Het CBR1000RR Fireblade topic deel 15

Status
Niet open voor verdere reacties.
Goedemorgeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeennnnnnnnnnnnnnnn :W

Miljaar dat gaat hier snel, deel 15 al *O* *O* *O*
oeps ik zit op het verkeerde topic, er staat een
tractor in de openingspost :?







:+
 
Ja grapjas, was eerst m'n onderschrift aan het aanpassen. Was niet echt voorbereid op deze actie :N . Maar is inmiddels aangepast :Y .

Goeie actie hoor Bladerummer :} :} :} :} :}

You saved the day zal ik maar zeggen :Y :Y :Y

Oja, joepieeeeee, deeltje 15 alweer *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*
 
Ben ik nou de eerste met 3 topics achter z'n naam :? , of is al iemand mij voor geweest?

Vind het helemaal niet erg, heb er nu tenminste lekker de tijd voor om weer iedere avond achter het beeldscherm te zitten *O* .

Volgens mij MaRRio in de begindagen van het topic :Y :Y :Y
 
Hier baal ik van, schaam me kapot. '( Vanavond rond 19.00 nog gekeken en waren we nog op 2420 of zoiets, en het ging de laatste dagen zo traag. Moest naar een verjaardag en had niet verwacht dat voor 24.00 uur de 2500 al bereikt zou worden. '( |(


-O- -O- -O-

Shit

Ja beste Nosmo, niets is zo onvoorspelbaar als Blade rijders....soms staan ze stil, maar watch out als ze optrekken }) }) })
 
ok nog ff een oerplaatje dan :+
(Afbeelding)

Een aantal zitten inderdaad al op de 2e generatie te sturen.

Heb ook nog een oer-1000RR plaatje...heb jij niet dat je je niet meer kunt voorstellen bijna dat je deze hebt gehad ?? :+ :9

full
 
Enne, oja Tim en andere 600 mannen die het weer eens niet goed zagen.....

De Kawa KR1S is een 250cc, niet een 125 ;) :+ Met maar liefst 60 hele peekaas O-)

Die heb ik 3 maanden gehad, en toen kwam er een 600F, die toen nageltje nieuw was :Y
 
...in dit geval op een te licht veer waardoor de shock helemaal doorslaat...
Hah, zei ik al :P

Ja, zo heb ik er dus een Wilbers sticker op zitten :P Maar wat ik niet snap is wat een slappere veer je goed gaat doen op 't circuit. lekker voor de humbs and bumbs op 't openbare weg, maar die hebbie niet op 't cirucit... Ik ben benieuwd wat je bevindingen zijn.
 
Honda CB450,Kawasaki Z650,Kawasaki Z1000J,Honda CBR600,
Kawasaki ZXR750RR,Kawasaki ZX600R,Honda Fireblade 954RR,
Honda VTR SP1 en nu deze


full
jaja ik heb er al een paar
versleten
:Y
 
Klopt....iedereen wil snel naar het einde, en na het hoogtepunt val je gewoon snel tevreden in slaap


_O- _O- Ik doe altijd mijn best om niet meteen in slaap te vallen, kost wat moeite maar geeft je wel veel credits bij je vriendin. Valt het geluid wat minder vaak weg. Je kent dat wel, het overbekende WBGG syndroom (wel beeld, geen geluid).
 
Zo mensen deeltje 15 weer *O*

Het is weer snel gegaan.

Jeronimerel mist de laatste tijd het Topic een beetje.

@ NosmoKing Slimme zet dat je net te laat was.

Ps. Zal het CBR1000RR startpagina ook even aanpassen. :Y
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan