Het CBR600F/FS TOPIC Deel 17

Status
Niet open voor verdere reacties.
k zal me ff melden hier en dan ga ik de rest ff allemaal bijlezen :P

Ff snel alvast een vraagje, aan me kabelboom zitten maar 2 kabeltjes en aan me nieuwe knippers 3 :? Hoe krijg ik het nu aan elkaar dan??
 
De collega die daar in de buurt zit is vanaf halverwege juni op vakantie, dan kan ik vast wel een keertje die kan op komen om wat storingen 'op te lossen' ;)

Dat zou echt super zijn, want ik kom er niet meer uit en mijn vriendin wordt er helemaal gek van...
Als je überhaupt een keertje tijd hebt, ben je ook van harte welkom. Benzinekosten worden vergoed :Y
 
Dat zou echt super zijn, want ik kom er niet meer uit en mijn vriendin wordt er helemaal gek van...
Als je überhaupt een keertje tijd hebt, ben je ook van harte welkom. Benzinekosten worden vergoed :Y
Ik heb een tankpas, dus rijden kost me sowieso niks Of had ik dat nou niet moeten zeggen...? :P

Ik wil anders best een keer langskomen als ik tijd heb, maar de aankomende weekenden zal dat sowieso lastig zijn. dus ik denk dat het het snelste is ergens als die collega op vakantie is en er daar in de buurt iets aan de hand is :)
 
Vanmorgen in Culemborg een storing aan een pc oplossen en een laptop om zeep helpen reparen...

Toen ik weer naar m'n auto toe liep viel ik op m'n bek en nu is m'n broek stuk B| (en m'n knie, maar dat boeit niet)
Toen ik in de auto zat op weg naar Hilversum ben ik eerst maar ff naar de stad gegaan om een nieuwe broek te kopen Moet toch wat in de baas z'n tijd.
Toen ik in Hilversum was, was het 11:30 en had ik nog mooi even de tijd om iemand een laptop te brengen en uit te leggen hoe ze met een Vodafone UMTS modem, VPN en Citrix thuis kon gaan werken.
Daarna was het 12:00 uur... dus etenstijd *O* Om 12:45 weer terug op m'n plek en was ik aan het bijlezen. :P

Dus nu ben ik er weer tot 14:15, want dan moet ik naar Amsterdam zodat er morgen een paar servers en werkstations klaar staan voor een presentatie morgen... :/
(Zal je weer zien dat de helft niet werkt... fijne collega's)


Je maakt ook echt álles stuk of niet :? :+

en nog 3 pagina's *O*

denk dat tweety die vanavond wel kan lezen

Wrom niet nu dan :?

Tegenwoordig heb je als TS meerdere taken;

- Aanpassingen maken + DONE posten
- Punten bijhouden
- Spiegelverhalen schrijven
- Alle users beschrijven
- Meetings(deelnemers) up-2-date houden

TS zijn is niet niks... })

Als ze al die dingen nou nog ook echt zouden doen :P

Weetje, ik had eigenlijk verwacht dat mn accu het weer zou laten afweten en de motor dus OOK niet zou starten..
maar goed, mijn schatje laat me nooit in de steek op momenten van pech.

Je hoeft alleen maar even op de onderkap te kijken en dan weet je genoeg *O*

Dat komt omdat je accu niet meer goed is. Ik zou hem direct vervangen O-)

_O- _O- _O-
Dorst ?? :+
 
Je maakt ook echt álles stuk of niet :? :+
Hij was al stuk, daarom moest ik er ook heen. Toen wilde ik het ff oplossen en werd het alleen maar erger :/
Maar achteraf werkt 'ie weer als nooit tevoren *O*

Tsja... waarom ze mij ooit hebben aangenomen mag joost weten... :P
 
Laatst bewerkt:
Bijna een uur verder en ik ben nog niet gebeld *O*
En we kunnen in die zaal terecht van 16:00 t/m 18:00... :P
 
Hij was al stuk, daarom moest ik er ook heen. Toen wilde ik het ff oplossen en werd het alleen maar erger :/
Maar achteraf werkt 'ie weer als nooit tevoren *O*

Tsja... waarom ze mij ooit hebben aangenomen mag joost weten... :P

Uhu, snap ik. Maar ik had het over je broek ;)
 
Over spiegels gesproken.... ik mag zo mijn nieuwe spiegels ophalen :')
 
Vanmiddag hier naar toe:
[afbeelding]

Die kerk in het midden blijkt 1 of ander conferentiecentrum te zijn van het renaissance hotel wat aan de overkant zit ofzo...

Lekker midden in Amsterdam -O-

Ik denk dat ik mn motor maar ergens bij mn ouders stal. Je komt wel heel dicht bij mij in de buurt daar :X . Straks mis ik 'ineens' een spiegel :/

[me]Leren lukt niet zo goed, vandaar dat ik jullie weer even kom vervelen *[/me] :P
 
@ Ray, er staat gewoon deel 16 bovenaan het topic

:o

zoiets kan toch niet :( :(



@ Leon: jij ahd toch ook die kroonplaatcover bij motorsticker.nl besteld he?
Heb jij ook dat kleine coverdingetje gekregen?

Waar is dat goed voor?
Extraatje?
 
Zullen we onze eigen score invoeren?

MF heeft de banaanscore voor topicgerelateerde posts.

Wij hebben de Spiegelscore voor scherpe/leuke opmerkingen :P
 
Zullen we onze eigen score invoeren?

MF heeft de banaanscore voor topicgerelateerde posts.

Wij hebben de Spiegelscore voor scherpe/leuke opmerkingen :P

ja dat is toch niet bij te houden joh!

of je moet het voor jezelf bijhouden en op het eind van het topic kijken we naar de scores :D
 
Ik denk dat ik mn motor maar ergens bij mn ouders stal. Je komt wel heel dicht bij mij in de buurt daar :X . Straks mis ik 'ineens' een spiegel :/

[me]Leren lukt niet zo goed, vandaar dat ik jullie weer even kom vervelen *[/me] :P
Waar staat jou container dan? ;)
En ik moet daar in een garage parkeren, neem aan dat jij daar niet staat.

En ik had al 5 kwartier geleden vertrokken moeten zijn.. gaat lekker zo _O-
 
@ Ray, er staat gewoon deel 16 bovenaan het topic

:o

zoiets kan toch niet :( :(



@ Leon: jij ahd toch ook die kroonplaatcover bij motorsticker.nl besteld he?
Heb jij ook dat kleine coverdingetje gekregen?

Waar is dat goed voor?
Extraatje?
dat kleine coverdingetje is gewoon een sleutelhanger in de vorm van een kroonplaatcover ;)
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan