Het circuit op met .... Algemeen Circuitdagtopic

Ik gok dat je dan ook hier uit de buurt komt ? Ik kom zelf uit hgv en zijn bezig om een groepje bij elkaar te krijgen om op ttt te rijden en vooral lol te hebben ;)
Assen is wel andere koek hoor maar wat ik iedereen mee geef ; doe wat je zelf wil en kunt. Verder niet.

Woon inderdaad vlakbij 😉- vond TTT toen best leuk om is te doen, alleen baantje is extreem kort..🙊 ben je van plan een dag de hele baan te huren? Zo ja, wanneer? Dan heb ik misschien nog wel meer gegadigden 👍🏼
 
Woon inderdaad vlakbij 😉- vond TTT toen best leuk om is te doen, alleen baantje is extreem kort..🙊 ben je van plan een dag de hele baan te huren? Zo ja, wanneer? Dan heb ik misschien nog wel meer gegadigden 👍🏼
Hahhah ja stelt niet veel voor helaas..
We wouden een keer een dagdeel of als er al meerdere mensen zijn, mn maatje heeft het nummer van die man en dan kunnen we zo overleggen wanneer ;)
Moet alleen ff beter weer worden..
 
Komende tijd staan er 3 Racecracks circuitdagen op de planning :) Enkel 26 Augustus is volgeboekt dus schrijf je snel in voor Maandag 19 Augustus Zandvoort of 11 September Assen.
Datums en inschrijven: https://www.racecracks.nl/Pages/Events/

Het komende evenement is op Maandag 19 Augustus op circuit Zandvoort. Let op: 6 sessies, nachtwaker, vrij rijden, prive trainingen, instructie en je kan achterop de 250 pk sterke S1000RR voor 25,- per sessie. Een aantal niveaus zijn al bijna vol. Ook als je geen circuit ervaring hebt en je wat rustiger rijdt ben je van harte welkom!

Woensdag 11 September op Assen is de laatste trackday in Nederland van 2019. In elk niveau is nog beperkt plek. Schrijf je in voor niveau 1 als dit je 1e ervaring op het circuit gaat worden. Elke motor en rijder is van harte welkom in niveau 1. Vragen? Neem gerust contact met ons op. Heb je meer ervaring en een goede bochtensnelheid? Dan is niveau 1+ het volgende niveau waarvoor je kan inschrijven.

Ecuyers was vorig weekend 200% geslaagd! Wat hebben we iedereen zien genieten en ook de organisatie heeft het enorm leuk gehad. Daarom gaan we volgend jaar weer naar Ecuyers en wel op 1-2-3 Augustus 2020. Dit is in het weekend en in de vakantie.

En de geweldige jaarafsluiting in de herfstvakantie op het zeer uitdagende circuit van Andalucia in Zuid-Spanje op 21-22-23 Oktober met een zeer scherp geprijsd totaal pakket: 749,- voor vrij rijden en 799,- voor instructie.
3 dagen circuit met 6 sessies op een dag. 4 x 23 minuten + 2 x 20 minuten tussen 10.00 – 17.00. Maximaal 3 groepen.
4 nachten in een 4* hotel op 35 minuten rijden inclusief ontbijt + 4 avonden diner incl wijn + water.
Motortransport van je motor + spullen vanuit Nederland.
Pitboxplek inbegrepen
Gratis tijdwaarneming inbegrepen
Mooi tijdschema zodat er genoeg tijd is om te relaxen en te genieten in het hotel.
2 minuten voorbij het circuit is een tankstation en op de route naar het hotel zijn ook diverse tankstations.
Totale informatie Andalucia: https://www.racecracks.nl/Pages/Andalucia/

Noteer alvast in de agenda voor 2020 dat Racecracks 2 weekenden organiseert op het circuit van Alcarras.
1e weekend: 13-14-15 Maart 2020 en het 2e weekend: 20-21-22 Maart 2020. Er kan inmiddels ingeschreven worden. Als stunt hanteren we voor instructie en vrij rijden dezelfde prijs van 279,- Dit is eigenlijk te gek maar we laten jou graag kennismaken met Alcarras en we belonen de vroegboekers. Na 31 Oktober betaal je 329,-
Motortransport kost je t/m 31 Oktober maar 299,- voor het heen en weer brengen van je motor + spullen met de nieuwe en verbeterde extra brede Racecracks motorkratten.

Datums en inschrijven: https://www.racecracks.nl/Pages/Events/
 
Top, deel je data voor 2020 ook hier zodra die bekend is ? Zorg ik ervoor dat het een en ander in de OP verwerkt word en mooi overzichtelijk is
 
Top, deel je data voor 2020 ook hier zodra die bekend is ? Zorg ik ervoor dat het een en ander in de OP verwerkt word en mooi overzichtelijk is
Probeer ik aan te denken :) Je mag ze ook altijd van de site afplukken.

Nog wat mensen van hier die komende Maandag op Zandvort willen rijden?Ze geen nu droog weer op, 7 uur zon bij 20 graden. Er is nog plek bij het vrij rijden en bij instructie. Niveau 1 is speciaal ingericht voor de rijders die nog geen circuitervaring hebben :) 6 sessies.
 
Probeer ik aan te denken :) Je mag ze ook altijd van de site afplukken.

Nog wat mensen van hier die komende Maandag op Zandvort willen rijden?Ze geen nu droog weer op, 7 uur zon bij 20 graden. Er is nog plek bij het vrij rijden en bij instructie. Niveau 1 is speciaal ingericht voor de rijders die nog geen circuitervaring hebben :) 6 sessies.
Doe ik tzt ook hoor maar als jij er ook aan denkt dan scheelt het een klein beetje :P
 
16 September is het team van Motorsportlifestyle aanwezig op het heel uitdagende circuit van Zandvoort,de laatste van dit jaar in zijn huidige vormgeving.
Want de kans is groot (nog niet 100% zeker)dat volgend jaar de track hier en daar is aangepast i.v.m met de F1 gunstig of niet voor motorrijders? we gaan het beleven.
Dus wie zijn tijd nog graag wilt aanscherpen in zijn huidige vorm:)
 
Ben wel benieuwd wat er met mijn favoriete circuit Zandvoort gaat gebeuren. Maandag afscheid nemen :]. En dan zal het pas na de F1 race weer open zijn voor circuitdagen denk ik.
 
Top, deel je data voor 2020 ook hier zodra die bekend is ? Zorg ik ervoor dat het een en ander in de OP verwerkt word en mooi overzichtelijk is

Wedden voor een circuitdag bij Racecracks dat je dat (zonder hulp) niet voor elkaar krijgt?
 
Ben wel benieuwd wat er met mijn favoriete circuit Zandvoort gaat gebeuren. Maandag afscheid nemen :]. En dan zal het pas na de F1 race weer open zijn voor circuitdagen denk ik.

Je kan wellicht oktober nog met RSZ vrij rijden ;)

Nevermind, ik zie dat dat alleen races en TOMS is. Ben wel blij onder de 2:00 te zitten voor ze de baan verbouwen. Want dadelijk zal er een nieuwe lijst toegevoegd worden in het rondetijden topic. Pre F1 en F1 circuit
 
Wil jij me dan wel helpen, lieve NR34 ?? Jij kan er namelijk daadwerkelijk voor zorgen dat het in de OP gezet word :)

Ik sta voor de 26ste nog op de wachtlijst. Eerst eens kijken of @Fast Forward nog wat voor me kan regelen }) :P
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan