Nog niet helemaal goed, moet even nieuwe pakking bestellen. Heb dat nu een beetje gebeund (is ook niet 100% luchtdicht nu, maarja komt dus wel). Maar zit er zeker goed uit en dat geluid :9~ :9~

Betere foto dan dit heb ik even niet:
[afbeelding]

En beter geluid dan dit ook niet: Klik

Motor was ijs en ijs koud hier dus loopt niet helemaal lekker rond. Maar zal mede ook beetje afstelling zijn, volgens mij stond hij al ietsjes te arm maar dat zal nu dan zeker het geval zijn. Hoop over een weekje even een rondje te kunnen doen ermee, ben erg benieuwd!
Nice!!! Klinkt ook erg lekker!
 
Boeiend... Hoop het niet eigenlijk, want die is compleet crap :+ Gewoon fatsoenlijk gereedschap kopen bij de bouwmarkt, kost niet veel meer en 2 fatsoenlijke multitools kunnen veel meer dan dat complete setje.
Ik wilde het meer doen voor die 'melkbus-tangen' (of hoe je die shocker-tang ook noemt).
 
@Dutch: Zit die nieuwe pijp er al onder? Heb je een geluidssample van die (mooie) herrie???

Jep, pijp zit er onder *D

Nog niet helemaal goed, moet even nieuwe pakking bestellen. Heb dat nu een beetje gebeund (is ook niet 100% luchtdicht nu, maarja komt dus wel). Maar zit er zeker goed uit en dat geluid :9~ :9~

Betere foto dan dit heb ik even niet:
2012-02-11%2017.24.10.jpg


En beter geluid dan dit ook niet: Klik

Motor was ijs en ijs koud hier dus loopt niet helemaal lekker rond. Maar zal mede ook beetje afstelling zijn, volgens mij stond hij al ietsjes te arm maar dat zal nu dan zeker het geval zijn. Hoop over een weekje even een rondje te kunnen doen ermee, ben erg benieuwd!
Ziet er netjes/kort uit, t geluid klinkt nu nergens naar (kan net zo goed zonder demper rijden zo) natuurlijk, maar als je m warm effe lekker opentrekt hoef ik niet perse achter je te rijden hoor :P .
Ookal zal je met die 1200 wel heel snel een eind weg zijn maar dat terzijde :+ .

Wanneer ga je de taartschep aanpakken eigenlijk? :X
 
DSC02763.jpg


Ligt het aan mij of is die linker handvat stuk? (mist een busje) en is het zwarte kapje van het achterlicht ook kapot?

En is het niet het schakelpedaal maar het rempedaal? :+
 
Ziet er netjes/kort uit, t geluid klinkt nu nergens naar (kan net zo goed zonder demper rijden zo) natuurlijk, maar als je m warm effe lekker opentrekt hoef ik niet perse achter je te rijden hoor :P .
Ookal zal je met die 1200 wel heel snel een eind weg zijn maar dat terzijde :+ .

Wanneer ga je de taartschep aanpakken eigenlijk? :X

Geluid klinkt nergens naar vanwege de kwaliteit van de opname. een uitlaat kan je pas echt goed beoordelen als je er naast staat :P Maar ik denk dat hij behoorlijk wat dbs produceert als ik hem open trek *D

Die gaat er af zodra ik een alu plaat heb. Waarschijnlijk over 2 weekjes ofzo...
 
Geluid klinkt nergens naar vanwege de kwaliteit van de opname. een uitlaat kan je pas echt goed beoordelen als je er naast staat :P Maar ik denk dat hij behoorlijk wat dbs produceert als ik hem open trek *D

Die gaat er af zodra ik een alu plaat heb. Waarschijnlijk over 2 weekjes ofzo...

die heb ik wel voor je liggen? kan hem zo op de post doen voor je..
foto staat in de whatssapp
 
Die Akra dempert van de GSX1400 zal 'm toch niet gaan worden.
Op de kleine probleempjes/aanpassingen na, heb ik al weer iets anders gekocht...

Vriendin wou ook iets ermee kunnen, dus is het dit geworden...
Komende week even ophalen...
full
 
Laatst bewerkt:
@markjos zie hier de foto's https://picasaweb.google.com/107175...&authkey=Gv1sRgCKHji5nI1aj1Uw&feat=directlink

en ik heb nog van dat soort handvatte ligge dacht ik moet ik ffkes zoeken als je die moet hebben

@ de rest die reageren op mijn vraag diesel of gas :+ het gaat er om dat mijn alfa niet de zuinigste is en straks over 4,5 week met de kleine ook niet al te veel ruimte biedt

en als ik voor een oldtimer ga dan wordt het :
102990d1211047806-bertone-gtv-2000-vs-yamaha-t-max-500-ds1cn0170.jpg

of
1969%252BDodge%252BCharger%252B1.png

of
1967_Ford_Mustang_Fastback_Shelby_GT500.JPG
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan