Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature currently requires accessing the site using the built-in Safari browser.
En dat na de 3e prijsverhoging dit jaar al.Dat is top! De prijzen voor remblokken zijn daar nu zó goed, bestel maar meteen even wat reserve. Bedankt heren.![]()
Ik kijk er niet elke maand naar dus die prijsverhoging is wel flink, bijna 50% erbij en bij wat Nederlandse leveranciers is het verdubbeld.En dat na de 3e prijsverhoging dit jaar al.
Goede tent en zeker goedkoop, maar alleen dit jaar al zijn de blokken daar 3x in prijs verhoogd (telkens paar euro per pakje, maar toch). Als je nu je remblokken wil wisselen voor je M4, M50, GP4-RX/GP4-MS, etc. dan ben je bij Carpimoto EUR 16,90 goedkoper uit.![]()
Ja hoor Assen is ook prima te doen met een langzamere motor. Altijd met een cbr400rr op assen rond getuft.Morgen dagje Assen, en een dilemma:
Kan 1 motor mee nemen, Yamaha SZR660 of BMW R1100s.
De Yamaha stuurt als een malle, maar heeft een topsnelheid van 170.
BMW is wat lomp.
Is Assen ook leuk met een langzame motor ?
Vorige keer reden er enkele CB500-tjes mee en die waren zich uitermate aan het vermaken.Morgen dagje Assen, en een dilemma:
BMW is wat lomp.
Voor de snelheidsbeleving en adrenaline zeker de BMW.Morgen dagje Assen, en een dilemma:
BMW is wat lomp.
Die rijden alle circuits af en het zijn ook wel circuitbeestjes (de rijders).Vorige keer reden er enkele CB500-tjes mee en die waren zich uitermate aan het vermaken.
Assen is zelf leuk op de fietsMorgen dagje Assen, en een dilemma:
BMW is wat lomp.
Ik zit ook in die groepZit in de ouwe meuk groep
Toch de SZR maar mee genomen, ben benieuwd
Zondag Oss?De Mille's hadden de gang er goed in.
SZR was een best goeie keuze, prima te doen op Assen. Hoewel sommigen je best hard voorbij komen (kwa rondetijden zat ik ook in de verkeerde groep).
Ondanks dat ik dacht steeds harder te gaan, een snelste ronde van 2:26.5 in de 2e sessie weten te halen.
De meeste ronden bleven stabiel rond de 2.30 hangen.
Nu ben ik uiteraard heel benieuwd hoeveel sneller een snelle motor is![]()
Heb me ook uitstekend vermaakt. Tussen de tweetakten. En die Mille's gingen hard inderdaad!De Mille's hadden de gang er goed in.
SZR was een best goeie keuze, prima te doen op Assen. Hoewel sommigen je best hard voorbij komen (kwa rondetijden zat ik ook in de verkeerde groep).
Ondanks dat ik dacht steeds harder te gaan, een snelste ronde van 2:26.5 in de 2e sessie weten te halen.
Op een snelle motor heb je weer andere problemen, maar ik schat dat er wel makkelijk zes seconden in zit.De Mille's hadden de gang er goed in.
Of is het vooral omdat je je beter/veiliger/stabieler voelt op de motor?Mijn vraag is, wat is een snelle motor ?
Heb een zx9r en een zx10r ( eigenlijk 2 ) en daar tussen maakt het op Assen minimaal 10 sec verschil, dit is een deel vermogen maar ook gewoon dat de 10 de betere fiets is voor het circuit.. frame en remmerij etc zijn er veel beter op berekend
Nee , de zx9r voelt alsof ik hem de baas ben.. de 10 soms niet.Of is het vooral omdat je je beter/veiliger/stabieler voelt op de motor?
M'n vorige circuitmotor was een cbr1000rr, nooit vrienden mee kunnen worden. Rondetijden waren trager dan met de suzuki gsxr600 k4 met maar 98pk.
Ik kon geen goede zithouding vinden waardoor alles slecht ging.
Ik ben ook een mierenneuker qua vering, dus als dat niet goed zit lukt het me niet goed, dan stoor ik me continu aan de vering.
Met een R1 2008 was ik wel een heel stuk sneller, ook al had ik hem maar 1 circuitdag. (Geleend)Nee , de zx9r voelt alsof ik hem de baas ben.. de 10 soms niet.
Bij de 9 is het hangen en wurgen om hem de hoek om te krijgen vergeleken bij de 10
De 9 heeft ca 50 pk minder
Vering e.d. zijn van beide fietsen afgesteld door dezelfde persoon, heb er verder niet meer aan gezeten.
Maar je bent niet de enige hoor die met een 600 harder rond gaat dan een 1000, vooral op korte banen lijtk mij een 600 een stuk makkelijekr