Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Klopt, afgelopen zondag nog geweest. Echt vet vervelend dat er gelijk een rode vlag situatie komt als er gewoon maar iemand met zijn motor stilstaat in de grindbak.Ik zag ze vorig jaar al zenuwachtig over de paddock lopen dat het helemaal mis ging met het geluid.
Later werd ik nog aangesproken door Maudie dat ik geen DB killer had in mijn uitlaat.
En drie weken geleden ook weer.
Ik heb een origineel systeem, demper onder het blok, zijkant open, DB killer past niet en hoort niet.
Vorig jaar keek ze er nog raar bij, nu vertelde ze het door aan de stagiair toen ik het wederom zei.
Maar ook bij Track Days 4 All had ik het idee dat racecontrol (op Zandvoort) het evenement makkelijk stillegt na een schuivertje. Scheelt ze weer geluid en mogelijk andere valpartijen.
Ik heb er vorig jaar zelf een dag staan vlaggen, om de haverklap werd e.a. stilgelegd.
En bij een circuitdag later zag ik een rijder bij een baanpost staan, de motor veilig.. ook sessie afgelopen.
Op Assen gaat dit beter, maar van het geluid schrik ik nu opnieuw.
Misschien iets vanuit MSL zelf.. geeft ze alvast een handvat.
Klopt, afgelopen zondag nog geweest. Echt vet vervelend dat er gelijk een rode vlag situatie komt als er gewoon maar iemand met zijn motor stilstaat in de grindbak.
Ik ga het meemaken, misschien meten ze wel stationair max 85, maar zo staat het er niet.85 dB lijkt me sterk... Dan is het ineens héél erg veel lager dan normaal.. Normaal op Assen is 't geloof ik 101dB (dynamisch gemeten)...
ik heb even zitten mailen met peter dus we houden wel even contact....ZXRH8831 augustus ben ik er ook weer met een maat, wil dan wel bij jullie in de box hoor Marc
Stationaire meting heb ik nog nooit gezien...Ik ga het meemaken, misschien meten ze wel stationair max 85, maar zo staat het er niet.
ik was afgelopen maandag op assen en er was een ducati dag maar heb staan kijken boven op het dak maar elke sesies werd er 1 of 2 en soms 3 keer de zwarte vlag met een race nummer zichtbaar die zich moest melden...... en in de sportgride groep dat was mix van verschillende merken maar daar werden er ook zat uit gehaald ....
ik was er afgelopen maandag bij CRT en ben aangemeld door mijn neef die ging rijden.Heel apart, het is namelijk niet de organisatie die dat bepaalt of checkt maar de mensen van het circuit zelf.
Los daarvan , MSL stuurt een mail rond dat je op de paddock gecontroleerd word door handhaving op de naleving van de corona regels.. en dat je alleen een begeleider mee mag nemen die tegelijk met je inschrijft
is dat bij andere organisaties momenteel ook zo ?
Ik weet wel dat het vorig seizoen ook gezegd werd maar heb toen nooit handhaving gezien en later aanmelden van begeleiding was ook geen probleem
Ik heb zojuist de vraag gesteld via de website van TT, even afwachten of en wat ze antwoorden.ik was afgelopen maandag op assen en er was een ducati dag maar heb staan kijken boven op het dak maar elke sesies werd er 1 of 2 en soms 3 keer de zwarte vlag met een race nummer zichtbaar die zich moest melden...... en in de sportgride groep dat was mix van verschillende merken maar daar werden er ook zat uit gehaald ....
dus ik weet niet of er wat idd veranderd is maar de week daar voor heb ik zelf gereden bij crt en RC en toen heb ik dat niet gezien dat er zoveel afgehaald werden... was zelf ook bang dat ik eruit gehaald zo worden....
ik was er afgelopen maandag bij CRT en ben aangemeld door mijn neef die ging rijden.
bij de poort vroegen ze mijn naam.... ik stond niet op de lijst die die man voor zich had, mijn neef zeg dat hij mij heeft aangemeld via de mail als begleider ( wand dat moest volgens de mail ) en die vent zeg dan klopt dat wel dat je er niet op staat. toen werd het corona verhaal weer verteld als er een geval zou zijn dat mijn neef mij dan moet bellen. we hebben gezecht dat we dat doen. prima veel plezier zeg die vent heb niemand gezien op de paddock van controle ivm de corona regels.
De beste meneer had het twee weken geleden bij mij wel onthouden toen mijn vriendin drie uur later kwam.
Vorig jaar meermaals op Assen geweest.
Begeleiders hoef je niet van te voren aan te melden.
Bij de poort zetten ze dan een streepje achter de naam bij wie je komt begeleiden.
En als er 3 streepjes staan zeggen ze 'nee'
Het is dus een wisselwerking, racecontrol spreekt MSL er op aan, MSL de rijder.Heel apart, het is namelijk niet de organisatie die dat bepaalt of checkt maar de mensen van het circuit zelf.
In het buitenland???Heb het tijdens een dag wel eens meegemaakt dat we de laatste sessie niet mochten rijden omdat de max bereikt was qua geluid voor die dag.
Ook wel gehoord inderdaad. Laatste sessie Zandvoort.. andere tijden.. 2006. Vroeger.Heb het ook wel tegenovergesteld meegemaakt, begon iedereen de killers er uit te trekken