Het circuit op met .... Algemeen Circuitdagtopic

Ik help het hopen. :/
PSX_20210718_212411.jpg
 
Als je met Racecracks gaat zijn er extra aggregaten op het paddock waardoor het probleem met stroom een stuk minder zou moeten zijn.
We waren met trackdays.be, geen aggregaat, maar wel een gezellige borrel en hele sympathieke organisatie. Stroom heeft het uiteindelijk het hele weekend gedaan bij ons, het aggregaat is in de bus blijven staan.
Wat wel vreemd was; er zitten een paar natuurlijke bronnen in de grond daar, waardoor er met name op zaterdag enkele riviertjes over de baan liepen bij een verder droog asfalt. Die moto3 jongens leken er niet door gehinderd te worden, maar is toch een raar gezicht om iemand op hellingshoek (1:46, dat is serieus snel daar) en slicks door stromend water heen te zien rijden.
 
hallo zijn er mensen die op 24 augustus op assen zijn bij RC en nog ruimte hebben in een ( gedeelde ) pitbox voor 2 man ?? en de kosten willen delen ?

dit is even onder voorbehoud maar wil het vast weten.
 
Ola,

Ik heb maandag een circuitdag op zandvoort met msl. Nou ken ik msl een beetje, en als ik die wat vraag dan krijg ik of geen of over 3 weken een keer antwoord.

Mijn vraag is eigenlijk, moet ik nog een cor test ondergaan voor cpz? Aangezien dat wel moet op Assen.
 
Ola,

Ik heb maandag een circuitdag op zandvoort met msl. Nou ken ik msl een beetje, en als ik die wat vraag dan krijg ik of geen of over 3 weken een keer antwoord.

Mijn vraag is eigenlijk, moet ik nog een cor test ondergaan voor cpz? Aangezien dat wel moet op Assen.
Volgens mij overal gelijk maar @Worldbeater kan je vast meer vertellen of het aan maudi vragen
 
Ola,

Ik heb maandag een circuitdag op zandvoort met msl. Nou ken ik msl een beetje, en als ik die wat vraag dan krijg ik of geen of over 3 weken een keer antwoord.

Mijn vraag is eigenlijk, moet ik nog een cor test ondergaan voor cpz? Aangezien dat wel moet op Assen.
Niet nodig.
 
:^
Heb er ook niets over gelezen in de toegestuurde informatie. En niet reageren op mail?? Bij mij gaat doelt altijd heel vlot :Y.
 
Ola,

Ik heb maandag een circuitdag op zandvoort met msl. Nou ken ik msl een beetje, en als ik die wat vraag dan krijg ik of geen of over 3 weken een keer antwoord.

Mijn vraag is eigenlijk, moet ik nog een cor test ondergaan voor cpz? Aangezien dat wel moet op Assen.
in de uitnodiging staat dat op Zandvoort de 1,5m regels gelden, dus geen toegangs test maar minder mensen per pitbox enz enz....
 
Het was een bijzonder dagje vandaag op Zandvoort.
Hoe is het jullie vergaan ?
Wij hebben gelukkig 5 sessies kunnen rijden waarvan 1 in de stromende regen.
Het was in ieder geval wel weer leerzaam.
 
Ik maar twee sessies in de ochtend.
Met regen kan ik toch geen tijd zetten.
En heb nog tien minuutjes einde dag gereden met opdrogende baan en smalle ideale lijn.

De baan zag er niet uit na de eerste hoosbui. _O-
IMG-20210726-WA0011.jpg

IMG-20210726-WA0013.jpg


IMG-20210726-WA0014.jpg

En direct weer regen na het schoonspuiten. :P

Zandvoort is nu een maand dicht door de F1. -O-
Ik sprak de dame van de horeca, heeft ook een maand geen werk. Ze was daar pas in juni begonnen.
 
Ik maar twee sessies in de ochtend.
Met regen kan ik toch geen tijd zetten.
En heb nog tien minuutjes einde dag gereden met opdrogende baan en smalle ideale lijn.

De baan zag er niet uit na de eerste hoosbui. _O-
Bekijk bijlage 1658945
Bekijk bijlage 1658946

Bekijk bijlage 1658947
En direct weer regen na het schoonspuiten. :P

Zandvoort is nu een maand dicht door de F1. -O-
Ik sprak de dame van de horeca, heeft ook een maand geen werk. Ze was daar pas in juni begonnen.
Maar het was wel gezellig _O-. Blijft toch een nadeel, dat onvoorspelbare Nederlandse zomerweer. In de ochtend het zweet op de kop door het rijden van 2 (of eigenlijk 1,5 sessie door een rode vlag 🚩 ), daarna een natte kop van de hoosbuien.
Ach ja, volgend jaar nieuwe ronde, nieuwe kansen :]
 
Laatst bewerkt:
zandvoort was big domper vandaag.
1ste sessie...geen tijdwaarneming....
2de sessie....rode vlag, ongeluk vlak voor mijn neus einde rechte stuk. konden nog net een en ander ontwijken.
3de sessie wolkbreukje....na 3 rondjes of zo
4 en 5 maar overgeslagen.
gelukkig goed gezelschap wat ik al in een tijdje niet meer gezien had, dat maakte de dag wel goed.
 
Het was een bijzonder dagje vandaag op Zandvoort.
Hoe is het jullie vergaan ?
Wij hebben gelukkig 5 sessies kunnen rijden waarvan 1 in de stromende regen.
Het was in ieder geval wel weer leerzaam.
Het weer was na de 1e 2 sessies in groep 2 slecht, 3e sessie kletsnat. Ik heb wel 5 sessies kunnen rijden, maar vanwege de regen werden de laatste 2 sessies in groep 2 niet vrij gereden. Omdat ik op regenbanden stond mocht ik de laatste sessie wel in groep 3b mee rijden en dat ging prima.
Tijdwaarneming van mijn transponder heeft de hele dag niet gewerkt.
Verder klopte er in de middag helemaal niets meer van het tijdschema van MSL. Veel minder rijtijd gehad als wat zou moeten. Erg jammer, zeker gezien ze wel een app groep hebben om iedereen op de hoogte te houden, dit had echt beter gekund.
 
Prachtig weer op circuit zolder 🤗
Eerste sessie na 1 ronde rood,i.v.m. een overstekend everzwijn👌
Heerlijk gereden👍
Vandaag gereden? Ik ook met een hele groep in groep 4. Ondanks wat rode vlaggen en 1 verloren sessie, prima dag gehad. Had een uitgeregende dag verwacht, uiteindelijk maar een paar druppels en zon 😎
 
Vandaag gereden? Ik ook met een hele groep in groep 4. Ondanks wat rode vlaggen en 1 verloren sessie, prima dag gehad. Had een uitgeregende dag verwacht, uiteindelijk maar een paar druppels en zon 😎

Ja gisteren 😚 groep 2
 
Terug
Bovenaan Onderaan