Het centrale circuittopic

[J]ori[S]

MF veteraan
30 sep 2005
16.184
452
Omdat ik merk dat mijn interesse in de verschillende circuits steeds meer toeneemt, en dan vooral in de nieuw te bouwen circuits, die ook als bedrijven opereren moeten om winstgevend te zijn, heb ik besloten dit topic te openen waar nieuwe informatie over circuits centraal gebundeld kan worden zodat de actuele gang van zaken duidelijk is omtrent een circuit.

Ik zal dit topic in de loop der tijd bijhouden, informatie bundelen en up-to-date houden.
 
Als binnenkomer: een foto van het nieuw te bouwen circuit in Wales dat op den duur, zo zijn de geruchten, Silverstone zal gaan vervangen als GP circuit.

263316_696141760402870_540198978_n.jpg


Insteek is ook het hoge aantal banen dat de bouw van dit project (in)direct zal opleveren voor de bevolking.
 

:+

Maar wat ik een mooie ontwikkeling vind is dat er weer echte rijderscircuits gebouwd worden, en dat de zgn. stop and go circuits uit de mode aan het raken zijn. Dat circuit in Wales, COTA, Aragon, zie ik veel liever als circuits als Qatar en motegi bijvoorbeeld.
 
Als binnenkomer: een foto van het nieuw te bouwen circuit in Wales dat op den duur, zo zijn de geruchten, Silverstone zal gaan vervangen als GP circuit.

[afbeelding]

Insteek is ook het hoge aantal banen dat de bouw van dit project (in)direct zal opleveren voor de bevolking.

Op kortere termijn is de verwachting dat Snetterton Silverstone gaat vervangen

snetterton-300-circuit.jpg


Onboard met Jon Kirkham is hier te zien:
 
Op kortere termijn is de verwachting dat Snetterton Silverstone gaat vervangen

[afbeelding]

Onboard met Jon Kirkham is hier te zien:


Haha, ik hoop dat dit sarcasme is toch? :P

Snetterton is erg verbeterd maar meer dan een 'nationaal kampioenschap baantje' is het niet.

Dat circuit in Wales ziet er toch wel gaaf uit, nu ik het zie mét hoogteverschil.
 
Trouwens, hebben ze de Geert Timmer Bocht nou na proberen te maken in Wales? :P
Zie laatste bocht.

circuit-of-wales-aerial-view-2-large.jpg
 
Haha, ik hoop dat dit sarcasme is toch? :P

Snetterton is erg verbeterd maar meer dan een 'nationaal kampioenschap baantje' is het niet.

Dat circuit in Wales ziet er toch wel gaaf uit, nu ik het zie mét hoogteverschil.
Nope, geen sarcasme. Sprak tijdens de TT wat Britten die het er over hadden. Silverstone is bijna door het geld heen, Donington is nog flink aan het investeren om de schade van de F1 gekkies te herstellen, Snetterton doet hard hun best om er meer van de maken dan een nationaal kampioenschap baantje :)
 
nurburgring-grand-prix-circuit-oxcgn.jpg


Ook een leuke baan. :+

Question: staan er tijdens de SBK misschien videowalls en zoja, waar dan!?
 
In 2010 zag je de Gresini Moto2's met Crimea Grand Prix circuit sponsoring. Een nieuw te bouwen circuit in de Oekraine. Is dat circuit al af??? Niks meer over gehoord de laatste tijd.
 
Terug
Bovenaan Onderaan