Het centrale WSBK Assen 2013 topic

maar ff een plaatje van haslam op zijn fiets .....de laatse voorlopig kwam daarna niet meer voorbij ...

 
Mannen, ik ga de afgelopen 8 jaar het hele weekend met 4 jongens naar superbikes maar dit jaar wordt het alleen de zondag op de motor!
Normaal kopen we altijd kaartjes voor de zondag, maar heb ik nu nog niet gedaan.. Is dat echt nodig of zijn er genoeg kaartjes zondagochtend voor de hoofd en GT tribune?
 
Zo, ik zit klaar, half acht abfahrt naar Assen, eerst halfweg nog ff mijn vader oppikken op de veluwe en dan door.

Hoop op droog weer!!
 
Gisteren zeikweer gehad, paraplu gekocht en alsnog rondje circuit gedaan. Ze vielen er met bosjes af... Vooral stock600 was een puinzooi. Maar goed, vandaag beter weer :) Strax n stukske lopen vanaf camping Asser boys en we xijn dr weer ;)
 
Let op !!!!!!!!!!!!!!!

Flitser bij Hoevelaken .........onder viaduct !!!!!!!!!!!!!!!!!!


Bij afslag Strand Nulde !!!!!!!!!!!!!!!













GVD Iphone bijna leeg .......en geen oplader |( |(
 
Laatst bewerkt:
true story, alleen een beetje stom om juis wsbk wedstrijd via tv te volgen |(


:)

Vanaf 96 nonstop naar WSB en Motogp wedstrijden geweest, maar de drukte en ( sommig ) volk ging mij een beetje tegenstaan :$ ... sinds een jaar of 4 ga ik alleen naar de trainingen en als het weer meezit, twee trainingsdagen achter elkaar. B & B in de buurt en genieten maar *D

Dit jaar maar 1 dag geweest ( gisteren ) met die 100 overige toeschouwers _O- . Voordeel is, dat er niemand voor mijn snuffert stond en ik ook bij niemand in zijn/haar beeld kon staan :+

Ik had alleen beter een duikpak en duikbril aan/op kunnen doen B|
 
Gisteren zeikweer gehad, paraplu gekocht en alsnog rondje circuit gedaan. Ze vielen er met bosjes af... Vooral stock600 was een puinzooi. Maar goed, vandaag beter weer :) Strax n stukske lopen vanaf camping Asser boys en we xijn dr weer ;)

Ik stond bij uitkomen Stekkenwal en daar werd lekker geschoven :X ... 4 rode vlaggen :X
 
Ik begrijp dat het droog is en met een tijd van 1:40,1 zet Barrier de toon.
Tering wat een tijd.
En dat om 9:30 uur. Volgens mij is het nog aardig fris op de baan :] *D

Ik zie net op Live timing dat het 9 graden is....ppffffffff... |( En dan 1:40 rijden. Knap!
 
Laatst bewerkt:
maar ff een plaatje van haslam op zijn fiets .....de laatse voorlopig kwam daarna niet meer voorbij ...

[~[url="http://i184.photobucket.com/albums/x208/bierelier/WK%20Superbike%20Assen%20%202013/IMG_7045-Border_zpsf84edd63.jpg"]afbeelding~][/URL]
:} even naar wat foto's van je zitten kijken :}

Hoe krijg jij ze in godsnaam zo scherp :? Al waren ze bij mij gisteren iets minder scherp van het trillen van de kou, want ik stond bij de Bult en bij uitkomen Stekkenwal en dus onoverdekt :X Jij zo te zien hoofdtribune uitkomen GT?
 
Vraagje: Hoe komt het dat de BMW's van Marco en Chaz klinken als een crossplane R1 als ze de GT uit komen? Met overschakelen naar ze 3 klinken ze wel als een straight 4 cilinder....

Het valt mij op dat de andere S1000rr's vanuit de gt al 'janken'.

Iemand die hier meer over weet?
 
Vraagje: Hoe komt het dat de BMW's van Marco en Chaz klinken als een crossplane R1 als ze de GT uit komen? Met overschakelen naar ze 3 klinken ze wel als een straight 4 cilinder....

Het valt mij op dat de andere S1000rr's vanuit de gt al 'janken'.

Iemand die hier meer over weet?

misschien iets met traction control?
 
Vraagje: Hoe komt het dat de BMW's van Marco en Chaz klinken als een crossplane R1 als ze de GT uit komen? Met overschakelen naar ze 3 klinken ze wel als een straight 4 cilinder....

Het valt mij op dat de andere S1000rr's vanuit de gt al 'janken'.

Iemand die hier meer over weet?

Jij hoort zeer waarschijnlijk de tractioncontrol.
Die onderbreekt de ontsteking en dat hoor je heel duidelijk :)
 
D8 ik eerst ook maar die staat er toch niet vanaf de GT naar de streep op?
Andere BMW's janken wel meteen als het gas open gaat.

Ben zelf toch niet echt een noob maar kan dit even niet plaatsen...

Kan je de onstekingsvolgorde switchen tussen de 2e en 3e versnelling?
Of zeg ik nu iets heel stoms :P
 
D8 ik eerst ook maar die staat er toch niet vanaf de GT naar de streep op?
Andere BMW's janken wel meteen als het gas open gaat.

Ben zelf toch niet echt een noob maar kan dit even niet plaatsen...

Kan je de onstekingsvolgorde switchen tussen de 2e en 3e versnelling?
Of zeg ik nu iets heel stoms :P

Dat is inderdaad onmogelijk.

Daarvoor zou de krukas opeens van vorm moeten veranderen, en ik denk dat wie de dag nooit gaan meemaken waarop je krukas vervormt, en je motorblok heel blijft :+

Traction control die ingrijpt inderdaad :Y
 
Haha, das waar ook :P

Toch apart dat die tractioncontrol daar al ingrijpt en bij de andere BMW's niet...
Ik ga ze weer in de gaten houden zo met de kwalificatie :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan