Het circuit op met .... Algemeen Circuitdagtopic

Ik rij meestal om half 6 weg vanuit waalwijk, ben dan rond half 8 op Mettet. Jij komt toch uit de buurt van tilburg?
 
Ik rij meestal om half 6 weg vanuit waalwijk, ben dan rond half 8 op Mettet. Jij komt toch uit de buurt van tilburg?

Jep,ik rij met 100 km/uur
Meestal reed ik s'middags aan kwam wel altijd de gebruikelijke files tegen bij antwerpen en brussel.
Dus reistijd is dan al langer.

Volgens maps is jouw afstand nog 25 kilometer langer,moet je toch aardig doorrijden 🤗
 
De 14e dagje mettet.
Gisteren mail van circuitfun gehad dat we niet in het paddock mogen overnachten,ik denk dat er ook weinifg B&B open is in verband met corona.
voor mij is dat 190 kilometer rijden en zal dan voor 6 uuir (of nog vroeger) moeten vertrekken om nog plek en stroom te hebben.

Iemand een idee of er alternatieven zijn 🤔
Wild kamperen lijkt me ook niks,verlies je weer veel tijd om je tent en spullen in te pakken en begin je de dag al met stress.🥺
Apart, dit weekend rijden wij er wat rondjes en we hebben deze week mail gehad dat er in overleg met het circuit toegelaten wordt dat we op het paddock kunnen slapen. Wij hebben in ieder geval onze B&B gecanceld om die reden (geeft toch een hoop stress met spullen inpakken/uitpakken aan eind van dag).
 
Apart, dit weekend rijden wij er wat rondjes en we hebben deze week mail gehad dat er in overleg met het circuit toegelaten wordt dat we op het paddock kunnen slapen. Wij hebben in ieder geval onze B&B gecanceld om die reden (geeft toch een hoop stress met spullen inpakken/uitpakken aan eind van dag).

Zou je me de niet persoonlijke inhoud van deze mail via een PB kunnen sturen evenals de organisatie?
Alvast dank.🤗
 
Inter-track inderdaad; maar meer dan dat er overnacht mag worden in het paddock gedurende hun event (8-9-10 mei) staat er niet in. Douchen zit er helaas niet in, dus dat wordt een pittig luchtje in de auto terug na 2 dagen mettet :').
 
Opgelost 🤗 👌

Beste Circuitfunner,



Zonet ontvingen we een update van het circuit van Mettet met het heugelijke nieuws dat we toch mogen overnachten op de paddock.

Iedere ingeschreven piloot kan met z’n opgegeven companen de paddock betreden de avond voordien vanaf 19u tot 22.45 stipt
De dag zelf vanaf 7.00u.
In de vorige mail staat vermeld dat je max 3 personen mag meenemen, deze regel blijft WEL gelden !
Stuur dus een mail ten laatste tegen woensdag 12mei met de namen van jullie metgezellen naar
info@circuitfun.be
Stel het niet uit want alleen de personen die op ons blad staan mogen binnen. Er zal een toegangscontrole gebeuren.

We kregen ook de toestemming om jullie tijdens de inschrijvingen een kop koffie en lekkere chocoladekoeken en croissants aan te bieden🤗
Check zeker onze kalender want we hebben nog een paar extra data aan onze kalender kunnen toevoegen.

Alleen maar goed nieuws dus !

Tot op het circuit

Het Circuitfun-team
 
Je kan ook voor de zekerheid na elke dag wisselen ;)

Maar hey, net waar je je prettig bij voelt! 👌🏻



Dan niet te druk om maken. Als ik me niet vergis rij je op wegbanden dus dat gaat prima.
Over het algemeen gaat zet je je bandenspanning iets lager op circuit maar wegbanden, lage temp en geen wereldschokkende tijd zou ik gewoon lekker rijden en dan kan je altijd nog wat zakken.
Prima dag gehad gisteren. Nog goed weer geweest ook!
Eerste sessie wat natte plekken.
Bandenspanning de hele dag op 2.5 gehouden voor en achter.
Het was wel druk op baan en de snelheidsverschillen waren soms te groot.
Mijn target om de 2.15 te halen is niet gelukt maar dat is dan een doel voor de volgende keer.
Dus op naar de volgende!
 
Nog even off topic: Mocht iemand nog een RPHA 11 willen, ik heb een maat L te koop, zelf 4-5x gedragen en verder nooit.
 
Mijn zitfoam op m'n CBR600RR racer is versleten.
Wat raden jullie aan ter vervanging?
 
Dat dacht ik al ;) maar kon het niet laten. Ik denk dat het kwaliteitsverschil wel meevalt, even kijken of er schuimpjes op maat zijn voor jouw zitje, of zelf uitknippen en met spuitlijm vastplakken. En bedenken hoe zacht je billetjes het willen hebben, dan wat dikker nemen.

Bij Race-shop is de kwaliteit vast goed. En nog zelfklevend ook.

Op maat knippen is makkelijk, maar de kantjes netjes afwerken is wat lastiger, doe ik met een haakse slijper met een schuurschijf erop.
 
En iemand idee of je op zolder al mag overnachten op de paddock. Op de website staat nog van niet, maar daar staat ook gaat je een nog een balaklava aan moet onder je helm??
Screenshot_20210510-194742_Chrome.jpg
 
En iemand idee of je op zolder al mag overnachten op de paddock. Op de website staat nog van niet, maar daar staat ook gaat je een nog een balaklava aan moet onder je helm??Bekijk bijlage 1630600

wat ik van vorig jaar weet dat ze daar overdreven streng zijn.
De KGB is er niks bij,je dient de gehele dag met zo'n lap op je muil te volbrengen ook als je alleen zit.
Zou me niks verbazen dat je er niet in komt de nacht er voor.
Ook s'morgens een flinke file bij het inschrijven.
Ik wens je succes.
Wij mogen in juli naartoe.
Ik hoop dat die poppenkast dan over is 🥺
 
wat ik van vorig jaar weet dat ze daar overdreven streng zijn.
De KGB is er niks bij,je dient de gehele dag met zo'n lap op je muil te volbrengen ook als je alleen zit.
Zou me niks verbazen dat je er niet in komt de nacht er voor.
Ook s'morgens een flinke file bij het inschrijven.
Ik wens je succes.
Wij mogen in juli naartoe.
Ik hoop dat die poppenkast dan over is 🥺
Stonden vorig jaar vanachter op de paddock, toen viel het wel mee. Maar tijdens art in de hittegolf, +35 graden, had je amper tijd om te bekomen. En einde dag zit de hele organisatie op het terras te eten, zonder mondkapje en letterlijk op elkaars schoot...
Maar die muts op tijdens rijden was vorig jaar niet. Of zou het alleen voor de auto coureurs zijn.

En die file is ook leuk ja onder die naald bomen. Heel de auto onder de hars..
 
Laatst bewerkt:
hallo zijn er hiep op MF mensen die op 12 en 13 julli en 30 en 31 augustus bij ciruitschool.nl alle 2 de dagen geboekt hebben en die een pitbox ( plek ) over hebben waar ik bij in kan ? of zijn er mensen die ook een box ( plek ) willen en dat we dat met meerde doen en dan de kosten willen delen ?? de prijs voor 1 box zou 120 euro zijn per dag zijn ......
 
Dat dacht ik al ;) maar kon het niet laten. Ik denk dat het kwaliteitsverschil wel meevalt, even kijken of er schuimpjes op maat zijn voor jouw zitje, of zelf uitknippen en met spuitlijm vastplakken. En bedenken hoe zacht je billetjes het willen hebben, dan wat dikker nemen.

Bij Race-shop is de kwaliteit vast goed. En nog zelfklevend ook.

Op maat knippen is makkelijk, maar de kantjes netjes afwerken is wat lastiger, doe ik met een haakse slijper met een schuurschijf erop.
Als het een racer is dan hebben die billen weinig in te brengen.
Je zit er ook amper op toch?
 
Als het een racer is dan hebben die billen weinig in te brengen.
Je zit er ook amper op toch?
Ik ken wel iemand die gewoon de hele stint van 45 minuten gewoon keihard op z'n zadeltje blijft zitten ;) zelfs niet verschuift met z'n kont
Maar je hebt gelijk. Gewoon dun schuimpje, en zo hard mogelijk duwen met die beentjes
 
hallo zijn er hiep op MF mensen die op 12 en 13 julli en 30 en 31 augustus bij ciruitschool.nl alle 2 de dagen geboekt hebben en die een pitbox ( plek ) over hebben waar ik bij in kan ? of zijn er mensen die ook een box ( plek ) willen en dat we dat met meerde doen en dan de kosten willen delen ?? de prijs voor 1 box zou 120 euro zijn per dag zijn ......
Mocht je een pitbox huren, en je hebt nog een plekje voor 30/31 Augustus wil ik er ook wel bij.
 
Terug
Bovenaan Onderaan