Het circuit op met .... Algemeen Circuitdagtopic

14 oktober is de laatste ZAC wedstrijd op Zandvoort
Bij de MAC reden we vorig jaar ook nog in oktober.
Dit jaar is die er helaas afgegaan. Al zijn de temperaturen voor gewoon vrijrijden dan ook niet alles meer.
Met een race kan je onderling nog wel knokken. :9
 
Het was gewoon licht om middernacht. :? ;)

Ik was er ook, laatste keer zoals het circuit eruit zag voor de F1 hoorde ik (Hugenholtz).

Enig idee wanneer ze het circuit gaan verbouwen? In april mogen we (alweer :X ) rijden. O-)
hugenholz wordt aan binnenzijde verbreedt,, net als audi s, arie luiyendijk wordt een kombocht....dan kan dus vanaf Kumo het gas volledig open ;).
mocht je dan gelanceerd worden.lig je meteen bij het clubgebouw ;)
binnenzijde van het circuit zijn ze al flink mee bezig, bebossingen weghalen en egaliseren waar tribunes moeten komen.

assen blijft voor mij h'et motorcircuit van nederland, maar zandvoort heeft ook wel wat met zijn duinen en hoogte verschillen.
 
ik heb recentelijk ervaren dat het kunnen glijden voor een behoorlijk stuk na een valpartij erg wenselijk is.
mocht er dus niks gedaan worden aan de locatie van de vangrail en muur op sommige stukken van zandvoort ga ik er niet rijden
 
ik heb recentelijk ervaren dat het kunnen glijden voor een behoorlijk stuk na een valpartij erg wenselijk is.
mocht er dus niks gedaan worden aan de locatie van de vangrail en muur op sommige stukken van zandvoort ga ik er niet rijden

Reken er maar niet teveel op dan. Als ik na ga dat de F1 jongens op bv Monaco rijden zal er denk ik weinig verandert worden in dat opzicht.
 
Ik heb er begin dit jaar voor het eerst gereden en ik kan weer net zo goed op straat gaan racen. Zag iemand met maar 120 of zo de muur in gaan en het was net een lappenpop. Je hebt er niks te vertellen als het mis gaat. Daarbij kwam nog dat er meerdere keren heel langzaam gereageerd werd op valpartijen.

Ik vermoed gezien de ruimte rond het circuit dat het er nooit veiliger wordt. Erg jammer want vond de de baan heel leuk. De hoogte verschillen samen met de verkanting en vele inhaalmogelijkheden maken het een unieke baan.
 
Ik heb er begin dit jaar voor het eerst gereden en ik kan weer net zo goed op straat gaan racen. Zag iemand met maar 120 of zo de muur in gaan en het was net een lappenpop. Je hebt er niks te vertellen als het mis gaat. Daarbij kwam nog dat er meerdere keren heel langzaam gereageerd werd op valpartijen.

Ik vermoed gezien de ruimte rond het circuit dat het er nooit veiliger wordt. Erg jammer want vond de de baan heel leuk. De hoogte verschillen samen met de verkanting en vele inhaalmogelijkheden maken het een unieke baan.
Je moet op Zandvoort inderdaad in veel bochten met iets meer marge rijden dan op bijvoorbeeld Assen. Ik blijf zelf ook wat meer uit de buurt van de curbstones want ik ga toch geen wedstrijden rijden. Het is wel een gave baan om te rijden met gunstige ligging voor veel randstedelinge en zeker veiliger dan op straat.
 
Doei MF oma !!

Data voor komend jaar druppelt alweer mooi binnen, Zal het proberen hier even weer overzichtelijk te maken wat betreft de dagen op assen ( zandvoort etc mag iemand anders uitzoeken, ik rijd er toch niet )
Hoop net als afgelopen seizoen weer een paar mensen van MF tegen te komen of zelf een aantal mensen te overtuigen om ook eens een dag te gaan doen.
 
Heb een aantal data op papier gezet van mijn favo organisaties, er zijn natuurlijk nog meer mogelijkheden !!
En puur en alleen de dagen.op Assen, als iemand zich geroepen voelt voor toevoegingen of bijv. Zandvoort dan is dat van harte welkom.

20191212-104141.jpg
 
Normaal rij ik met motorsportschool Zolder, maar ik vond het vorig jaar erg druk en ik had liever gezien dat er een paar extreem langzame figuren ergens anders waren neergezet. Daarom ben ik aan het denken om dit jaar een dag met Inter-track naar Zolder te gaan. Wat zijn de meningen over deze club? Is het bij deze organisatie anders geregeld?
 
Heb een aantal data op papier gezet van mijn favo organisaties, er zijn natuurlijk nog meer mogelijkheden !!
En puur en alleen de dagen.op Assen, als iemand zich geroepen voelt voor toevoegingen of bijv. Zandvoort dan is dat van harte welkom.

20191212-104141.jpg
Paar weken terug ingeschreven voor 7-5, moet het gewoon een keer gedaan hebben (en vaker als het bevalt). Jammer dat het voor mij ver weg is,
 
Normaal rij ik met motorsportschool Zolder, maar ik vond het vorig jaar erg druk en ik had liever gezien dat er een paar extreem langzame figuren ergens anders waren neergezet. Daarom ben ik aan het denken om dit jaar een dag met Inter-track naar Zolder te gaan. Wat zijn de meningen over deze club? Is het bij deze organisatie anders geregeld?
Ik probeer MSZ te mijden als de pest, tenzij het ART is. Altijd een bende, groepen met enorm niveau verschil. Te veel shit daar gezien (supermotards en toermotoren in de expert groep en teveel ongelukken). Intertrack, trackdays en circuitschool zijn veel en veel beter geregeld en zijn ook de organisaties waar ik het eerst boek, verzetten mensen op de rondetijden (soms vanaf de 1e sessie al) en doen (de keren dat ik er was) echt hun best om het zo veilig en leuk mogelijk te maken. Daarnaast zijn inter track en met name trackdays ook nog eens veel 'gezelligere' organisaties.

Dus lekker boeken en gassen op Zolder met inter-track!
 
Alvast geboekt voor 3 juni 2020 en ook overnachting alweer geboekt. Misschien boeken we ook nog voor 13 juli. Maar helaas biedt men dan geen pakketkorting :P
 
Met Inter-track mee naar mettet geweest een 2 daagse, beviel super. doen halverwege de dag de lijst met tijden door 3 delen en de groepen worden zo gemaakt dan.
Lekker duidelijk en weinig verschil op de baan daar door.
 
Met Inter-track mee naar mettet geweest een 2 daagse, beviel super. doen halverwege de dag de lijst met tijden door 3 delen en de groepen worden zo gemaakt dan.
Lekker duidelijk en weinig verschil op de baan daar door.

Maatje heeft afgelopen jaar op Mettet helaas zwaar letsel opgelopen. Ze hebben hem en een ander maatje wat bij hem was. Top begeleid met de ziekenhuisopname en randzaken en achteraf contact met hem opgenomen om vragen vanuit zijn kant te beantwoorden.

Hulde aan de zorg van Inter-track.
 
Ik probeer MSZ te mijden als de pest, tenzij het ART is. Altijd een bende, groepen met enorm niveau verschil. Te veel shit daar gezien (supermotards en toermotoren in de expert groep en teveel ongelukken). Intertrack, trackdays en circuitschool zijn veel en veel beter geregeld en zijn ook de organisaties waar ik het eerst boek, verzetten mensen op de rondetijden (soms vanaf de 1e sessie al) en doen (de keren dat ik er was) echt hun best om het zo veilig en leuk mogelijk te maken. Daarnaast zijn inter track en met name trackdays ook nog eens veel 'gezelligere' organisaties.

Dus lekker boeken en gassen op Zolder met inter-track!
Ik zelf heb nog nooit gereden daarmee op Assen, maar ik zie nu een handige datum voor mij van Circuitschool.

Echter op de site van circuitschool staat dat deze is ontstaan uit Motorsportschool Zolder en Motorsportschool Holland, dus ik ben benieuwd of er dan bijv. nog wel aan mogelijke herindeling gedaan wordt/niet te grote groepen bijv.
Veiligheid is een belangrijk iets (waar bijv Racecracks en CRT ook goed aandacht aan besteden).
 
Ik zelf heb nog nooit gereden daarmee op Assen, maar ik zie nu een handige datum voor mij van Circuitschool.

Echter op de site van circuitschool staat dat deze is ontstaan uit Motorsportschool Zolder en Motorsportschool Holland, dus ik ben benieuwd of er dan bijv. nog wel aan mogelijke herindeling gedaan wordt/niet te grote groepen bijv.
Veiligheid is een belangrijk iets (waar bijv Racecracks en CRT ook goed aandacht aan besteden).

Gewoon zoals elke andere organisatie maximum rijders op assen is voor iedereen maar 45. Vaker met hun gereden op assen onderverdeeld in 4 groepen. En Peter is een prima kerel waar altijd iets mee te regelen is. Prima organisatie dus
 
Goede tip hier van Inter Track. Ik was ook al niet zo kapot van MSZ...
19-06 Zolder geboekt bij Inter Track, ben benieuwd!
 
Terug
Bovenaan Onderaan