Het circuit op met .... Algemeen Circuitdagtopic

Waarom wil je bij de toelatingcommisie langs?
Gewoon op de racedag laten keuren ipv een SAM keuring sticker voor altijd.
SZR660 is nooit geleverd met volle kuip.
Met deze mag je gewoon mee rijden in de EVO klasse.
Ik ga het ook proberen met n MuZ Scorpion 660.ee
BOT doet sowieso niet moeilijk met keuringen

Die wil ik zien en vooral horen😍😍
Wel een open pijp er op:9~
 
Jullie zoeken niet goed genoeg en zijn dus duidelijk niet echt gemotiveerd :P
Eybis is wel duurder op Zandvoort, maar ze doen hun best om het iedereen naar hun zin te maken en die batterij BMW's die ze meenemen moet ook betaald worden natuurlijk. Waarschijnlijk zijn alle organisaties in prijs gestegen, we gaan het zien.

Regenbanden zijn nog net niet verplicht en dat is wel een dingetje om vooraf te weten, eigenlijk wilde ze niet dat ik de baan op ging met de Corsa 2's.

Bekijk bijlage 1697634
Ik kijk professioneel :+ bij de race agenda natuurlijk.
Niet individueel.

CPZ verhoogt al twee jaar geleidelijk de baanhuur.
Nadeeltje van een professionelere organisatie reken je rijk beheerder.
Het is wel een keer genoeg. :)
 
ciruitschool.nl heeft de kalender nog niet zit elke dag te kijken maar nog niks :N :N :N wil als hun weer dubbele dagen achter elkaar hebben die allemaal boeken :] de rest heeft de dagen al wel op hun eigen site staan maar je kunt nog niet boeken..... eerst in maart maar eenns 2 weekenden met Rc naar alcarras toe.
Duurt nog even Marc ;)
Hopelijk hebben ze weer veel maandagen op assen
 
Bij de BOT moeten ze toch 25 jaar oud zijn ?
Nu wordt ie dat volgend jaar wel...
? EVO hoeft geen 25 jaar oud te zijn.
Wanneer het motortype 25 jaar oud is, is het goed.
Een ZXR400 van bjr 1999 mag gewoon mee doen. Alleen niet in de 500cc klasse
Bij de BOT doen ze niet zo moeilijk.

Ik ga me alleen afvragen of er het volgende jaar überhaupt racedemo's worden gegeven.
 
ciruitschool.nl heeft de kalender nog niet zit elke dag te kijken maar nog niks :N :N :N wil als hun weer dubbele dagen achter elkaar hebben die allemaal boeken :] de rest heeft de dagen al wel op hun eigen site staan maar je kunt nog niet boeken..... eerst in maart maar eenns 2 weekenden met Rc naar alcarras toe.
Ik ga me dit jaar ook op de 2-daagse evenementen richten. Èn Alcarras in maart natuurlijk.
Ecuyers, Croix en Mettet bevallen me ook erg goed en ik hoor goeie berichten over Folembray. Die zijn allemaal wat betaalbaarder en maar net over de grens in Frankrijk, dus goed aan te rijden, al zeker voor een 2-daagse.
 
Duurt nog even Marc ;)
Hopelijk hebben ze weer veel maandagen op assen
ik had al wel verwacht omdat de andere ook al datums bekend hebben gemaakt in december 2020 heb ik geboekt bij ciruischool.nl dus ik verwacht wel dat het binnekort weer op staat en de dagen ja dan zou maandag en dinsdag weer goed zijn.... :] de mensen van dit jaar zijn van plan om ook de dubbele dagen weer te nemen dus dan gaan we elkaar weer zien.... 😉 😉 :):)
 
Ik ga me dit jaar ook op de 2-daagse evenementen richten. Èn Alcarras in maart natuurlijk.
Ecuyers, Croix en Mettet bevallen me ook erg goed en ik hoor goeie berichten over Folembray. Die zijn allemaal wat betaalbaarder en maar net over de grens in Frankrijk, dus goed aan te rijden, al zeker voor een 2-daagse.
ik zie dat racecracks 2 dubbele dagen heeft en crt heeft er ook een paar maar ik weet niet zeker of dat 2x crt is of 1x en 1x cre experiens is. die andre ciruit die jij zeg heb ik nog nooit gereden behalve ecuyers dit jaar met RC . heb me ook niet verdiept waar ze liggen maar wat ik wel weet is dat het vrij korte banen(tjes) zijn.... en hoe je dan met het overnachten zit dat weet ik ook niet , meschien heb jij een caraven of aanhanger of je slaapt in een hotel dat maakt ook wel wat uit ook in de kosten....💰💰 en als je dat soort tripjes maakt is het leuker makkelijker als je met ze 2 een bent wand alleen is ook maar alleen......ik heb er geen ervaring maar alles onder de 3km lijkt me niet leuk om te rijden...... ga jij alle 2 de weekeneden naar alcarras of ga je er maar 1 tje ? heb het vliegtikketal geboekt voor 17 maart :t
 
Laatst bewerkt:
Ze zijn allemaal vroeg met de kalender voor '22, de eerste dag Zandvoort zojuist al geboekt 😳.

Afhankelijk van wat kan en mag is het plan om in het vroege voorjaar naar Italië of Spanje te gaan, 2xZandvoort, 2xAssen, 2xSpa en eind september als afsluiter naar Portugal.
Minder dagen dan '21, maar ik wil op verschillende circuits rijden en dan wordt het weer iets om echt naar uit te kijken ipv dat het bijna een moetje wordt.

Ben ik de enige die alweer uitkijkt naar het voorjaar? 😬
nee hoor ik kijk er al naar uit toen ik op andalucia was met RC 🤣 🤣 🤣 nu nog bijna 4 maand wachten..... 🙁 🙁
 
Ben je zo vervelend dan?
Maarre, ik ben ook meestal alleen.. vroeger was het makkelijker om vriendjes te maken 🤣.

Het moet allemaal net uitkomen dat mijn vriendin mee kan, of dat ik samen met @La Diabla rij.
Hahaha nou ik heb wel een gebruiks aan wijzing....nou dan hebben we dat iig gemeen;);) je zegt het zelf vroeger ging het makkelijker.... meschien hebben we elkaar wel al gezien.... maar dat durf ik niet te zeggen... ik heb geen vriendin, dus daar hoef ik geen rekening mee te houden moet wel een oppas hebben voir me hondje.... ik heb met @La Diabla in de box gestaan op assen maar goed was zeker leuk en gezellig.
 
Ik ga meestal alleen en wil ook vaker naar kleine circuit-tjes.
Mee rijden zou dan dus geen probleem zijn, alleen moet je voor t mooie wel leuker zijn dan ik ben.

Mettet lijkt me ook leuk om eens (met de SZR) te proberen.
 
ik zie dat racecracks 2 dubbele dagen heeft en crt heeft er ook een paar maar ik weet niet zeker of dat 2x crt is of 1x en 1x cre experiens is. die andre ciruit die jij zeg heb ik nog nooit gereden behalve ecuyers dit jaar met RC . heb me ook niet verdiept waar ze liggen maar wat ik wel weet is dat het vrij korte banen(tjes) zijn.... en hoe je dan met het overnachten zit dat weet ik ook niet , meschien heb jij een caraven of aanhanger of je slaapt in een hotel dat maakt ook wel wat uit ook in de kosten....💰💰 en als je dat soort tripjes maakt is het leuker makkelijker als je met ze 2 een bent wand alleen is ook maar alleen......ik heb er geen ervaring maar alles onder de 3km lijkt me niet leuk om te rijden...... ga jij alle 2 de weekeneden naar alcarras of ga je er maar 1 tje ? heb het vliegtikketal geboekt voor 17 maart :t
Ik ga alleen het 2e weekend. Moet ook nog af en toe mijn gezicht op mijn werk laten zien...
Die kleine baantjes zoals jij ze noemt vallen goed mee hoor. Je rijd gewoon wat meer rondjes maar sommige zijn ook zeker wel uitdagend, zoals mettet bijvoorbeeld. Ik ben meestal met mijn vrouw, of met vrienden en toch meestal wel in een huisje of hotel. Na een dag stampen op de baan wil ik wel comfortabel douchen, eten en slapen dus dat is me ook wat waard.😎😁
 
Ik ga meestal alleen en wil ook vaker naar kleine circuit-tjes.
Mee rijden zou dan dus geen probleem zijn, alleen moet je voor t mooie wel leuker zijn dan ik ben.

Mettet lijkt me ook leuk om eens (met de SZR) te proberen.
Mettet is zeker aan te raden. Leuke baan, tegenwoordig ook voldoende paddock en stroom en vanaf grens Belgie ongeveer 2 uur rijden.
 
Ben je zo vervelend dan?
Maarre, ik ben ook meestal alleen.. vroeger was het makkelijker om vriendjes te maken 🤣.

Het moet allemaal net uitkomen dat mijn vriendin mee kan, of dat ik samen met @La Diabla rij.
Ik ben toch ook altijd liever samen met een bekende. Als er wat aan de hand is kun je mekaar tenminste helpen en het is veel gezelliger.
 
Ik ga alleen het 2e weekend. Moet ook nog af en toe mijn gezicht op mijn werk laten zien...
Die kleine baantjes zoals jij ze noemt vallen goed mee hoor. Je rijd gewoon wat meer rondjes maar sommige zijn ook zeker wel uitdagend, zoals mettet bijvoorbeeld. Ik ben meestal met mijn vrouw, of met vrienden en toch meestal wel in een huisje of hotel. Na een dag stampen op de baan wil ik wel comfortabel douchen, eten en slapen dus dat is me ook wat waard.😎😁
nou dan zal ik je in alcarras wel gaan zien.... ( hoe herken je ) uhhh ja dat is op zich ook wel handig anders gaan ze ook vragen stellen 😁 😁 ik weet niet waarom maar het lijkt me niet leuk rijden, terwijl ik het rijden juist leuk vind, maar dan moet ik het maar keer proberen, maar weet niet welke organisatie daar naar toe gaan. tja ik zou dan alleen moeten gaan wand er zijn niet veel die mee kunnen of willen, en al helemaal voor 2 of 3 dagen . het is wel lekker als je uitgereden bent dat je kunt eten en duchen en lekker kunt maffen.
 
Ik ga meestal alleen en wil ook vaker naar kleine circuit-tjes.
Mee rijden zou dan dus geen probleem zijn, alleen moet je voor t mooie wel leuker zijn dan ik ben.

Mettet lijkt me ook leuk om eens (met de SZR) te proberen.
tis leuker / makelijker / gezelliger als je met iemand samen bent ook in een nood geval. en of je dan samen in 1 auto gaat of ieder apart en dat je ergens afspreek onder weg of op ciruit dat zal wel goed komen. ik ben hartstikke leuk 🤣 🤣 maar of ik leuker ben dan jou :?:? geen idee hahahahah. ben geen drukte maker maar kennis maken ken altijd, ik kom bij arnhem uit de buurt dus naar assen/ zandvoort heb ik 2 uur nodig. organisatie ( szr ) dat zeg me niks. is dat vrij rijden of ook met instructie ?
 
Terug
Bovenaan Onderaan