Het circuit op met .... Algemeen Circuitdagtopic

Ooh echt. De handleiding is wat dat betreft echt ruk. Ik wil Zolder, mettet, croix, Zandvoort en assen er in. Maar dan zou je ook moeten kunnen zien wat er al is geïnstalleerd, heb al iets in de handleiding gevonden. Maar bij jou vind hij ze dus zonder dat je een leerprogramma moet activeren of wat dan ook?

Net een online handleiding gelezen (de originele ligt bij de motor in de opslag), maar in de online versie komt het woord 'bluetooth' helemaal niet voor, ik was toch echt overtuigd dat je de data met bluetooth moest overzetten. In de online versie hebben ze over USB-overdracht? Komend weekend maar eens de software installeren en kijken hoe of wat.
Dat van die handleiding herken ik, hahahahaha.
Mocht je (ooit) alsnog gaan downloaden, laat ff weten hoe dat beviel, kan ik weer van leren..
 
Net naar de opslag gereden, was nu toch wel benieuwd. De meeste circuits lijken er inderdaad al in te zitten. Als ik naar GPS - tracks ga, dan kan ik al kiezen uit allerlei landen met daaronder de circuits. Hij geeft geen melding dat ze je nog iets moet laden, dus zal wel kloppen dan. Het bluetooth verhaal is overigens een hersenspinsel van mezelf, is met USB :+
ooooh, makkie! ;)
 
Dat van die handleiding herken ik, hahahahaha.
Mocht je (ooit) alsnog gaan downloaden, laat ff weten hoe dat beviel, kan ik weer van leren..
Dat lijkt niet al te moeilijk. Heb dat programma ook gedownload. Daar kies je een circuit, voeg je finish lijn en intermediates toe en kan je met 1 druk op de knop naar usb stick exporteren. Zo te zien zitten er standaard geen intermediates op de circuits?
 
Dat lijkt niet al te moeilijk. Heb dat programma ook gedownload. Daar kies je een circuit, voeg je finish lijn en intermediates toe en kan je met 1 druk op de knop naar usb stick exporteren. Zo te zien zitten er standaard geen intermediates op de circuits?
Tot nu toe heb ik op elk circuit gehad dat systeem de baan herkent, inclusief intermediates.
 
Dagje mettet geboekt, 13 mei , 2de keer dat ik er zal zijn. Nu nog hopen op mooi weer en de dag zal weer geslaagd zijn!!
 
Even een vraagje m.b.t. bougies, welke raden jullie aan voor Japanse 4-pitters?
Is het type motor nog relevant? (Honda CBR600RR PC40 / Suzuki GSX-R750 K5 / Yamaha thundercat 600)
 
Hallo luitjes ik heb misschien wel de meest suffige vraag. Bij het voorbereiden van het seizoen mis ik mijn verloopstekker van stroomvoorziening naar tent. Dus ik wil een nieuwe kopen en ik weet het type op assen een CEE blauwe stekker. Maar zit er nu een male stekker of female stekker op de stroomkast ? Jullie weten dit wel.
 
Hallo luitjes ik heb misschien wel de meest suffige vraag. Bij het voorbereiden van het seizoen mis ik mijn verloopstekker van stroomvoorziening naar tent. Dus ik wil een nieuwe kopen en ik weet het type op assen een CEE blauwe stekker. Maar zit er nu een male stekker of female stekker op de stroomkast ? Jullie weten dit wel.

Female zit er op de stroomkast van Assen
 
Male aansluiting op een stroomkast is ook wel heel bijzonder ;) uit je muren thuis steken ook geen pinnetjes toch? Om een duidelijke reden lijkt me. Een male aansluiting zit op een verbruiker van stroom zoals een grasmaaier of caravan.
 
Een vraagje voor al de ervaren circuitmannen en -vrouwen hier:
Ben al zo lang aan het zeggen voor het circuit op te gaan maar dit jaar gaat het eindelijk werkelijkheid worden. *O* Ben van plan om op Circuit Zolder te gaan rijden via Motorsportschool met mijn mt-09. Rij zelf 8 jaar motor en noem mezelf een sportieve mooiweerrijder die graag door de bochtjes gaat (Een echte zelfverklaarde 'straat-rossi' dus :+)
Wil mezelf absoluut niet overschatten en probeer nederig te zijn over men kunnen op een circuit. Maar na wat rondvragen zweert de ene bij inschrijven bij vrij rijden,en de andere zweert bij een cursus volgen. (Beide in niveau 1/beginners groep uiteraard).
Wat is jullie ongezouten mening hierover ?
 
Een vraagje voor al de ervaren circuitmannen en -vrouwen hier:
Ben al zo lang aan het zeggen voor het circuit op te gaan maar dit jaar gaat het eindelijk werkelijkheid worden. *O* Ben van plan om op Circuit Zolder te gaan rijden via Motorsportschool met mijn mt-09. Rij zelf 8 jaar motor en noem mezelf een sportieve mooiweerrijder die graag door de bochtjes gaat (Een echte zelfverklaarde 'straat-rossi' dus :+)
Wil mezelf absoluut niet overschatten en probeer nederig te zijn over men kunnen op een circuit. Maar na wat rondvragen zweert de ene bij inschrijven bij vrij rijden,en de andere zweert bij een cursus volgen. (Beide in niveau 1/beginners groep uiteraard).
Wat is jullie ongezouten mening hierover ?
Ik zou de eerste keer vrij rijden doen bij een goede organisatie.
Daar krijg je in groep 1 ook tips en een mini cursus over circuit rijden aangezien die gericht is op circuit maagden.
Dan na de eerste dag vrij rijden dag een cursus nemen in de beginnende groep.
Traction control niet uitzetten op circuit. Stand 1 laat genoeg slip toe.
Focus op vloeiend rijden en het circuit leren kennen.
 
Ik heb mezelf de 1e keer ook ingeschreven in groep 1 zeker waardevol! :]:} (@assen)- zo leer je toch de spelregels en het circuit wat beter kennen.

moet ik wel bij zeggen dat ik de 2e keer vrij rijden direct wel 10x leuker vond- omdat je zo voor je gevoel toch wat meer je eigen tempo kunt rijden.
 
Alvast bedankt aan iedereen voor de snelle/duidelijke reactie's :}
Denk dat het al snel duidelijk wordt wat het meest voorkomende antwoord gaat zijn. :P
Cursus is altijd te adviseren.
Echter doe het dan wel bij een fatsoenlijke organisatie. Motorsportschool Zolder heb ik zelf niet echt een hoge pet van op!
M.b.t. dit bericht:
Ben Belg en woon vrij dicht bij circuit Zolder dus dit is het makkelijkste voor mij gezien ik geen aanhangwagen of dergelijke heb om tot daar te geraken. (Het plan is dan ook om tot het circuit zelf te rijden.) Voor zover ik weet is Motorsportschool de enigste organisatie die cursussen geeft in Zolder dus ben daar dan helaas wel vrij beperkt in keuze... Iemand die zou willen verklaren waarom Motorsportschool wel/niet hun voorkeur heeft ?
 
Terug
Bovenaan Onderaan