Het circuit op met .... Algemeen Circuitdagtopic

Een dagje Assen kostte me dit jaar al +-400 euro, ex slijtagedelen, ik weet niet wat mijn grens wordt maar het is nu al bijna even duur als de Efteling.


Ga je echt geen spijt van krijgen.
De rit er naartoe is al fantastisch, via Maastricht langs de Maas naar beneden is een stuk leuker dan door de weilanden naar Drenthe.
Eybis gaat in mei of juni, Mertens meestal begin juli.
Was er niet zo een regel dat zodra je circuitrijden met de Efteling gaat vergelijken, dat je het topic nooit meer in mag?
 
Was er niet zo een regel dat zodra je circuitrijden met de Efteling gaat vergelijken, dat je het topic nooit meer in mag?
Hoor het graag :t


1638186717953.png
 
Welke datum ?

Dat weet ik nog niet.
Gaat via de SAM.
Is meestal de seizoenopener.
Je motor hoeft dan ook niet aan de regelementen te voldoen.

Motoren zonder SAM-toelating of een toelating bij een van de andere genoemde clubs worden tevoren even bekeken. Voor deze testdag zal het toelatingsbeleid ruimhartiger zijn dan voor racedemo’s. Ook bepaalde youngtimers, of motoren die iets minder op baansport zijn gericht, kunnen toegelaten worden tot de dag. Neem bij twijfel even contact op met de Toelatingscommissie, sam.toelating@gmail.com.

Dus kun jij ook meerijden.
Kun je het bestuur eens overtuigen,met je schoane 1 pitter:]
 
O super !
Ik ga 1 x proberen, bevalt dat wordt ie omgebouwd.
Het lijkt me te gezellig om niet mee te doen.
 
Volgend jaar ook weer naar California Superbike School UK. Twee dagen Cadwell Park, echt een topcircuit.

Ik heb bij verschillende organisaties training en coaching gedaan, maar Superbike School steekt er voor mij met kop en schouders bovenuit.
Wat zijn gevolgen sinds Brexit voor het reizen naar VK? Ik weet dat de Engelsen een carnet nodig hebben om op het vasteland te komen rijden, maar hoe is het andersom?
 
@marcel69 ik dacht dat een carnet alleen voor bedrijven van toepassing was. Maar ik zal het eens uitzoeken. Mijn circuitmotor heeft nog een kenteken (geschorst), dus ik was van plan om gewoon die papieren mee te nemen.
 
@marcel69 ik dacht dat een carnet alleen voor bedrijven van toepassing was. Maar ik zal het eens uitzoeken. Mijn circuitmotor heeft nog een kenteken (geschorst), dus ik was van plan om gewoon die papieren mee te nemen.
Ik ben benieuwd naar je ervaringen. Ik ben een jaar of 4 geleden naar VK geweest, verschillende circuits gereden, zou graag nog eens teruggaan..
 
  • Leuk
Waarderingen: C4rN
Gemengd nieuws voor Zolder (link naar Facebook bericht).
Onder druk van de buurt minder dagen en ook minder rijders per sessie, dus meer ruimte en veiligheid maar ook hogere prijzen. Vanaf half december is de kalender on-line.
Heel jammer. Ik vind het een vette baan, én je kon er nog rijden voor niet al te veel geld én maar een uurtje rijden vanaf thuis. 😔
 
Heel jammer. Ik vind het een vette baan, én je kon er nog rijden voor niet al te veel geld én maar een uurtje rijden vanaf thuis. 😔

Die tijd heb ik ook gehad.
Een uurtje rijden,mooie baan.
Maar door het gezeik met de regeltjes (niet mogen starten van je motor voor 9 uur,te streng corona beleid,de al snel gestegen prijzen en de monopoly positie van Motorsportschool,wat ik een zeer matige organisatie vind),rij ik zolder steeds minder.
Vorig jaar maar 1 keer en ik vind het wel best.
Ga nu meer richting frankrijk en mettet.
Ver(der) weg maar iedere keer een leuk avontuur🙃
 
Terug
Bovenaan Onderaan