Het Buelltopic van MF deel 3

En top secret........................................
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
mjya12.jpg


Ik ben een rem schakel zet aan het ontwerpen voor de buizen Buells.
Diegene met een S1- M2. Meet even je montage punten na. Die van de bevestiging van je duo steps en die van je rempomp achter=
 
Robinjo heeft voor me een dikke kelk gemaakt.

En gisterenavond nog wat gefreubeld, dit gezien ze op de motorbeurs mag staan.

30w2x49.jpg


f01dv5.jpg


2z3yk20.jpg


2l9ye9.jpg
 
Nog foto's van de show?

En ik ben ook nog steeds benieuwd of de technische problemen nu al verholpen zijn, Dré :).
 
En top secret........................................
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
[afbeelding]

Ik ben een rem schakel zet aan het ontwerpen voor de buizen Buells.
Diegene met een S1- M2. Meet even je montage punten na. Die van de bevestiging van je duo steps en die van je rempomp achter=

Nais. Leuk ontwerp. Heb die van mij ook een aantal jaren geleden zelf gemaakt.
full

full

full


Uit alu en zwart geanodiseerd 8-).
Was in begin even wennen i.v.m. de sportievere zit. Maar als je er aan gewent bent, klopt het gewoon met rijden :].
 
Vet, dat witte subframe.

Heb laatst ook een tweede subframe op de kop getikt voor m'n X1. Denk dat ik voor zwart ga als ik tijd heb om dat even te laten doen ergens.
 
Ik krijg een serverfout, zowel op m'n telefoon en tablet. En ook bij DeWalt.
 
Heren ik krijg inderdaad een wit scherm op de ipad en de samsung.
Even als je wilt inloggen via een computer op laptop inloggen? daar draait de site wel op blijkbaar. Gebruik zelf op de laptop internet explorer
 
Nog foto's van de show?

En ik ben ook nog steeds benieuwd of de technische problemen nu al verholpen zijn, Dré :).

Tis nu enkel zaak om de boel af te stellen. Hij gaat zsm naar Harley service Tilburg voor deze actie.

Blok is goed nu.
 
Nais. Leuk ontwerp. Heb die van mij ook een aantal jaren geleden zelf gemaakt.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

Uit alu en zwart geanodiseerd 8-).
Was in begin even wennen i.v.m. de sportievere zit. Maar als je er aan gewent bent, klopt het gewoon met rijden :].

Die zijn netjes, welke werk methode en materiaal heb je gebruikt? Ik wil namelijk ook met TM zorgen dat er weer betaalbare setjes op de markt komen voor de X1 etc. Die zijn volgens hun namelijk erg lastig en veel te duur te verkijgen
 
Laatst bewerkt:
En de foto's terug vanuit de fotosessie op de beurs:-)

Met dank aan Madnes fotografie, Onno Beserk Wieringa.

28akxsz.jpg


2sb1nh4.jpg


cmff8.jpg


2mpid5y.jpg


5vt54k.jpg


Supergaaf erg blij mee.
 
Pc/laptop heb ik niet geprobeerd, ook niet de mogelijkheid om dat te proberen nu helaas.
 
We zijn er mee bezig. Dus ff geduld helaas:-)

We hebben de cache al gegooid. Inmiddels al we op enkel tablets weer contact maar op de meeste een wit scherm.

Als je de melding forum uitgeschakeld krijgt geen nood we werken er momenteel met zijn allen aan.

Grt

Dré, Jordy, Woubert
 
Die zijn netjes, welke werk methode en materiaal heb je gebruikt? Ik wil namelijk ook met TM zorgen dat er weer betaalbare setjes op de markt komen voor de X1 etc. Die zijn volgens hun namelijk erg lastig en veel te duur te verkijgen

Als materiaal heb ik extrusie aluminium 50ST (6060 legering) gebruikt. Deze is namelijk goed te anodiseren en levert bij het frezen ook geen problemen op. Deze bewerkingen worden op deze wijze op mijn werk voor onze de producten ook zo toegepast. Verder is de set eerst in solid works uitgetekend, geprint, passen op de motor. En dan pas zijn de setje uitgewerkt. Ook zijn bij de bewegende delen messing bussen gedraaid om insluiten van het alu te voorkomen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan