Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Met zo’n bui ⛈ blijven er weinig overeindIk sta op het punt om zo'n tent te kopen voor naast mijn bus. Mijn eerste ingeving was een 24mx tent, maar ben wel benieuwd wat een betere keus is.
Ik vraag me af of het stevig genoeg is, is zo'n soort constructie. Zit best wel wat beweging in door het gewicht van de wielen. Als het even kan, boor ik het liefst ook geen gaten in de bodem.Ik heb een enkelmotorse aanhanger. Aan de rechterkant ligt de paddocktent, die ik vast zet met een (lange) spanband en een paar vastmaakogen.
Als je de wielen al op een wielenhouder hebt; kun je de wielenhouder niet ook op de aanhanger vast maken? Paar gaten boren in de vloer en dan gewoon vast bouten?
Plus dat je mogelijk ook nog gelimiteerd bent door het maximale trekgewicht van het trekkend voertuig.Wel oppassen dat je max 750kg (incl kar) op een enkelasser kwijt kan. Of je moet een geremde kar hebben.
Gewoon ronde rechte stang. Wel ook echt je asmaat want je wil niet dat je velg op die as staat rond te stuiteren bij elke hobbel.Zeg maar dit soort werk (maar dan allicht wat andere uitvoering, net wat je zelf wil/vind): Smeedijzeren schapdrager schapdragers plankensteun industrieel landelijk 18 cm Plankendrager plankendragers industrieel vintage strak zwart steun steunen hoekijzer hoekijzers
Ja ik ben er ookGaan er nog mensen van hier naar Assen morgen?
Ja dat kan idd natuurlijk ook. Allicht stang verticaal op de aanhanger monteren en dan de velg met een spanband vast zetten?Gewoon ronde rechte stang. Wel ook echt je asmaat want je wil niet dat je velg op die as staat rond te stuiteren bij elke hobbel.
Vivaro en sleurhut en nog telkens kutten om alle rotzooi mee te krijgenJa dat kan idd natuurlijk ook. Allicht stang verticaal op de aanhanger monteren en dan de velg met een spanband vast zetten?
Zelf kan ik ze (gelukkig) goed in 't koekblik kwijt...
Zo'n klassieke A-klasse kan echt téring veel in
'T is niet mijn auto... maar voor circuitdagen prima fijn
Doe eens een foto van de geladen ahw. Dat denkt makkelijker.Betreft een geremde aanhanger dus gewicht is niet zo snel een probleem. Voor hele constructies gaat de ruimte net te weinig zijn. Mag ook niet permanent iets maken want dan kunnen de motors er niet meer opgereden worden.
Misschien neem jij meerVivaro en sleurhut en nog telkens kutten om alle rotzooi mee te krijgen
Doe eens een foto van de geladen ahw. Dat denkt makkelijker.
als je onder je aanhanger gaat liggen...boor je toch gewoon gaatjes in het plafond?.....Ik vraag me af of het stevig genoeg is, is zo'n soort constructie. Zit best wel wat beweging in door het gewicht van de wielen. Als het even kan, boor ik het liefst ook geen gaten in de bodem.
2 A4 vol spul, waarvan 1 A4 standaard geladen is de rest moet elke keer geladen wordenMisschien neem jij meerpruttelspul mee, of ik ben beter in spul erin tetrissen
Ik denk het eerste
Misschien moet wat je allemaal mee neemt eens op dieet2 A4 vol spul, waarvan 1 A4 standaard geladen is de rest moet elke keer geladen worden
Nee nee, is allemaal broodnodig!!!Misschien moet wat je allemaal mee neemt eens op dieet
Nee nee, is allemaal broodnodig!!!
Ik heb een plaatje rvs laten lasersnijden en zetten die op een acebikes steady stand gemaakt kan worden. Door de gezette plaat gaat een stuk gasbuis waar het voorwiel van mijn r6 strak omheen past. Bij het achterwiel (met lagers met een grotere binnendiameter) heb ik tussen de buis en het wiel een afgezaagd stuk wielas die alle speling opneemt. Dit werkt voor mij echt perfect en het plaatje kost slechts 20 euro gok ik. Als je wilt kan ik het snijbestand opsturen, maar ik weet niet of dat de diameter buis wat ik gebruikt heb bij jouw wielen werkt.Iemand nog tips voor het vervoeren van je regenwielen?