Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Jup, jammer dat hij toen zo geblesseerd is geraakt. Met de auto's is telkens hetzelfde en de tijd en volgorde tussen de filmpjes is ook niet altijd logisch. Zag dat hij nu nog een kanaal is gestart met alleen maar onboard materiaal. Geloof niet dat hij nog op de motor gaat stappen.Ah Naska !
Uit de tijd dat hij nog fatsoenlijke content maakte..
Weet eigenlijk wel zeker dat het dat is...M'n eerste gedachte is dat je zo ver je knie probeert uit te steken, waardoor je je voet naar buiten draait. Ik ben geen expert maar bij mij wijst m'n voet naar voren.
same shit here.Ik heb al jaren dat ik de zijkant kneepads afslijt. Ik draai ze dan ook altijd om iig het meeste uit mijn kneepads te halen. Zal ook vast een verkeerde voetpositie als oorzaak hebben echter nog niet in verdiept en zolang ik niet mijn tenen aan de grond rij vind ik het vooralsnog wel best.
Ik heb al jaren dat ik de zijkant kneepads afslijt. Ik draai ze dan ook altijd om iig het meeste uit mijn kneepads te halen.
Zelfde ervaring, lange benen.same shit here.
heb ook stelten van 4.5 km, dacht dat daar het probleem zit.
Klopt, het zit ook niet in de been lengte maar dus in rijstijl en volgens mij is de plaats voor de kneesliders op de meeste pakken ook te ver naar buiten.Ik ben maar 1.80 en zover ik weet geen bijzonder lange benen ofzo maar ja randje klittenband plakken.
Het lijkt alsof je nog met straatvoetsteunen rijdt, dat is niet ideaal want dan moet je eigenlijk echt met de bovenkant van je tenen op het stepje. Rearsets hebben veel kortere stepjes en dan kun je veel makkelijker je voet kantelen. Maar dan alsnog moet je wat meer op je tenen rijden dan dat je doet in de foto.Heeft iemand een goede uitleg hoe je je voet het beste neer zet op de stapjes?
M'n houding is redelijk goed maar m'n voet positie is niet goed.
Punt van m'n voet raakt regelmatig de grond.
Wat ook niet gek is als ik onderstaande foto zie, wel aan het proberen geweest, maar afleren is moeilijker dan in het begin goed aanleren
laat het alsjeblieft droog zijn....wij hebben geen regenbandenNog meer mensen van hier die mee doen aan de 180 van Assen volgende week?
Voor mij eerste keer iets anders dan vrij rijden. Ben erg benieuwd, super zin in. Hopelijk beetje wisselvallig weer, dan komt er ook nog wat strategie bij kijken
Alsof die het zo goed weten...laat het alsjeblieft droog zijn....wij hebben geen regenbanden
wij rijden in de 50+ categorie en alle drie op 20 jaar oude motoren. (3 SP1's )
wordt een grote verassing die dag, taktiek en strategie zullen we bij de buren moeten afkijken
Deze had ik ook, totdat die “geleend” werd…Flaig Bandenspanningsmeter 0-4 Bar met Ontluchting
Flaig bandenspanningsmeter 0 - 4 bar met ontluchting verpakt in luxe koffer & is zeer gebruiksvriendelijk. ✔ Eenvoudig besteld, snel bezorgd ✔ Ruime voorraadwww.gereedschapland.nl
Ik gebruik deze en ben er super tevreden over. Ze zijn echt mooi gemaakt en volgens mij worden ze allemaal geijkt voordat ze de fabriek verlaten. Er is ook een slangetje dat hierop past, maar die moet je los kopen.
je zal wel moeten tijdens de training. anders kom je niet alle drie aan de beurtHaha, ja staan een hoop mensen naar elkaar te koekeloeren dan.
Blijkbaar mag je tijdens training en kwali ook rijders wissels doen, en er mogen max 3 motoren per team door de technische keuring heen.
Wij hebben 3 rijders en doen echt voor de fun mee, dus doen 6 stints, ieder 2. Niet de minimale 5.
Hoe gaan jullie aangeven dat je naar binnen komt? Been uitsteken, toeteren, lichtsignalen, rev limiter, zwaaien, en dus altijd een spotter hebben?
dus aan jullie hebben we niks?....Alsof die het zo goed weten...
Kom je daar nú pas achter?dus aan jullie hebben we niks?....
Daar gaat de mythe…dus aan jullie hebben we niks?....
Ook als pits-poes zo te zien...Voor het juiste bedrag ben ik in te huren als team manager...
Bekijk bijlage 1677675Bekijk bijlage 1677676Bekijk bijlage 1677677