Het Buelltopic van MF Deel 2

Status
Niet open voor verdere reacties.
Als er iemand zijn/haar originele Buell Race of Torque Hammer uitlaat kwijt wil, dan hoor ik dat graag. Of als iemand weet waar ik deze uitlaat zou kunnen halen (tweedehands), dan hoor ik dat natuurlijk ook graag.

Ben al een tijdje op zoek naar 1 van deze 2 uitlaten, maar ik krijg ze maar niet gevonden.

Eventueel heb ik de originele uitlaat als inruil beschikbaar (met bijbetaling vanuit mijn kant natuurlijk).
 
Laatst bewerkt:
Als er iemand zijn/haar originele Buell Race of Torque Hammer uitlaat kwijt wil, dan hoor ik dat graag. Of als iemand weet waar ik deze uitlaat zou kunnen halen (tweedehands), dan hoor ik dat natuurlijk ook graag.

Ben al een tijdje op zoek naar 1 van deze 2 uitlaten, maar ik krijg ze maar niet gevonden.

Eventueel heb ik de originele uitlaat als inruil beschikbaar (met bijbetaling vanuit mijn kant natuurlijk).

Torque hammer is het huismerk van Twin motorcycles. De uitlaat is door hun ontwikkeld en word uitsluitend voor hun gemaakt. Is gewoon nog nieuw te koop. www.twinmotorcycles.nl

;)
 
Torque hammer is het huismerk van Twin motorcycles. De uitlaat is door hun ontwikkeld en word uitsluitend voor hun gemaakt. Is gewoon nog nieuw te koop. www.twinmotorcycles.nl

;)

Ja dat klopt, dat wist ik al ;)

Ben nu aan het zoeken naar een tweedehandse (lees goedkopere) oplossing i.p.v. nieuw...

(Heb de laatste tijd al teveel uitgegeven volgens mijn wederhelft :X )
 
Laatst bewerkt:
Ik weet wel goedkopere alternatieven (is alleen geen Torque uitlaat), PM maar mocht je interesse hebben.
 
Laatst bewerkt:
Gisteren deze schoonheid opgehaald: Xb12Ss long
full
 
Gisteren deze schoonheid opgehaald: Xb12Ss long
[afbeelding]
Ziet er goed uit 8-)
Het wordt steeds drukker hier *O*

Ik weet wel goedkopere alternatieven (is alleen geen Torque uitlaat), PM maar mocht je interesse hebben.
Ik heb je vorige posts bekeken en je doelt denk ik op de aanpassing van de originele uitlaat. Ik wil toch eerst even kijken of ik ergens een 'originele Buell Race' of 'Torque Hammer' uitlaat op de kop kan tikken. Mocht dit niet lukken, dan kom ik er op terug.
 
Hey prima hoor. Ik moet dat ding nog steeds binnenkrijgen dus misschien valt het geluid wel extreem tegen, maar ja...kost ook maar 130 euro...en dat is toch wel een verschil met race, remus of torque prijzen :).

Enneh...welcome Jowie!

ps. straks samen met een maat van mij gaan kijken naar een XB12S, dus met een beetje geluk nog een Buell rijder erbij vanmiddag *O* !
 
Laatst bewerkt:
Iets meer dan dat, maar dat klopt inderdaad!

Beetje doe het (lasser) zelfer kan het ook :) !
 
Heb m'n Buell ook weer wat aangepast:

Van:
Buell1.jpg

Buell3.jpg


Naar:
IMG_1779.jpg

IMG_1778.jpg


Kapjes vervangen door de originele translucent kapjes en de Rino uitlaat (was gescheurd en niet meer te repareren) vervangen voor de originele. Ook nog de oliekoeler vervangen vanwege lekkage in de oude en als laatste nog de knipperlichtjes vervangen.

ToDo:
- TorqueHammer of originele Buell Race uitlaat (mis wat geluid O-)).
- Kort achter kantje (reeds in bezit, nog spuiten).
- Pegasus scoop (rechts).
- Nieuwe spiegels (links en rechts).
- Free Spirit belt tensioner
- Poetsen ;)
 
Laatst bewerkt:
Nice!

Moet ook eens gauw daarheen

Wel oppassen voor anonieme 'Polizei' op de motorfiets. Wij zijn staande gehouden door zo eentje. Was ons al een tijdje aan het volgen, had alles gefilmd en heeft ons uiteindelijk voorbij gestoken en doen stoppen. We hadden ergens voorbij gestoken waar het niet mocht, geen volle lijn maar wel een verbodsbord genegeerd. Gegevens genoteerd en boete van 70 euro zal volgen. Nu, het rijplezier heeft de 'boetepijn' wel wat verzacht. ;)
 
Goeie tip, thanks!

Oh ja, eindelijk is hier dan mijn lang verwachte uitlaat...helaas vond de douane dat ik 93.80 euro!!!! aan belasting moest betalen.

Toch wel gedaan, maar maandag even contact opnemen met de belastingdienst want ik denk dat ze een foutje hebben gemaakt...19% van 130 euro kan nooit 93.80 zijn :( .

Hopelijk in de komende weken monteren.
 
Laatst bewerkt:
Goeie tip, thanks!

Oh ja, eindelijk is hier dan mijn lang verwachte uitlaat...helaas vond de douane dat ik 93.80 euro!!!! aan belasting moest betalen.

Toch wel gedaan, maar maandag even contact opnemen met de belastingdienst want ik denk dat ze een foutje hebben gemaakt...19% van 130 euro kan nooit 93.80 zijn :( .

Hopelijk in de komende weken monteren.

Besteld buiten de EU?

Ik had onlangs een pakketje vanuit China laten overkomen met een waarde van 173 euro, ik heb 120 euro aan invoerrechten, inklaringskosten, douanekosten en BTW mogen ophoesten. :(
 
Besteld buiten de EU?

Ik had onlangs een pakketje vanuit China laten overkomen met een waarde van 173 euro, ik heb 120 euro aan invoerrechten, inklaringskosten, douanekosten en BTW mogen ophoesten. :(

Ja klopt uit de States....ik vraag me alleen af hoe ze op dat bedrag komen aangezien het geen nieuw product is....maar ja...ff bellen maandag.

Heb jij er nog wat tegen gedaan?
 
Ja klopt uit de States....ik vraag me alleen af hoe ze op dat bedrag komen aangezien het geen nieuw product is....maar ja...ff bellen maandag.

Heb jij er nog wat tegen gedaan?


Ik heb geprobeerd, maar je wordt overladen met uitzonderingen, taksen, regeltjes,... waar niemand iets van begrijpt. En dan betaal je maar hé, anders heb je niks. Ik denk dat ze 't zelf dikwijls niet begrijpen. :/
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan