Green Gooner
MF veteraan
Inderdaad, hier hoort een 41 op .Haga San
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Inderdaad, hier hoort een 41 op .Haga San
Kom niets vinden maar ben er achter. Zocht op dp racing maar het merk is dp brakes. En dan heb je de raceblokken of de gewone gesinterde voor straat?Daar waar ik ze het goedkoopst vind en dan bestel ik gelijk een paar setjes.
Laatste keer eBay en uit Spanje.
Zwevend of niet maakt voor je blokken niet uit.
lang leve de F1Zandvoort is al sinds eind juli gesloten voor circuitdagen.
Eind september kunnen we weer terecht (de mooiste tijd voorbij).
Misschien leuk om te zien wat er nu allemaal gebeurd.
Zien: metamorfose circuit Zandvoort in volle gang
De opbouw voor de Dutch Grand Prix op het circuit van Zandvoort is in volle gang. Meer dan 200 mensen werken van 's morgens vroeg tot 's avonds laat aan de voorbereidingen.www.telegraaf.nl
Ja, daar hebben ze nog 2-3 weken voor nodig.lang leve de F1
En dan alles weer afbreken?
26 Juli was ik er ookJa, daar hebben ze nog 2-3 weken voor nodig.
Maar het is de eerste keer sinds 1985, dus wie weet zijn ze eind september nog bezig als er weer een trackday is..
Op 26 juli waren ze ook al druk rond en om ons heen.
Zelfs de hoofdingang was afgesloten na half negen in de ochtend.
Ik moest via Rob Slotemaker naar binnen en honderd meter onverhard.
En de parkeerplaats bij de eerste bocht was afgesloten.
Iedereen naar huis via dezelfde route.
Oh leuk, volgende keer even melden.26 Juli was ik er ook
27 september via RSZ.. hier ter overname.Maar er zijn dit jaar geen circuitdagen meer op Zandvoort.
Aha dus toch nog wel iets.Oh leuk, volgende keer even melden.
Je zag dan wel wat een gedoe het was, en zeker voor die werklui.
Wat een bedrijvigheid.
27 september via RSZ.. hier ter overname.
En dinsdag 28 september zou ik via de MAC Zandvoort kunnen.
Maar waarschijnlijk kan ik beide dagen niet.
Net 20 oktober geregeld op Assen.. volgens Trackdays4All is het weertje beter en regelmatiger dan in april.
Dat ziet er wel apart uit bij Ruskenhoek dat ‘de andere route’ nog zo duidelijk zichtbaar is.
Ja. Al loopt hij niet top, dus heb ik niet vol vermogen. En nieuwe 125+pk 600 zal misschien wel gas terug moeten doen.
Da's vlak na WSBK/MotoGP altijd zo dat die wit/rode blokken daar nog zijn.. Meeste van de tijd zijn die wel weg gehaald.Dat ziet er wel apart uit bij Ruskenhoek doet ‘de andere route’ nog zo duidelijk zichtbaar is.
Dat snap ik wel maar ik had gedacht dat ze wel iets zouden doen om het proberen weg te halen of zo, maar kennelijk helemaal niet.Da's vlak na WSBK/MotoGP altijd zo dat die wit/rode blokken daar nog zijn.. Meeste van de tijd zijn die wel weg gehaald.
Ik gok dat dit de pirelli trackday was?
Kan ik me voorstellen!Yes inderdaad. Maandag na de wsbk races.
Alleen eerste ronde eerste sessie wil je hem nemen
Die exitlijn geldt ook zeker van Ruskenhoek naar Stekkenwal toe. Maar verder wil ik niet te veel zeggen want je doet het netter dan ik maar Strubben zou ik niet teveel aan doen opzich. Je haalt een mooie late apex, daar hebben veel mensen juist moeite mee.Ga woensdag weer, voor het eerst met Eybis.
Kijken of we met die oude SRAD nog een seconde eraf kunnen snoepen.
Beste lijst aan verbeterpunten heb ik nog:
8<
-Strubben wat dingen proberen, maar sowieso meer vertrouwen op grip van band en eerder op gas.
-Bult ook meer aan exit denken, vooral exit lijn.
Niet je standaard nokjes gebruiken, beetje crash en ze breken af.Voor diegene met stuuruitslag beperking. Wat heeft de voorkeur? Iets plakken tussen de bestaande nokjes, of dit soort spul?
8.61€ 8% OFF|Motorfiets Steering Limiter Blokken Bescherming Drop Accessoires S1000RR 2019 2020 Mt07 Mt09|Dekens & Sierlijsten| - AliExpress
Smarter Shopping, Better Living! Aliexpress.comnl.aliexpress.com
De nieuwe fiets heeft nog geen beperking merk ik.
VolgasVroeg mij eigenlijk af of met de 600'tjes, door meeuwenmeer @ assen, het gas vol open kan blijven. Normaal deed ik dit wel altijd echter had ik tijdens het regenrijden een behoorlijk momentje iets voorbij de apex ondanks de regenbanden. Hierdoor is m'n vertrouwen even weg op dat stukje M'n tempo is wel zodanig toegenomen dat m'n hellingshoek daar veel lager is dan voorheen, wellicht toch voorzichtiger zijn als ik die kuil instuur?
Nope
Ja. Al loopt hij niet top, dus heb ik niet vol vermogen. En nieuwe 125+pk 600 zal misschien wel gas terug moeten doen.
Ramshoek niet remmen. Van 6 naar 4 en laten lopen is zat.Dat snap ik wel maar ik had gedacht dat ze wel iets zouden doen om het proberen weg te halen of zo, maar kennelijk helemaal niet.
Kan ik me voorstellen!
Die exitlijn geldt ook zeker van Ruskenhoek naar Stekkenwal toe. Maar verder wil ik niet te veel zeggen want je doet het netter dan ik maar Strubben zou ik niet teveel aan doen opzich. Je haalt een mooie late apex, daar hebben veel mensen juist moeite mee.
Oh en meer vertrouwen op de bandengrip? Gast, je gaat onder hellingshoek remmend Ramshoek in, over vertrouwen gesproken!
Wat is er?Aha dus toch nog wel iets.
Overname
Ja, de echte snelle jongens op een 600 knallen er volgas door heen.Vroeg mij eigenlijk af of met de 600'tjes, door meeuwenmeer @ assen, het gas vol open kan blijven. Normaal deed ik dit wel altijd echter had ik tijdens het regenrijden een behoorlijk momentje iets voorbij de apex ondanks de regenbanden. Hierdoor is m'n vertrouwen even weg op dat stukje M'n tempo is wel zodanig toegenomen dat m'n hellingshoek daar veel lager is dan voorheen, wellicht toch voorzichtiger zijn als ik die kuil instuur?
Meer filmpies kijken waar jij het laat liggenJa, de echte snelle jongens op een 600 knallen er volgas door heen.
Ik neem zelf een beetje gas terug (niet helemaal dicht), ben toch te bang
Heb het zelf wel eens geprobeerd short te shiften naar de 6e versnelling en dan het gas open laten staan, dit ging op zich goed maar met een mindere band voelde ik hem glijden, sindsdien neem ik weer iets terug
In welke versnelling nemen jullie (600 rijders) meeuwenmeer?
Hangt denk ook een beetje van de gearing af. Ik rijd Ramshoek zelf ook in de 5 en heb nog wel wat drive.in de 5.
En @Roy "R"acing terug naar de 4, interessant.
Nu doe ik (net te vroeg) terug naar 5. Je ziet dat na hellingshoek ik met te weinig toeren richting GT ga.
Ik moet wel zeggen, heb geen slipperclutch, dus is wel een beetje tricky daar.
Tips?
Ja, de echte snelle jongens op een 600 knallen er volgas door heen.
Ik neem zelf een beetje gas terug (niet helemaal dicht), ben toch te bang
Heb het zelf wel eens geprobeerd short te shiften naar de 6e versnelling en dan het gas open laten staan, dit ging op zich goed maar met een mindere band voelde ik hem glijden, sindsdien neem ik weer iets terug
In welke versnelling nemen jullie (600 rijders) meeuwenmeer?
Viel me op je filmpje sowieso op dat je motor qua geluid wat stil valt. Op de toerenteller valt wel mee maar het klinkt wat apart? Alsof je de koppeling net ff te lang ingeknepen houd.in de 5.
En @Roy "R"acing terug naar de 4, interessant.
Nu doe ik (net te vroeg) terug naar 5. Je ziet dat na hellingshoek ik met te weinig toeren richting GT ga.
Ik moet wel zeggen, heb geen slipperclutch, dus is wel een beetje tricky daar.
Tips?
Hangt denk ook een beetje van de gearing af. Ik rijd Ramshoek zelf ook in de 5 en heb nog wel wat drive.
Mijn fiets is nu redelijk kort gegeared (-1, +2) en kom zo mooi uit, voor de GT 2x terugschakelen naar de 3.
Kan me voorstellen dat je voor max drive terug gaat naar de 4 in de ramshoek en dan voor GT terug naar 2, maar dan wordt de fiets mij te nerveus in de GT.