Het circuit op met .... Algemeen Circuitdagtopic

Om het "leed" te verzachten, zou je de circuitkuip alvast groen kunnen spuiten Joep :+ :Y
Dan wordt de overgang wellicht makkelijker :P
 
Ik acht de kans dat er morgen een gesprek plaatsvind over dat ik beter een kawa kan kopen zeer klein :P


Joep,

We moeten even praten kerel ; Het word tijd voor een kawa ! Kan er een heel lang verhaal van maken maar dat is niet nodig, je weet namelijk zelf ook al dat je er 1 moet hebben :P

Nou zo zie je maar weer.. jij had zo'n gesprek vandaag niet verwacht maar het is nog geen 10:30 en je hebt het alweer gehad :P
 
  • Haha
Waarderingen: Joep
Ik ben daar in ieder geval, maar ik ben geen bekende *O*
Voordat ik je bericht opende d8 ik hetzelfde. _O-
Nou ja, je kan altijd nog berucht worden. :+ ;)

Op wat voor motor kom jij?
Ik in groep drie met een wit/rode S1000R.
Al jaren geen circuit dag meer gedaan.
MSL 2010 en 2012, beiden ene keer.

Wel ieder en dit jaar avondsessietje gereden bij de MAC Zandvoort.

Even oppassen dat ik niet naar de A-groep moet.
Haal liever rustig in dan dat er een orkaan van een ONKer onverwacht voorbij komt razen. O-) :)
 
Ik rij zelf op een speed triple uit 2001 in groepje 1. Lekker leren. Ik wilde voor het eerst in groep 2 maar deze zat vol. Desondanks is dit prima.
Ik sta hier bij twee jongens welke allebei in groep 4 rijden op twee R1's.

Misschien zie ik je nog wel, doe ik even een zwaaitje. Heb je een foto van jouw motor?
 
Ik rij zelf op een speed triple uit 2001 in groepje 1. Lekker leren. Ik wilde voor het eerst in groep 2 maar deze zat vol. Desondanks is dit prima.
Ik sta hier bij twee jongens welke allebei in groep 4 rijden op twee R1's.

Misschien zie ik je nog wel, doe ik even een zwaaitje. Heb je een foto van jouw motor?
Ik zal ook wel een rondje paddock doen zoals gebruikelijk. :Y

DSC_2208.jpg


Morgen op de middelste, woensdag misschien nog twee sessies met de rechter. :Y
Dagelijks met de eerste, lekker op de A2 motor. _O-

Morgen onderweg maar weer even wennen aan het vermogen en de remmen..
 
ja, je lievelingsmerk las ik elders met een foto van jouw drie motorfietsen.
Dat was de inspiratie haha kon alleen dat andere topic ff niet vinden deze week.
In tegenstelling stelling tot jou hou ik van variatie in mijn motor park🤗
Een BMW behoort idd niet tot de mogelijkheden,wegens te lelijk of te weinig karakter 😚
 
:^

Ik heb bij mij niet eens een gat geboord in de demper, maar heb de db killer van binnenuit vastgezet, deze zit als het ware vastgeklemd :t
Mag ik je adviseren/vragen toch even een gaatje te boren? Ik ben al meerdere db killers tegen gekomen op de baan en dan niet in de demper maar op de ideale lijn ;)

Over die textielkleding heb ik me ook verbaasd, alleen toegestaan in nivo 1. Maar ook in 1 ga je in rap tempo door de bochten, zou geen schuiver willen maken in een textiel pak :N
Ook textiel kleding is gemaakt om te glijden, het werkt alleen simpelweg veel minder goed als leer.

Ik heb nu 1x met RSZ, 1x met Racecracks en 2x met CRT gereden. CRT kijkt werkelijk helemaal nergens naar wat betreft de motor. Er zijn zoveel mensen die komen rijden, maar vergeten dat ze geen verstand hebben van de werking van hun motor en alle onderdelen die erop zitten. Ik vind best dat CRT ook een keuring zou kunnen invoeren in de ochtend, waarom ze dat niet doen, geen idee.

Wat mij ook is opgevallen afgelopen maandag, is dat er iemand rond reed in de sportrijders groep op een volgens mij KTM RC8. Deze beste man reed rondjes van 2:35. Ik begrijp werkelijk niet waarom hij niet van de baan is geplukt en terug is gezet naar de beginnersgroep. Daar reed 90% van de mensen achter insturcteur harder als 2:35. Deze arme man werd constant en overal door iedereen tegelijk ingehaald.
CRT rij ik normaal 1x per jaar mee (Pirelli dag) omdat ik ze te duur vind. Maar idd keuren doen ze niet. Nu is het wel een moment opname maar voor sommige mensen kan dat geen kwaad. Liever een keuring die me tegen staat dan gevaar op de baan.

Helemaal eens ! Laatste keer CRt reed ik nog met jou in de eerste 2 sessies ;)
Voor DE motorsport organisatie van Nederland vond ik het echt de grootste zooi die ik tot nu gezien heb, heb er een prima dag om gehad maar heb mn vraagtekens bij deze organisatie.
Voorheen met circuitschool, msl, racecracks e.d. gereden en daar werd of een keuring gedaan of een controle voor je transponder krijgt..

En voor elke organisatie geldt, meld het ze! Beste op de dag zelf zodat je toelichting kan geven en krijgen. En wellicht doen ze iets met je ervaring.
 
In tegenstelling stelling tot jou hou ik van variatie in mijn motor park🤗
Een BMW behoort idd niet tot de mogelijkheden,wegens te lelijk of te weinig karakter 😚
Ik doe niet aan merken bashen.
Al weet ik al oud eigenaar alles van je Morini. :+
En rij ik alleen nog maar moderne injectie fietsen met alles er op en er aan. :)

Deze BMWtjes zijn zo divers als het maar kan. Een éénpitter A2 op Hyperpro, een tweecilinder boxer in een gelimiteerde blokconfiguratie op Hyperpro en last but not least de sterkste viercilinder produktiemotor op.. ook goed Hyperpro geveerd. :+ ;)
 
Ik doe niet aan merken bashen.
Al weet ik al oud eigenaar alles van je Morini. :+
En rij ik alleen nog maar moderne injectie fietsen met alles er op en er aan. :)

Deze BMWtjes zijn zo divers als het maar kan. Een éénpitter A2 op Hyperpro, een tweecilinder boxer in een gelimiteerde blokconfiguratie op Hyperpro en last but not least de sterkste viercilinder produktiemotor op.. ook goed Hyperpro geveerd. :+ ;)

De standaard vering is zo goed dat een meerdere ritten naar Paul Klop er voor nodig waren om het aan het sturen te krijgen 🤔
Blijft natuurlijk subjectief wat je wil rijden maar wat injectie ermee te maken heeft??,ik heb ook 3 injectie fietsen.
Dat vermogen gegoochel is ook relatief en een dooddoener ,komt altijd wel weer iets met meer vermogen (volgens mij vreten de nieuwe aprillia V4 en panigale V4 die bmw al op,laat staan een H2R)allen 4 cilinder productie motoren))
Die morini heeft er nu een kleine 49000 kilometer erop staan,mag wat kosten en gaat er voorlopig niet meer uit.geheel tevreden mee🤗
De kwaak is al een klassieker,de dayona 675 gaat er 1 worden en mijn maxsym is handig en waarschijnlijk handzamer en sneller dan jouw éénpitter😜

Drie van de 4 zijn totaal anders,en dat is waar ik van hou
 
Terug
Bovenaan Onderaan