Het circuit op met .... Algemeen Circuitdagtopic

Mag ik je adviseren/vragen toch even een gaatje te boren? Ik ben al meerdere db killers tegen gekomen op de baan en dan niet in de demper maar op de ideale lijn ;)

Vergeten te vermelden: dB killer zit zo al vanaf 2014 én is extra gezekerd mbv een borgdraad dus als deze los zou komen kan deze de demper nooit verlaten.

Ik zou het ook niet tof vinden om een dB killer te moeten ontwijken ;)
 
De standaard vering is zo goed dat een meerdere ritten naar Paul Klop er voor nodig waren om het aan het sturen te krijgen 🤔
Blijft natuurlijk subjectief wat je wil rijden maar wat injectie ermee te maken heeft??,ik heb ook 3 injectie fietsen.
Dat vermogen gegoochel is ook relatief en een dooddoener ,komt altijd wel weer iets met meer vermogen (volgens mij vreten de nieuwe aprillia V4 en panigale V4 die bmw al op,laat staan een H2R)allen 4 cilinder productie motoren))
Die morini heeft er nu een kleine 49000 kilometer erop staan,mag wat kosten en gaat er voorlopig niet meer uit.geheel tevreden mee🤗
De kwaak is al een klassieker,de dayona 675 gaat er 1 worden en mijn maxsym is handig en waarschijnlijk handzamer en sneller dan jouw éénpitter😜

Drie van de 4 zijn totaal anders,en dat is waar ik van hou
Omdat je voor een moderne carburateur motor goed moet zoeken. :+
En ik hou van moderne mappings, automatisch afremmen op de motor voor het stoplicht en 'auto'gas bij het optrekken.
Comfort. Dus injectie, maar wel met het behorende motormanagement. :)

Ik rij met de 310 harder dan de grond speling van je Sym. Maar het is geen wedstrijd. ;)

Hier zo wel, 1.29 seconden van nummer 1. De achtste staat een honderdste achter mij. :o
Op deze eerste MSL dan sinds jaren niet sneller dan mijn pr. O-)
Sessie 4 eindelijk 100% droog, sessie 3 al een droge lijn.
16.00 start groepje-B. :9

IMG_20190916_150745.jpg
 
Laatst bewerkt:
Omdat je voor een moderne carburateur motor goed moet zoeken. :+
En ik hou van moderne mappings, automatisch afremmen op de motor voor het stoplicht en 'auto'gas bij het optrekken.
Comfort. Dus injectie, maar wel met het behorende motormanagement.
:)

Ik rij met de 310 harder dan de grond speling van je Sym. Maar het is geen wedstrijd. ;)

Hier zo wel, 1.29 seconden van nummer 1. De achtste staat een honderdste achter mij. :o
Op deze eerste MSL dan sinds jaren niet sneller dan mijn pr. O-)
Sessie 4 eindelijk 100% droog, sessie 3 al een droge lijn.
16.00 start groepje-B. :9

Bekijk bijlage 1428193
Niet te vergeten de uitgebreide traction control,bocht uit,gas vol open de computer doet de rest 👍
Zit je er zelf wel op ,of bestuur je je brommer met de afstandsbediening 🤔 🤗 😇
 
Was de laatste keer bijna mn eigen kwijt.. Terwijl ik altijd van te voren controleer of alles goed vast zit etc.
Zie je toch maar dat sommige dingen niet et voorkomen zijn omdat er toch heel andere krachten een rol spelen
 
Omdat je voor een moderne carburateur motor goed moet zoeken. :+
En ik hou van moderne mappings, automatisch afremmen op de motor voor het stoplicht en 'auto'gas bij het optrekken.
Comfort. Dus injectie, maar wel met het behorende motormanagement. :)

Ik rij met de 310 harder dan de grond speling van je Sym. Maar het is geen wedstrijd. ;)

Hier zo wel, 1.29 seconden van nummer 1. De achtste staat een honderdste achter mij. :o
Op deze eerste MSL dan sinds jaren niet sneller dan mijn pr. O-)
Sessie 4 eindelijk 100% droog, sessie 3 al een droge lijn.
16.00 start groepje-B. :9

Bekijk bijlage 1428193
Ik was er ook 😉
Topdagje met gemengde gevoelens want het was de allerlaatste keer dat ik de huidige vorm van de Hugen corner bereed😏
Laatste rondje ff een klein snikje😭😆
Mijn eerste rondje in het jaartal 1985,verdomme ik ben oud aan het worden.
Ik heb mijn aantal gereden ronden niet geteld maar zijn er een aantal X 1000...jeetum.
Hoe het volgend jaar zal gaan is een vraagteken??????????
 
Omdat je voor een moderne carburateur motor goed moet zoeken. :+
En ik hou van moderne mappings, automatisch afremmen op de motor voor het stoplicht en 'auto'gas bij het optrekken.
Comfort. Dus injectie, maar wel met het behorende motormanagement. :)

Ik rij met de 310 harder dan de grond speling van je Sym. Maar het is geen wedstrijd. ;)

Hier zo wel, 1.29 seconden van nummer 1. De achtste staat een honderdste achter mij. :o
Op deze eerste MSL dan sinds jaren niet sneller dan mijn pr. O-)
Sessie 4 eindelijk 100% droog, sessie 3 al een droge lijn.
16.00 start groepje-B. :9

Bekijk bijlage 1428193
ik was daar gisteren ook ff, wat foto's gemaakt.
hier en daar kun je nu leuk bij de baan, zonder last het hebben van LodF , heb even in de Kumo gestaan en arie luiyendijk.
jammer dat het toen nog erg vochtig was.
_DSC1601.JPG
 
Was de laatste keer bijna mn eigen kwijt.. Terwijl ik altijd van te voren controleer of alles goed vast zit etc.
Zie je toch maar dat sommige dingen niet et voorkomen zijn omdat er toch heel andere krachten een rol spelen
Deze getoonde uitlaatdemper zat niet goed vast.
FF snel avond(ofzo) van te voren haastig orgineel monteren ,pakkingring gescheurd o.i.d
Dit kan je zonder twijfel voorkomen.
Stel dat je hier achter rijd:)
 
Deze getoonde uitlaatdemper zat niet goed vast.
FF snel avond(ofzo) van te voren haastig orgineel monteren ,pakkingring gescheurd o.i.d
Dit kan je zonder twijfel voorkomen.
Stel dat je hier achter rijd:)

Helemaal met jou eens hoor ! mijn demper bleef gewoon aan de fiets hangen en schoot alleen uit de linkpipe ;)
 
Helemaal met jou eens hoor ! mijn demper bleef gewoon aan de fiets hangen en schoot alleen uit de linkpipe ;)
Tja, ik ben zelf monteur zou mij kapot schamen als mij dit zou overkomen laat staan met vervelende gevolgen.

Maar shit happens wel eens.
 
vandaag mocht ik voor de laatste keer nog ff circuit cpz op met de MAC zandvoort.
het seizoen zit er op.
volgend jaar zal het er anders uitzien.
Bekijk bijlage 1428867
Bekijk bijlage 1428868
Het was gewoon licht om middernacht. :? ;)

Ik was er ook, laatste keer zoals het circuit eruit zag voor de F1 hoorde ik (Hugenholtz).

Enig idee wanneer ze het circuit gaan verbouwen? In april mogen we (alweer :X ) rijden. O-)
 
Ik meen ergens gelezen te hebben dat ze in november gaan beginnen, ik ben benieuwd of ze het optijd af hebben voor de F1.
Het zou natuurlijk super zijn als we qua faciliteiten en kwaliteit een 2e circuit in Nederland krijgen waar we ook lekker met de motor kunnen sturen.
 
Ik meen ergens gelezen te hebben dat ze in november gaan beginnen, ik ben benieuwd of ze het optijd af hebben voor de F1.
Het zou natuurlijk super zijn als we qua faciliteiten en kwaliteit een 2e circuit in Nederland krijgen waar we ook lekker met de motor kunnen sturen.
Eerst zien dan geloven. Maar als we het positief bekijken dan is er natuurlijk potentieel. :9

Het moet natuurlijk wel op tijd af zijn. Daar zijn vele miljoenen mee gemoeid. ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan