Het circuit op met .... Algemeen Circuitdagtopic

Eerste rechterbocht
En de flauwe linkerknik achterin,net voor het opkomen rechte stuk

En met rechterbocht bedoel je uitkomend de chicane ri tegen rechte stuk of de 180gr ri de corkscrew?

Flauwe linkerknik? Die laatste bocht is langzaam maar geen flauwe knik. De voorlaatste bocht is een wat flauwere bocht en de enige “hoge” snelheidsbocht.

Wat bedoel je nu? En waar moet je daar voor uitkijken? Heb niet het idee daar andere grip te hebben? Waterstroompjes moet je sltijd opletten maar die zie je goed genoeg.
 
En met rechterbocht bedoel je uitkomend de chicane ri tegen rechte stuk of de 180gr ri de corkscrew?

Flauwe linkerknik? Die laatste bocht is langzaam maar geen flauwe knik. De voorlaatste bocht is een wat flauwere bocht en de enige “hoge” snelheidsbocht.

Wat bedoel je nu? En waar moet je daar voor uitkijken? Heb niet het idee daar andere grip te hebben? Waterstroompjes moet je sltijd opletten maar die zie je goed genoeg.

Rechter agostini,is berucht en linker is chambon
 
Hij bedoelt de eerste keer rechts af na strat finish. De snelle chicane zeg maar dan ga je voor het eerst in lange tijd op de rechtse kant van de band. Daar vallen altijd veel mensen of het nou nat of droog is
 
Hij bedoelt de eerste keer rechts af na strat finish. De snelle chicane zeg maar dan ga je voor het eerst in lange tijd op de rechtse kant van de band. Daar vallen altijd veel mensen of het nou nat of droog is

Oke, de bocht is bekend, maar op een baantje van 1:10-1:15 is lange tijd relatief :P
Ik heb er nu 2 of 3x gereden maar nog nooit iemand zien liggen eigenlijk?
 
Even hier een balletje opgooien:

Is er iemand die vandaag op Assen is geweest?

Ik ben in de tweede sessie onderuitgegaan uitkomend strubben maar omdat het zo snel ging weet ik zelf niet goed wat er precies gebeurde.

Vandaag was met CRT en ik zat in de groep sportrijders (groep b).
Als iemand iets weet of gezien heeft lees ik het graag :)
 
Even hier een balletje opgooien:

Is er iemand die vandaag op Assen is geweest?

Ik ben in de tweede sessie onderuitgegaan uitkomend strubben maar omdat het zo snel ging weet ik zelf niet goed wat er precies gebeurde.

Vandaag was met CRT en ik zat in de groep sportrijders (groep b).
Als iemand iets weet of gezien heeft lees ik het graag :)
Ben je niet even naar Race Control geweest om de beelden te bekijken?
 
Oh om eerlijk te zijn wist ik helemaal niet dat dat kon :o
Ja hoor, dat kan gewoon. Alles komt op camera. Het handigste is om direct na afloop van de dag even heen te lopen, maar volgens mij worden beelden van alle ongevallen een poosje bewaard. Je zou dus alsnog contact kunnen opnemen met het circuit en afspreken dat je ze alsnog kunt komen zien (wie weet, kunnen ze het opsturen, dat weet ik niet of ze dat doen, maar alles is digitaal)
 
Ja hoor, dat kan gewoon. Alles komt op camera. Het handigste is om direct na afloop van de dag even heen te lopen, maar volgens mij worden beelden van alle ongevallen een poosje bewaard. Je zou dus alsnog contact kunnen opnemen met het circuit en afspreken dat je ze alsnog kunt komen zien (wie weet, kunnen ze het opsturen, dat weet ik niet of ze dat doen, maar alles is digitaal)
Beelden kan je wel opvragen, meesturen doen ze nooit. (Volgens mij ivm sensatie/youtube etc)
 
Ik ben op Zolder ook ooit een keer beelden gaan terugkijken bij racecontrol. We mochten daar ter plekke terugkijken. Wel heel relaxed.
 
Same here, rem aantikken op het groene deel na de curbs na missen van de Ramshoek, volgende moment lag ik bij medical centre.. wou toch het stuk ertussen wel even zien 😂
 
Terug
Bovenaan Onderaan