Het circuit op met .... Algemeen Circuitdagtopic

Wauw!
Dus voor 710 + huurauto + lunches + avondeten/drankjes heb je 4 dagen rijden?

Ik wil volgend jaar sowieso een voorjaarstraining doen omdat ik graag de Varsselring wil rijden. Die altijd al in mei dus ik wil dan al wel wat km’s hebben gemaakt buiten 1/2 races.

Jup! Huur auto voor die 8 dagen is ook iets van 30 euro in totaal :)
 
ik heb gisteren geboekt bij ryan air, heenvlucht via weeze, terugvlucht naar Eindhoven (dichterbij). We hebben wel wat zitten spelen met data om goed uit te komen. Maken er een korte vakantie van :)
En wat ze ook aanbieden is een dag offroad rijden met een Kawa 450. Wellicht doen we dit er ook nog bij.

Heen en terug via verschillende vliegvelden? Laat je je brengen en ophalen dan? Dat verklaart een hoop.
 
Nog meer van hier die willen gaan?

In het weekend op het circuit van Ecuyers rijden? Dat kan in de vakantie van 3-4-5 Augustus. Vrij rijden en instructie is er,
Heb je geen vervoer? Neem contact op met Racecracks en wij halen je motor + spullen bij jou thuis op, brengen het naar Ecuyers en daarna bezorgen we het weer netjes bij jou thuis!
Voor de niveau 3 en niveau 4 rijders hebben we de privetraining met 1 rijder per instructeur. Maximale leerfactor, persoonlijk, echt wat leren en we vullen de training aan door jou te filmen met de onboard camera. 3 sessies voor 100,-
 
Hey,

Ik ben vrij nieuw op het forum, heb een tijdje mijn rijbewijs en rijd momenteel een Kawa Z900 A2. Ik heb een VRO gehad en wil eigenlijk ook graag beginnen met circuittraining. Nou vroeg ik mij wel af, valt het een beetje te doen met een naked bike en eentje die begrenst is? Of kan ik beter een jaartje wachten tot er een R6 onder mn kont zit?

0 Ervaring hierin, geen idee of het hier te vragen valt maar iedereen leek hier sociaal dus ik wil het een poging geven haha
 
Je kunt prima aan de slag met je naked! Vooral de kleinere circuits zoals Mettet, croix, folembray, Carole, Ecuyers en in Nederland Lelystad zullen erg leuk zijn.
 
Ik reed vorig jaar met een op gashendel begrenzde sv650s. Erg leuk maar op rechte stukken ben je kansloos. Mja dat mag de pret niet drukken
 
Heren, wij van ons circuitrijders maakt gebruik van een gesloten aanhanger en slaapt er ook in?

Ik heb me een aanhanger gehaald (gesloten) en ben op zoek naar creativiteit
 
Zandvoort en zeker Assen hebben veel hogere snelheden als eerder genoemde banen. Je kan er wel rijden maar op het rechte stuk ga je voorbij gereden worden alsof je stilstaat en daar ga je je niet fijn bij voelen zeker niet zonder ervaring.
 
Zandvoort en zeker Assen hebben veel hogere snelheden als eerder genoemde banen. Je kan er wel rijden maar op het rechte stuk ga je voorbij gereden worden alsof je stilstaat en daar ga je je niet fijn bij voelen zeker niet zonder ervaring.
Als je een circuit training doet valt het wel mee met inhalen, je wird dan in groepjes gezet die ongeveer even hard gaan. Zou niet meteen vrij gaan rijden nee😂
 
Als je een circuit training doet valt het wel mee met inhalen, je wird dan in groepjes gezet die ongeveer even hard gaan. Zou niet meteen vrij gaan rijden nee😂

Dat klopt idd, maar lekker is anders.

Als ik @Prullebakje was, met 2 the experience naar Midland/Lelystad bv. Als je echt vanaf 0 nu begint is dat ideaal voor je.

Als je daar hebt mee gereden kunnen ze je ook prima vertellen of je ook op een Assen een beetje mee kan komen.
 
Zoals eerder hier aangegeven, wanneer je in de groep beginners gaat rijden (die diverse aanbieders aanbieden) kun je gerust op Assen rijden.

Je rijdt achter een marshall, dus inhalen gebeurt niet.
 
Ik had voor de eerste keer zo’n crt experience gedaan. Halve dag junior track en dan 2x 20min tt baan. Mja ik vind Lelystad te ver wegn🙃
 
Dat klopt idd, maar lekker is anders.

Als ik @Prullebakje was, met 2 the experience naar Midland/Lelystad bv. Als je echt vanaf 0 nu begint is dat ideaal voor je.

Als je daar hebt mee gereden kunnen ze je ook prima vertellen of je ook op een Assen een beetje mee kan komen.

Midland circuit is echt niet leuk voor normale motoren. Je komt niet verder dan z'n tweede versnelling.
Beter is idd gewoon crt dagje pakken op Assen. Rijd je ook nog eens op een ECHTE baan ipv dat scooter baantje genaamd midland.
 
Midland circuit is echt niet leuk voor normale motoren. Je komt niet verder dan z'n tweede versnelling.
Beter is idd gewoon crt dagje pakken op Assen. Rijd je ook nog eens op een ECHTE baan ipv dat scooter baantje genaamd midland.

Je hebt gelezen dat hij met een geknepen fiets rijd?
 
Terug
Bovenaan Onderaan