Het circuit op met .... Algemeen Circuitdagtopic

Nee, ze hing achter een Skoda Octavia. Maar vooral hing de motor na sessie 2 aan zo'n bakkie van het TT circuit. :X In Mandeveen schoof het voorwiel *poef* weg en was het een snelle trip naar de grindbak. Beetje glijden, draaien, stuiteren... Misschien heb je me wel zien liggen. :+ Gelukkig lijkt de schade aan de motor te overzien, heeft het pak zich goed bewezen en heeft de helm serieus geen krasje opgelopen.

Ik denk dat de bandenspanning nog (te) hoog stond en dat ik meer ambitie dan talent aan de gashendel probeerde te hangen. Op weg naar de grindbak ging m'n PR wel van 2:12 naar 2:11, dus al met al een soort van geslaagde dag. _O-

Z2WOXd3.jpg


T3xzljo.jpg


lVxPmDD.jpg


lYKaiLR.jpg
Kijk, dus dat was jij! Ik heb nog even met je staan praten na de crash. (je weet wel, eerst de motor en dan pas vragen of jij OK bent... :-) )
 
Als je de ruimte en wat centjes over hebt,een circuit fiets kopen 🤗 😎
 
Als je de ruimte en wat centjes over hebt,een circuit fiets kopen 🤗 😎
Als ik méér dan een enkele circuitdag per jaar deed, of harder rondging dan m'n magere 2:11, zou ik dat wel overwegen. Maar da's niet het geval, dus mijn straatfiets is gewoon ook m'n circuitfiets. :+
 
Als ik méér dan een enkele circuitdag per jaar deed, of harder rondging dan m'n magere 2:11, zou ik dat wel overwegen. Maar da's niet het geval, dus mijn straatfiets is gewoon ook m'n circuitfiets. :+

En beschadigd-O-:+

Ik noem mijn motor niet voor niets : circuitslet😍,mijn broer ook.
Daarom heten we : Team Circuitslet:t
 
En beschadigd-O-:+

Ik noem mijn motor niet voor niets : circuitslet😍,mijn broer ook.
Daarom heten we : Team Circuitslet:t
Beschadigd, maar dat was ze toch al, en dat zou een circuitfiets na deze schuiver ook geweest zijn. Ik ben het met je eens: elke motor mag best een slet zijn, en ik heb dan liever zo'n hoer die voor alles in is, dan één die alleen maar aan de arm staat te pronken en verder niks. _O- Zonder gekheid, de motor is voor mij altijd het middel geweest, niet het doel op zich. Mag best gebruikssporen vertonen; dat zijn de verhalen die we samen hebben meegemaakt. De boodschappenlijst met (tweedehands) onderdelen staat al klaar, binnenkort gaan we gewoon weer verder. Een piekfijne motor zonder krasjes, plekjes, vet- of olievlekjes, vliegjes op de kuip? Leuk voor in de garage maar daar zijn ze wat mij betreft niet voor gemaakt. :Y
 
Beschadigd, maar dat was ze toch al, en dat zou een circuitfiets na deze schuiver ook geweest zijn. Ik ben het met je eens: elke motor mag best een slet zijn, en ik heb dan liever zo'n hoer die voor alles in is, dan één die alleen maar aan de arm staat te pronken en verder niks. _O- Zonder gekheid, de motor is voor mij altijd het middel geweest, niet het doel op zich. Mag best gebruikssporen vertonen; dat zijn de verhalen die we samen hebben meegemaakt. De boodschappenlijst met (tweedehands) onderdelen staat al klaar, binnenkort gaan we gewoon weer verder. Een piekfijne motor zonder krasjes, plekjes, vet- of olievlekjes, vliegjes op de kuip? Leuk voor in de garage maar daar zijn ze wat mij betreft niet voor gemaakt. :Y

Prima insteek 👍

ik doel meer op het niet meer functioneren van de fiets.
ik rij dusdanig veel dat ik geen week zonder een brommer wil.
Rijdt ik mijn circuitmotor in de kreukels ,heb ik nog andere om mee te kunnen rijden:]
en ja,die hebben ook gebruikssporen en nee,die worden maar eens per jaar gepoetst,en intensief gebruikt.
Met ca 10 circuitdagen per jaar en ervaringen kies ik voor een circuitfiets erbij
 
Laatst bewerkt:
ik doel meer op het niet meer functioneren van de fiets. (...) Met ca 10 circuitdagen per jaar en ervaringen kies ik voor een circuitfiets erbij
Ah zo, nou, hoewel de GSXR me 3 tot 5 keer in de week naar m'n werk moet brengen, hoeft dat voorlopig niet: voordeel van in onderwijs werken. Eind augustus hoeft ze pas weer de straat op. :Y

Met tien per jaar zou ik ook wel een circuitmotor overwegen. :Y
 
Wij zijn recent met circuitschool naar Brno geweest (wat een mooi circuit is, zeker aanrader om een keer aan te doen, maar het is geen Mugello), maar circuitschool doet dus echt helemaal niets met je inschrijving behalve je naam en betaling doorsturen naar de echte organisator (Valentinos). Je krijgt geen tijdplan, geen informatie over het event en de organisator krijgt ook helemaal niets behalve je naam en dat je betaald hebt. Wij kwamen er vrij kort voor het event achter dat het om een racekamp ging waar circuitschool niets van had vermeld, maar het was dus gericht op mensen die ongeveer 2:00 of sneller op Assen rijden, met tragere tijden had je er eigenlijk niets te zoeken en was er ook niemand die naar je omkeek en kwam je in de traagste groep terecht waar de verschillen enorm waren.

Dus mocht iemand voor komend jaar iets willen boeken via circuitschool wat via een partner gaat, het is makkelijker om direct naar die partner te gaan en daar te boeken, dan weet je in ieder geval waar je voor betaalt en krijg je wel bevestigingsmailtjes enz.
 
Wij zijn recent met circuitschool naar Brno geweest (wat een mooi circuit is, zeker aanrader om een keer aan te doen, maar het is geen Mugello), maar circuitschool doet dus echt helemaal niets met je inschrijving behalve je naam en betaling doorsturen naar de echte organisator (Valentinos). Je krijgt geen tijdplan, geen informatie over het event en de organisator krijgt ook helemaal niets behalve je naam en dat je betaald hebt. Wij kwamen er vrij kort voor het event achter dat het om een racekamp ging waar circuitschool niets van had vermeld, maar het was dus gericht op mensen die ongeveer 2:00 of sneller op Assen rijden, met tragere tijden had je er eigenlijk niets te zoeken en was er ook niemand die naar je omkeek en kwam je in de traagste groep terecht waar de verschillen enorm waren.

Dus mocht iemand voor komend jaar iets willen boeken via circuitschool wat via een partner gaat, het is makkelijker om direct naar die partner te gaan en daar te boeken, dan weet je in ieder geval waar je voor betaalt en krijg je wel bevestigingsmailtjes enz.

Dat is niet zo mooi, ik ben vaak met hun gaan rijden maar dat was altijd op een dag door hun zelf georganiseerd. Dan was het altijd goed geregeld veel rijtijd voor je geld op assen
 
Dat is niet zo mooi, ik ben vaak met hun gaan rijden maar dat was altijd op een dag door hun zelf georganiseerd. Dan was het altijd goed geregeld veel rijtijd voor je geld op assen
Op Assen heb ik inderdaad ook vaker met ze gereden en nooit klachten gehad, prima georganiseerd. Dit gaat puur over de dagen van valentinos die ze doorverkopen.
 
Lekker makkelijk cashen...

Ik ben zelf 2x met Schraglage geweest (al is dat tegenwoordig volgens mij ook Valentinos) maar daar had je ook meerdere groepen en kon je een instructeur boeken voor 3 tientjes per sessie.
 
De circuitdag voor Racecracks op 26 augustus te Assen zit vol. In groep 1 was vorige week nog plek, nu niet meer. Daarom sta ik op de wachtlijst. Mocht iemand nog verhinderd zijn die dag, dan neem ik zijn of haar plaats graag in.
 
Mijn trackday seizoen zit er helaas al weer op.

Dit jaar vader geworden van een prachtige dochter dus heb een stapje terug moeten doen qua aantal. Vorig jaar totaal 9 dagen gereden, dit seizoen maar 2 dagen. Wel PR's gereden op Assen en Zandvoort, ontzettend genoten én alles heel gehouden... dat verzacht de 'pijn' enigszins.

Hopelijk kan ik volgend jaar het aantal trackdays in ieder geval verdubbelen

Foto voor de aandacht :

67587649_10215282974771268_8060859994830012416_n.jpg
 
Laatst bewerkt:
Triest nieuws vanaf het tt circuit vandaag, hopelijk niemand van hier maar alsnog erg !
Morgen zelf een dagje sturen, hopen op goed weer en natuurlijk heelhuids weer thuis komen
 
Ik heb het even gemist maar jouw reactie voorspelt niet veel goeds :N -O-

EDIT: Ik lees het net...
 
Terug
Bovenaan Onderaan