Het circuit op met .... Algemeen Circuitdagtopic

vuurbloed

pet-fles-pap
14 aug 2005
22.241
144
56
Hoofddorp
Het was gewoon licht om middernacht. :? ;)

Ik was er ook, laatste keer zoals het circuit eruit zag voor de F1 hoorde ik (Hugenholtz).

Enig idee wanneer ze het circuit gaan verbouwen? In april mogen we (alweer :X ) rijden. O-)
hugenholz wordt aan binnenzijde verbreedt,, net als audi s, arie luiyendijk wordt een kombocht....dan kan dus vanaf Kumo het gas volledig open ;).
mocht je dan gelanceerd worden.lig je meteen bij het clubgebouw ;)
binnenzijde van het circuit zijn ze al flink mee bezig, bebossingen weghalen en egaliseren waar tribunes moeten komen.

assen blijft voor mij h'et motorcircuit van nederland, maar zandvoort heeft ook wel wat met zijn duinen en hoogte verschillen.

• Like
Waarderingen: Worldbeater

blue falco

MF veteraan
20 mei 2004
1.815
44
noord holland
ik heb recentelijk ervaren dat het kunnen glijden voor een behoorlijk stuk na een valpartij erg wenselijk is.
mocht er dus niks gedaan worden aan de locatie van de vangrail en muur op sommige stukken van zandvoort ga ik er niet rijden

Roy "R"acing

MF huisraad
Donateur
ik heb recentelijk ervaren dat het kunnen glijden voor een behoorlijk stuk na een valpartij erg wenselijk is.
mocht er dus niks gedaan worden aan de locatie van de vangrail en muur op sommige stukken van zandvoort ga ik er niet rijden
Reken er maar niet teveel op dan. Als ik na ga dat de F1 jongens op bv Monaco rijden zal er denk ik weinig verandert worden in dat opzicht.

9 mrt 2016
70
38
Ik heb er begin dit jaar voor het eerst gereden en ik kan weer net zo goed op straat gaan racen. Zag iemand met maar 120 of zo de muur in gaan en het was net een lappenpop. Je hebt er niks te vertellen als het mis gaat. Daarbij kwam nog dat er meerdere keren heel langzaam gereageerd werd op valpartijen.

Ik vermoed gezien de ruimte rond het circuit dat het er nooit veiliger wordt. Erg jammer want vond de de baan heel leuk. De hoogte verschillen samen met de verkanting en vele inhaalmogelijkheden maken het een unieke baan.

lennart0r

MF veteraan
11 jan 2012
2.933
199
Utrecht
Ik heb er begin dit jaar voor het eerst gereden en ik kan weer net zo goed op straat gaan racen. Zag iemand met maar 120 of zo de muur in gaan en het was net een lappenpop. Je hebt er niks te vertellen als het mis gaat. Daarbij kwam nog dat er meerdere keren heel langzaam gereageerd werd op valpartijen.

Ik vermoed gezien de ruimte rond het circuit dat het er nooit veiliger wordt. Erg jammer want vond de de baan heel leuk. De hoogte verschillen samen met de verkanting en vele inhaalmogelijkheden maken het een unieke baan.
Je moet op Zandvoort inderdaad in veel bochten met iets meer marge rijden dan op bijvoorbeeld Assen. Ik blijf zelf ook wat meer uit de buurt van de curbstones want ik ga toch geen wedstrijden rijden. Het is wel een gave baan om te rijden met gunstige ligging voor veel randstedelinge en zeker veiliger dan op straat.