Het centrale werkplaatshandboeken topic deel 2

Status
Niet open voor verdere reacties.

Bikevouwer

MF veteraan
4 jun 2001
2.527
1
Hoofddorp
In navolging op dit topic Het centraal werkplaatshandboeken topic

Inloggegevens Bikevouwer werkplaatshandboekenserver

Voor een lijst met de boeken die we hebben kan je hier http://www.bikevouwer.webhop.org/bestandslijst.txt (klikken)

Stuur een mailtje naar Bikevouwer(at)gmail.com om je inloggegevens aan te vragen
vermeld tevens in je mailtje je nickname of handle op M-F, zonder nickname geen inlog !!!
Het liefste zie ik een link waarin ik kan zien dat je gereageerd hebt




Of kijk op de http://motorguide.penguin.st/ (mirror)
omdat ook hier weer de fijne medewerking van onze medelanders ten uiting kwam, mogen de mensen ook hier een username en password aanvragen
voor een inlog op de mirror even een mailtje sturen naar penguin(at)dhcp.net

Als wij constateren dat er misbruik gemaakt word van het account wat je krijgt (meerdere handboeken tegelijkertijd=leechen e.d) gaat je IP in de ban en kan je het verder rustig vergeten.
Het komt nl voor dat er mensen 7 verschillende fietsen aan het downloaden zijn.
De reden hiervoor is dat de server liefdewerk oud papier is en dus gewoon op een huis tuin en keuken kabel aansluiting staat.

ALLE accounts worden na 2 dagen weer verwijderd,dit om verspreiding van de account op internet te voorkomen !(tis heel jammer dat het zo moet zijn)

In principe is er uit elke map te downloaden!!

Uploaden kan alleen in de map UPLOADS,daar kan iedereen zijn werkplaatshandboeken opslaan,Grolsch of ikzelf zorgen er dan voor dat alles in de juiste map komt te staan.
De inlog voor de uploads = ftp://uploads:forum@bikevouwer.mine.nu



Als je upload vermeld dan merk_type_bouwjaren_engels of duits in de filenaam,dit is om het ons iets makkelijker te maken om alles op de juiste plek te zetten zonder elk pdf/zip/jpg file te moeten openen om te kijken om wat voor fiets het gaat.

Ik post regelmatig de statistics van de server.

[edit]download nu niet uit de map UPLOADS aangezien daar incomplete uploads in kunnen staan.

 
Laatst bewerkt:
de statistics

full
 
echt super dit!!! :}

is er trouwens nog iemand die een wphb van een honda xl/xr 500 digitaal heeft?
Ik zal ff in de boekenkast kijken of ik nog handboeken heb die er nog niet bijstaan.

iig ga zo door :}
 
zit eens te bladeren op die server van je bikevouwer, maar dat is al een indrukwekkende verzameling die je hebt. hoeveel GB ben je al kwijt aan al die boeken?
Wuf zegt: gaat zo door allemaal. :}
 
zit eens te bladeren op die server van je bikevouwer, maar dat is al een indrukwekkende verzameling die je hebt. hoeveel GB ben je al kwijt aan al die boeken?
Wuf zegt: gaat zo door allemaal. :}
@wuf ik ben op dit moment een dikke 13 gig kwijt aan de handboeken,houd wel in dat er straks een grotere hd inmoet anders houd het op als de schijf vol is (20 gig)

Mocht er iemand nog een grotere hd hebben liggen waar hij niks mee doet houd ik me ten zeerste aanbevolen,op dit moment vind ik dat Grolsch (server en software)en ik ( bandbreedte en stroom enz.)ons steentje hieraan wel aan bijgedragen hebben.
 
@wuf ik ben op dit moment een dikke 13 gig kwijt aan de handboeken,houd wel in dat er straks een grotere hd inmoet anders houd het op als de schijf vol is (20 gig)

Schreef je niet ergens,van doe je best maar om um vol te krijgen?

Net handleiding VS 750 alle leeftijden (is een bejaardenfiets) gedumpt
Tevens vertaalboek aan toegevoegd

Ik heb nog 4300 pagina's en zaterdag krijg ik weer een berg nieuwe, dus euhhhhh
 
Mocht er iemand nog een grotere hd hebben liggen waar hij niks mee doet houd ik me ten zeerste aanbevolen,op dit moment vind ik dat Grolsch (server en software)en ik ( bandbreedte en stroom enz.)ons steentje hieraan wel aan bijgedragen hebben.
en dit wil natuurlijk niet zeggen dat degenen die alles uploaden geen steentje bijgedragen hebben,zonder hen hadden we nu niet zo'n mooie collectie gehad.
 
kand de pdf bestanden niet openen en het is niet mijn computers fout zekers de wetens!!!!
Hangt ervan af welk pdf bestand je niet kan openen als je een pdf uit de uploads dir hebt gehaald heb je kans dat je een incompleet file hebt binnengehaald.
In dat geval heb je pech want de upload dir zegt het eigenlijk al he alleen uploads.
de rest van de mappen waar je uit kan downloaden zijn pdf/zip/jpg bestanden die allemaal te openen zijn (zijn gecheckt nl)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan