Het centrale werkplaatshandboeken topic deel 2

Status
Niet open voor verdere reacties.

Bikevouwer

MF veteraan
4 jun 2001
2.527
1
Hoofddorp
In navolging op dit topic Het centraal werkplaatshandboeken topic

Inloggegevens Bikevouwer werkplaatshandboekenserver

Voor een lijst met de boeken die we hebben kan je hier klikken

Stuur een mailtje naar Bikevouwer(at)gmail.com om je inloggegevens aan te vragen
vermeld tevens in je mailtje je nickname of handle op M-F, zonder nickname geen inlog !!!
Het liefste zie ik een link waarin ik kan zien dat je gereageerd hebt




Of kijk op de mirror
omdat ook hier weer de fijne medewerking van onze medelanders ten uiting kwam, mogen de mensen ook hier een username en password aanvragen
voor een inlog op de mirror even een mailtje sturen naar penguin(at)dhcp.net

Als wij constateren dat er misbruik gemaakt word van het account wat je krijgt (meerdere handboeken tegelijkertijd=leechen e.d) gaat je IP in de ban en kan je het verder rustig vergeten.
Het komt nl voor dat er mensen 7 verschillende fietsen aan het downloaden zijn.
De reden hiervoor is dat de server liefdewerk oud papier is en dus gewoon op een huis tuin en keuken kabel aansluiting staat.

ALLE accounts worden na 2 dagen weer verwijderd,dit om verspreiding van de account op internet te voorkomen !(tis heel jammer dat het zo moet zijn)

In principe is er uit elke map te downloaden!!

Uploaden kan alleen in de map UPLOADS,daar kan iedereen zijn werkplaatshandboeken opslaan,Grolsch of ikzelf zorgen er dan voor dat alles in de juiste map komt te staan.
De inlog voor de uploads = ftp://uploads:forum@bikevouwer.mine.nu



Als je upload vermeld dan merk_type_bouwjaren_engels of duits in de filenaam,dit is om het ons iets makkelijker te maken om alles op de juiste plek te zetten zonder elk pdf/zip/jpg file te moeten openen om te kijken om wat voor fiets het gaat.

Ik post regelmatig de statistics van de server.

[edit]download nu niet uit de map UPLOADS aangezien daar incomplete uploads in kunnen staan.

 
Laatst bewerkt:
Mocht er iemand nog een grotere hd hebben liggen waar hij niks mee doet houd ik me ten zeerste aanbevolen,op dit moment vind ik dat Grolsch (server en software)en ik ( bandbreedte en stroom enz.)ons steentje hieraan wel aan bijgedragen hebben.

harde schijven kost geen drol meer tegenwoordig. Als iedereen even wat bijlegt hebben we zo een extra harde schijf voor die server.
 
aan het uploaden de PDF van de service handboek intruder 700/750 -86-92. 1e poging mislukte en e server had geen zin om te hervatten (volgens deze is een bestandje van 1.34Mb hetzelfde als een van 93MB :? )
deze kleine kan dus weg (het wordt overigens een beetje druk in de upload-map :P
 
Mensen,

Ik ben weer een bezig de upload map aan het leeg maken.

De volgende vraaq

wat is dit: 9 - UPDATES.pdf in het mapje nieuwe map :?

en voortaan ajb ff het merk er iig bijzetten, want ik ben geen lopend woordenboek voor afkortingen :)

alvast bedankt ;)
 
stats
full
 
Hallo,

Ik ben op zoek naar een wph van een kawasaki zx6r '98, Ik heb in de lijst gekeken maar staat er niet tussen volgens mij.
Ben al een poosje aan het zoeken geweest op het internet maar heb nog niks kunnen vinden. Iemand nog ideeen waar ik deze vandaan zou kunnen halen.

M.vr.gr. Mikey
 
Hallo,

Ik ben op zoek naar een wph van een kawasaki zx6r '98, Ik heb in de lijst gekeken maar staat er niet tussen volgens mij.
Ben al een poosje aan het zoeken geweest op het internet maar heb nog niks kunnen vinden. Iemand nog ideeen waar ik deze vandaan zou kunnen halen.

M.vr.gr. Mikey
Staat gewoon in de map Kawasaki/zx6
zx6r 00-02 en zx6r 03-04
 
De afgelopen week is het echt NIET normaal druk meer !!
max users blijft op 10 staan,anders is het net of ik met een modempje aan het internetten ben.
Mocht je nu geen connectie krijgen probeer het dan later gewoon nog eens.!
 
De afgelopen week is het echt NIET normaal druk meer !!
max users blijft op 10 staan,anders is het net of ik met een modempje aan het internetten ben.
Mocht je nu geen connectie krijgen probeer het dan later gewoon nog eens.!

Wacht maar tot de rest van de wereld hier lucht van krijgt ;)
Het is natuurlijk een unieke verzameling :}

Misschien moet je af en toe het wachtwoord wijzigen en hier posten?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan