Het CBR600F/FS topic deel 13

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nondeju alweer een nieuw topic?

Voor mij weer een grandioze avond, net als woensdag :{
3 uurtjes met mn DAF bezig geweest, eigenlijk niets gedaan. Behalve dat ik te weten ben dat ik weer meer werk heb :')

Tijd voor de motor is er dus niet van gekomen. Behalve dan dat ik weet waarom het alarm niet meer werkte en deze nu weer gefixt is. Van het weekend weer inbouwen.
 
Oja en mag ik de OP beheerder gelijk verzoeken mijn foto te wijzigen in deze : Klik.
Vind hem met het zonnetje erop net wat mooier :)

Er zit inderdaad nog geen mods op, alleen een alarm, leuk dat dat erbij staat :D
 
Laatst bewerkt:
he bah... bier :P

biertje??

heineken.jpg
 
Nou even gelezen hoor. :P

@ PJ: Thanks, denk wel dat het gaat lukken ook. Ga voor solderen met krimpkousje. En inderdaad even testen. :+

@ Ipix1999: Uhum dankjewel he. :+ Ben inderdaad niet zo n klusser omdat ja het nooit doe. :? Maar ben wel handig schijnbaar want bij me werk sta ook op de elektra en zooi dus ben in de leer. Wil ook supergraag meer leren over onderhoud enzo. Alleen zou ik niet weten hoe. -O- Lijkt me namelijk gewoon vet om te weten als iets kapot gaat ofzo hoe je het zelf kan fixen. :) (Misschien idee voor vervolgopleiding?)

@ Fazerman: Thanks! Kan tenminste even kijken wat nodig heb. :Y

@ LeonCBR: Dat doe ik ook niet hoor. :+ Elke rit, maar tis denk wel weer nodig. Doe gewoon om de zoveel tijd als denk dat het weer is nodig is.

@ Furiousz: Nice *D Ik ook wille hebbe. :P
Wanneer komt er een leuke route uit? O-)

Niet dit weekend. :+ Me kont ligt eraf. :P

Zo even genoeg bijgelezen. Anders krijg je weer zo n ultramegapost. :+ En die lezen jullie toch niet. :P

:W
 
Dit is van het gooi topic:

Lijkt me helemaal handig. :P

Alleen motozoom is endje hier vandaan. B|

full


Edit vanaf bouwjaar 2004...

Beetje jammer...
 
Laatst bewerkt:
Goedemorgen allemaal :W :W tja 00.08 uur he

@ Alex: Restaurant Oka op de Herengracht (echt een heeeel goed restaurant)
@ CBRzeshonderdF: :W WELKOM! :W

P@ul! is ook weer aanwezig in deeltje 13 *O* *O*
 
Goedemorgen allemaal :W :W tja 00.08 uur he

@ Alex: Restaurant Oka op de Herengracht (echt een heeeel goed restaurant)
@ CBRzeshonderdF: :W WELKOM! :W

P@ul! is ook weer aanwezig in deeltje 13 *O* *O*

goeiemoggel :W :+



@CBRzeshonderdF: sorry, was vergeten om ff welkom te zeggen, dus bij deze: welkom :W *D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan