Het circuit op met .... Algemeen Circuitdagtopic

Ik ga me dit jaar ook op de 2-daagse evenementen richten. Èn Alcarras in maart natuurlijk.
Ecuyers, Croix en Mettet bevallen me ook erg goed en ik hoor goeie berichten over Folembray. Die zijn allemaal wat betaalbaarder en maar net over de grens in Frankrijk, dus goed aan te rijden, al zeker voor een 2-daagse.
Mettet en Croix vind ik wel leuk, Folembray is dan wel de minste van de 3. Kort en smal, al jaren niet meer geweest.
Rijd bijna alleen op Zolder en Mettet, mede door Corona laatste 2 jaar. Volgend jaar wil ik eens een paar grote circuits doen. Nog nooit op Assen geweest, dus die staat bovenaan het wensenlijstje. Zandvoort 1 keer geweest en die vond ik erg gaaf, alleen de negatieve reacties over de vele rode vlaggen schrikken een beetje af.
 
nou dan zal ik je in alcarras wel gaan zien.... ( hoe herken je ) uhhh ja dat is op zich ook wel handig anders gaan ze ook vragen stellen 😁 😁 ik weet niet waarom maar het lijkt me niet leuk rijden, terwijl ik het rijden juist leuk vind, maar dan moet ik het maar keer proberen, maar weet niet welke organisatie daar naar toe gaan. tja ik zou dan alleen moeten gaan wand er zijn niet veel die mee kunnen of willen, en al helemaal voor 2 of 3 dagen . het is wel lekker als je uitgereden bent dat je kunt eten en duchen en lekker kunt maffen.
Intertrack, Mertens riding school, circuitfun.be, trackdays.be om er maar eens een paar te noemen. Zijn allemaal goede organisaties met begeleiding in de eerste groepen en vrij rijden in de snellere groepen.
Maar die kalenders voor 2022 zijn momenteel nog leeg, worden waarschijnlijk binnenkort gevuld....
 
Mettet en Croix vind ik wel leuk, Folembray is dan wel de minste van de 3. Kort en smal, al jaren niet meer geweest.
Rijd bijna alleen op Zolder en Mettet, mede door Corona laatste 2 jaar. Volgend jaar wil ik eens een paar grote circuits doen. Nog nooit op Assen geweest, dus die staat bovenaan het wensenlijstje. Zandvoort 1 keer geweest en die vond ik erg gaaf, alleen de negatieve reacties over de vele rode vlaggen schrikken een beetje af.
Tja, rode vlaggen op Zandvoort ben ik ook wel klaar mee. 239 eur betalen om 1 of 2 sessies te kunnen rijden vind ik wat te gortig|(:N
 
Na annulering dit jaar op CPZ nu €69,00 bijbetaald voor Assen. Times are changing. :P
Het tegoed werd na een paar keer vragen netjes overgeheveld door MSL.

Dus ik heb verder ook droog weer aangevraagd voor Zandvoort op 25/04, 09/05, 23/05, 11/07 en 19/09.
En voor op 06/09 in regio Assen. ;)

Alles in groep vier, behalve Assen een niveau lager voorlopig.
Daar nog niet het geluk had succesvol te trainen a.g.v. weersomstandigheden.

Wil je ook droog weer op je circuitdag?
Ik kan via PM mijn rekeningnummer doorgeven.
De kosten zijn €25,00 per sessie. :P
Natte sessies worden terugbetaald.
 
Kan bij mij voor 20 euro mensen ! :P

Oke, 6/9 ga ik dus ook rijden, bij jou in de groep !
Het is al voor de kostprijs, dus ik weet niet wat voor garantie je hebt? -O-

Bij mooi weer kan ik misschien nog naar groep vier.
De vorige maand had ik (ook) geen zin om regenbanden mee te nemen en dat heb ik geweten.
Die hadden er thuis al op gekund ondanks de goede voorspellingen.

En de laatste twee sessies lag er een mega oliespoor en zijn ze geannuleerd.
Die waren wel nagenoeg en volledig droog geweest. :')

Maar ik ga je zien.. al.. over ruim een maand of acht. :P
 
Het is al voor de kostprijs, dus ik weet niet wat voor garantie je hebt? -O-

Bij mooi weer kan ik misschien nog naar groep vier.
De vorige maand had ik (ook) geen zin om regenbanden mee te nemen en dat heb ik geweten.
Die hadden er thuis al op gekund ondanks de goede voorspellingen.

En de laatste twee sessies lag er een mega oliespoor en zijn ze geannuleerd.
Die waren wel nagenoeg en volledig droog geweest. :')

Maar ik ga je zien.. al.. over ruim een maand of acht. :P
Ik licht de mensen gewoon op :)

Snelste groep op assen is volgens mij 1.55 of lager. zou mij er in principe in mogen schrijven maar ga dat niet doen aangezien ik er de laatste circuitdag ineens naast lag.. dus de 1 na snelste groep is mooi zat en kom ik jou sowieso tegen.
 
voor wie geld dat....:P:P

Beiden :+
I See You Yep GIF by chelsiekenyon
 
Ik licht de mensen gewoon op :)

Snelste groep op assen is volgens mij 1.55 of lager. zou mij er in principe in mogen schrijven maar ga dat niet doen aangezien ik er de laatste circuitdag ineens naast lag.. dus de 1 na snelste groep is mooi zat en kom ik jou sowieso tegen.
Als ik Jeroen van Trackdays4All zijn omrekenmethode CPZ~Assen van vorig jaar gebruik dan rij ik 1.49 op Assen.
Maar als ik dat werkelijk haal dan gaat de champagne eraf. :Y _O-
 
Mettet en Croix vind ik wel leuk, Folembray is dan wel de minste van de 3. Kort en smal, al jaren niet meer geweest.
Rijd bijna alleen op Zolder en Mettet, mede door Corona laatste 2 jaar. Volgend jaar wil ik eens een paar grote circuits doen. Nog nooit op Assen geweest, dus die staat bovenaan het wensenlijstje. Zandvoort 1 keer geweest en die vond ik erg gaaf, alleen de negatieve reacties over de vele rode vlaggen schrikken een beetje af.
Jep, dit Seizoen ook een paar x mettet en zolder gedaan. Ook een voordeeltje, de reisafstand vanuit zeeland is wat beter te doen, dan naar Assen (300+ km enkele reis). Ik vind het beide oprecht ook erg leuke banen om te rijden. Ohja, en ook nog prijstechnisch wat voordeliger.
 
Wat ik zelf bij circuitfun wel leuk/handig vind, 8 sessies van 15min op een dag. Dan zijn het allemaal korte "kwalificatie" sessie. Als er dan eens eentje uitvalt door een rode vlag, hou je nog relatief wat meer rijtijd over.
 
Wat ik zelf bij circuitfun wel leuk/handig vind, 8 sessies van 15min op een dag. Dan zijn het allemaal korte "kwalificatie" sessie. Als er dan eens eentje uitvalt door een rode vlag, hou je nog relatief wat meer rijtijd over.
Dat werkt alleen op die korte baantjes denk ik. Op Zolder mag je blij zijn als je 9 rondjes kan rijden op een sessie van 20 minuten. Haal je er 5 minuten af, dan blijven er 6 over. Dan ga je jezelf ook niet echt verbeteren. 20 minuten is voor mij dan wel weer genoeg, zeker als het warm is 🥵..

Ga in elk geval op tijd boeken voor Assen dit jaar. En zal wel weer vaak te vinden zijn op Zolder.
 
  • Leuk
Waarderingen: C4rN
CPZ verhoogt al twee jaar geleidelijk de baanhuur.
Nadeeltje van een professionelere organisatie reken je rijk beheerder.
Het is wel een keer genoeg. :)
Ik dacht dat het aan Eybis lag, maar elke circuitdag op Zandvoort kost nu 239 tov 189 dit jaar.
Toch 3 ipv de geplande 2 dagen geboekt, dus de grens is nog niet bereikt O-)

Ik heb meer twijfels over Assen nu de prijzen omhoog gaan, qua reistijd scheelt het weinig met Spa en die baan is zó tof.
Ik wacht even af wat daar op het programma komt.
 
Ik dacht dat het aan Eybis lag, maar elke circuitdag op Zandvoort kost nu 239 tov 189 dit jaar.
Toch 3 ipv de geplande 2 dagen geboekt, dus de grens is nog niet bereikt O-)

Ik heb meer twijfels over Assen nu de prijzen omhoog gaan, qua reistijd scheelt het weinig met Spa en die baan is zó tof.
Ik wacht even af wat daar op het programma komt.
Wat word niet elk jaar duurder:X
 
Ik dacht dat het aan Eybis lag, maar elke circuitdag op Zandvoort kost nu 239 tov 189 dit jaar.
Toch 3 ipv de geplande 2 dagen geboekt, dus de grens is nog niet bereikt O-)

Ik heb meer twijfels over Assen nu de prijzen omhoog gaan, qua reistijd scheelt het weinig met Spa en die baan is zó tof.
Ik wacht even af wat daar op het programma komt.
Zandvoort zat altijd wat onder de radar.
Niet dat er geen verhoging is geweest, maar nu lijkt het op standaard indexeren elk kalenderjaar.
Dat doen meer bedrijven op een vaste datum elk jaar. -O-

Spa moet ik ook wel eens een keer kijken.
Even in laten werken.
Het liefste iets met twee dagen doordeweeks. :t
 
En het kost toch al genoeg op die extra kosten komt het ook niet meer op aan 🤣
Een dagje Assen kostte me dit jaar al +-400 euro, ex slijtagedelen, ik weet niet wat mijn grens wordt maar het is nu al bijna even duur als de Efteling.

Spa moet ik ook wel eens een keer kijken.
Even in laten werken.
Het liefste iets met twee dagen doordeweeks. :t
Ga je echt geen spijt van krijgen.
De rit er naartoe is al fantastisch, via Maastricht langs de Maas naar beneden is een stuk leuker dan door de weilanden naar Drenthe.
Eybis gaat in mei of juni, Mertens meestal begin juli.
 
Een dagje Assen kostte me dit jaar al +-400 euro, ex slijtagedelen, ik weet niet wat mijn grens wordt maar het is nu al bijna even duur als de Efteling.


Ga je echt geen spijt van krijgen.
De rit er naartoe is al fantastisch, via Maastricht langs de Maas naar beneden is een stuk leuker dan door de weilanden naar Drenthe.
Eybis gaat in mei of juni, Mertens meestal begin juli.

1 van de redenen dat ik liever richting spa dan assen rij.
Spa is verder qua ligging ook prachtig,veel meer dan die saaie drentse hei.
 
Terug
Bovenaan Onderaan