Het circuit op met .... Algemeen Circuitdagtopic

Havermout is inprincipe super calorierijk. en daar doe ik het dan goed op. Had vorige keer naar Assen een goede pasta salade mee voor tussen de middag, in combinatie met een eiwit shake en een muesli bar was dat perfect.

Ik ben niet zo groot en zit wel al snel vol, dus moet veel energie halen uit kleine porties.
Als je niet veel meeneemt dan zijn van die kleine banaantjes misschien wel goed.
Na elke sessie eentje.

Ben je daarna wel een tijdje verlost van trek in een banaan. _O-
(Ik dacht zo alleen de eerste drie sessies ;) )

Wél bovenop wat je verder gegeten hebt.
 
Laatst bewerkt:
Deze stond gisteren einde dag alleen op de paddock..

IMG20200728161753.jpg

Pilot Road bandjes???
 
Volgens mij heb ik er achter, ook een pilot road op zitten
:+
8)7



Ik heb lekker gereden, zonder al te veel input.
De snelste tijd 1.59 en met veel inhalen toch nog constant 2.01, rondje na rondje.
De laatste sessie werd weer vroegtijdig afgevlagd, daar op 2.00 blijven steken.
Alleen sessie één en drie ging normaal. 8)7Gezond bezig hoor. :}
Havermout vertelde een dame laatst in de sportschool nog toen ik het over een beetje Brinta in mijn groenteshake had.. blijkbaar helemaal hip.
Ik zal er eens naar kijken. :Y
Nee _O- wel met een beperking in mijn rechterbeen en wat weinig slaap.
Maar had gisteren al expres wat rustiger aan gedaan in de sportschool, alles maar twee setjes i.p.v. drie en niet afsluiten met een uur cardio. ;)


Wat zaden en noten voor de crunch, wat fruit voor de sweetness.
De avond ervoor de ingrediënten bij elkaar flikkeren in een kommetje/bakje. (of meerdere porties) De volgende ochtend een kant en klaar -mee-neem-ontbijt- :Y :9
Ik doe het met water en doe er dan een schepje kaneel en soms kardemom door. Kardemom heeft een iets peperige smaak, lekker voor de tegenhanger.(gewoon bij de AH verkrijgbaar)

Hoor graag hoe je het vond :}
 
Volgens mij heb ik er achter, ook een pilot road op zitten
:+
8)7



Wat zaden en noten voor de crunch, wat fruit voor de sweetness.
De avond ervoor de ingrediënten bij elkaar flikkeren in een kommetje/bakje. (of meerdere porties) De volgende ochtend een kant en klaar -mee-neem-ontbijt- :Y :9
Ik doe het met water en doe er dan een schepje kaneel en soms kardemom door. Kardemom heeft een iets peperige smaak, lekker voor de tegenhanger.(gewoon bij de AH verkrijgbaar)

Hoor graag hoe je het vond :}
Pilot Road tot een bepaalde leeftijd (3 denk ik) is nog met de oude Power samenstelling van de zijkant die kan smeren op het circuit.
Als de band teveel opwarmt dan kan het rubber daar niet zo goed tegen. Dus dat kan gevaarlijk zijn. ;)

Ik ontbijt al zeven jaar een liter net gekookte en afgekoelde groenteshake met vijf groenten en chia/hennep/lijnzaad/goji bessen.
Dus daarvoor is de havermout geen optie, misschien als vervanging van het beetje Brinta die ik er ook bij doe.
Maar ik wil het getoonde zeker een keer proberen als lunch o.i.d. de komende weken/maanden. :Y :t
 
Laatst bewerkt:
Hoe zit het nou met overnachten op Assen?? 10 aug ben ik er met eybis en volgens hun magje er pas een uur voor de 1e sessie zijn, lijkt mij wat kort.
Hier al mensen overnacht de nacht voor hun trackday?
 
Hoe zit het nou met overnachten op Assen?? 10 aug ben ik er met eybis en volgens hun magje er pas een uur voor de 1e sessie zijn, lijkt mij wat kort.
Hier al mensen overnacht de nacht voor hun trackday?
Dat is vreemd.
Heb vorige week 2 dagen met Eybis op Assen gereden en wij mochten gewoon de avond van te voren arriveren.
 
Hoe zit het met de stroompunten op CPZ, kan je nog tegenover de pitboxen staan en stroom vanaf de muur halen?
 
Hoe zit het met de stroompunten op CPZ, kan je nog tegenover de pitboxen staan en stroom vanaf de muur halen?
Er staan aan de randen van de paddock ook wel een aantal van die palen, daar heb je wel een camping stekker voor nodig. Vanuit een pitbox heb ik niet geprobeerd, maar kan volgens mij nog steeds. Ik ga Maandag voor de zekerheid maar vroeg die kant op.
 
Bij pitbox moet je vragen aan de pitbox huurder of je kan bij prikken.
De stroompalen op de paddock dient de organisatie er bij te huren voor 100 euro per dag per stuk heb ik begrepen, dus deze zullen niet altijd aanstaan.
 
Vandaag de eerste keer op Ecuyers gereden.
Het is geen simpel circuit, zeer technisch pas na de vierde sessie had ik het gevoel dat ik enigszins goed bezig was.
Ik vond mijn zithouding ook niet echt meer, ik vermoed dat mijn laarzen versleten zijn omdat ze gewoon schuiven over de voetsteunen.
 
Op zolder zijn ze volgens mij een beetje van de pot gerukt 🤨
Eerst aanschuiven in de file om bij de hoofdingang te legitimeren.
Daarna heel de riedel inschrijven/transponder/schriftelijke briefing.
Daarna precies op de vierkante meter parkeren en tot 10 minuten voor de eerste sessie keuren ( vergeet bandewarmers)
Twee ronden achter een instructeur.

Wie weet of het echt zo is?
Of wordt de soep niet zo heet gegeten als deze opgediend wordt🤔
Betreft 31 augustus,onder het toeziend oog van motorsport school ( ingeschreven bij intertrack)
Motorsport school heeft daar wel degelijk een monopolie 🤨
 
Terug
Bovenaan Onderaan