Het CBR600F/FS topic deel 12

Status
Niet open voor verdere reacties.
hallooo, zijn er huggers voor een f2/f3 te krijgen die wel rond 180 bandjes passen?.. zonder hugger ziet het er ook banaal uit.
 
hehe, eindelijk pagina 2

ik heb het bericht in deel 11 al geplaatst, maar bij deze nogmaals:

xenon :)



alleen de handleiding ontbreekt,

kan iemand mij vertellen wat alle onderdelen zijn en waar ze horen/kunnen in mijn cbr 600 f uit 2000? En wat is die kap die om de lamp zelf heen zit? (puur ter lering en vermaak, want dan ga ik nog eens iets van de techniek begrijpen)
 
Kap om de lamp heeft te maken met de magnetische verstelling en de juiste reflectie in je reflector.

Kabels passen maar op 1 manier aan elkaar, de kabels met de oogjes zullen richting accu moeten, groen omcircelde kastje regelt je groot/dim licht, geel omcircelde stekker moet op de stekker die nu op je hallogeenlamp zit (zodat ie kan zien of je dim/groot licht rijdt). Rood omcircelde rode blokje zit een zekering in. Het paars omcircelde kastje is de ballast, deze maakt van 12V de benodigde 25000 volt onsteekspanning en de ongeveer 8000 volt brandspanning van het xenon gas.

Met andere woorden, alles aan elkaar prikken (past maar op 1 manier) kabels op de accu en die stekker op de orginele kabel, dan zou alles moeten werken.
 
Zoals Erikje zegt ^^^^^^

Ik had er ook niet echt een handleiding voor nodig maar wil je hem toch op pilot xenon staat er een ;) 1 A4 groot

Foto's inbouw Xenon CBR 600F4 1999 / 2000 model.
Vorige maand genomen :P

365 Photo

Aan de plus en min kabel te zien trouwens een auto setje :9 .
 
Laatst bewerkt:
Zo ik kom ook ff in het nieuwe deeltje spammen *O* *O*
Net terug van Ten Kate was leden avond daar *O*
Mooi vestje gescoord :Y
 
Zoals Erikje zegt ^^^^^^

Ik had er ook niet echt een handleiding voor nodig maar wil je hem toch op pilot xenon staat er een ;) 1 A4 groot

Foto's inbouw Xenon CBR 600F4 1999 / 2000 model.
Vorige maand genomen :P

365 Photo

Aan de plus en min kabel te zien trouwens een auto setje :9 .

Nee, juist niet, speciaal voor motoren volgens de doos, website en verkopers...

Naja, we gaan het meemaken, een dezer dagen dus de kappen eraf (ander kun je nergens bij) en inbouwen... nieuw avontuur

Gave knippers en achterlichtunit trouwens :) allemaal led?
 
Laatst bewerkt:
Nee, juist niet, speciaal voor motoren volgens de doos, website en verkopers...

Naja, we gaan het meemaken, een dezer dagen dus de kappen eraf (ander kun je nergens bij) en inbouwen... nieuw avontuur

Gave knippers en achterlichtunit trouwens :) allemaal led?

Ja allemaal LED onderhouds vriendelijk :p en vooral mooi :9~

In ieder geval tip bespaar geen moeite haal zoveel mogelijk kuip werk eraf dan kun je overal beter bij, en je Top-kuip gaat makkelijker terug..
 
Dus de geel omcirkelde stekker gaat in de plug waarin nu de H4 zit (lijkt me vrij logisch)

en de rood omcirkelde dingen ergens bij de accu?

wat ik raar vind is dat deze kabels niet op alle xenon setjes zitten...

En de lamp zelf, is dat goed te installeren?

Ik heb er trouwens ook 2 boutjes en moertjes bij geleverd gekregen, gezien de grootte voor de rood omcirkelde ringetjes, en ook nog 3 hele kleine boutjes en moertjes...

en de ballast die heb je weggewerkt achter de topkuip (voor de tellers zag ik op de foto?)

En de led achterlichtunit en knippers moet ik nog gaan bestellen, heb al wat winkels gezien, vind de prijzen over het algemeen erg hoog, dus nog een paar dagen geduld tot het salaris er is

En die kap die om de lamp heen zit, die heb ik ook nodig, die zie ik namelijk ook niet bij ieder xenon setje erop zitten...

(wat een vragen he...)
 
Laatst bewerkt:
Zo, vandaag voor het eerst met de motor naar het werk! *O*

De zon scheen toen ik opstond, dus ik aangekleed en wel naar buiten. *drup*drup*. K^t :{
Motor uti de garage, hier en daar een druppel tot Nuenen. Daar begon het te regenen. Snel door naar Helmond en binnen in een prep gezet *D

Blijkt het hier gehageld te hebben en ligt er ook nog wat sneeuw :X
 
Laatst bewerkt:
Heey, nieuw deeltje! :)
Man man man, gisteren ff op msn, kwam roy met deze link:
Dat ding is echt belachelijk vet! Kan maar niet stoppen met kijken :9~ :Y
 
michiel jansen meld zig hier ook weer

om nog ff te reagereen op het vorig topic.

het stopt niet automatisch een modernator zet er een slotje op dat spammen van jullie was dus een beetje overbodig B|
@ rutger dit waren de goedkoopste in de buurt en lagen op voorraad, bij de bandenboer op de hoek koste ze minimaal 100 de stuk, deze in het naast liggende dorp 77,50 de stuk scheelt bijna 100 euro voor een auto. verder plakken ze tot nu toe juist heel goed waar ik met de oude bandjes aan het glijden was heb ik nu gewoon grip

@ Danpy het is geen corsa maar een oud type seat ibiza 900 kg met 100 pk's voor zon beestje niet slecht. de afwijking in de teller weet ik mag nu wel overal te hard rijden60 waar 50, 100 waar 80 en 140 waar 120 :P
het is puur voor het uiterlijk, vanavond gaan we naar de volgende stap en dat is de auto verlagen, en als het goed is (als me schoonpa ze kan vinden) komen er dakdragers op *O*
ik zeg maar zo fout maar goud :9
 
Xenon balast zit tussen de teller en en het subframe. alles met tie wraps ;)
Je hebt namelijk niks om te schroeven.

Maar de stekkers rode kabeltje aan plus, zwarte aan min.
En de rest volgt zelf want die kunnen maar op een manier.

Die behuizing moet je eerst in je lamp unit zetten en daarna je xenon erin draaien (kwart slag ofzo).

Hier wat kabeltjes duidelijk met uitleg:
Deze domeinnaam is geregistreerd door een klant van Yourhosting.nl

Handleiding:
Deze domeinnaam is geregistreerd door een klant van Yourhosting.nl
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan