Het circuit op met .... Algemeen Circuitdagtopic

Het doet ook niets af aan die gasten. :t
Net als het groepje CB500 rijders waar ik over lees en twee ook van gezien heb.
Super gaaf wat ze doen. :Y
In de snelste groep gaat het gewoon nog net even wat sneller dan de rijder/motor combi aan kan.

Ik ben was net onderweg op de fiets en wilde nog wat editten toen er een ongelukje gebeurde met mijn vriendin.
Niks ernstigs hoop ik?
 
Was een leuke dag met leuke races. 2 supermotard achtige reden mee, die gasten konden een leuk stukje sturen. Uitaccelreren kwamen ze te kort maar dat werd met sturen weer goed gemaakt. Respect voor die mannen/vrouwen!
Races? Vrij rijden toch alleen, anders heb ik wel belangrijke punten gemist :P
Dat zijn de supermofools :+
:^
Ik zag idd een bekende naam op de tijdlijst voorbij komen.
 
Vrije training zeg ik altijd tegen noobs. :+
Niets meer vernomen van de MSL cup op Zandvoort.
Mocht niet meer van de organisatie zeiden ze twee jaar geleden.
Doen ze dit nog wel op Assen. :?
Ik heb mij er ook niet voor op hoeven geven. O-)
 
Over circuits wat verder weg gesproken, in noord-oost frankrijk wordt al even gewerkt aan een nieuw motor/auto circuit. Het ligt nabij Mirecourt. Ik heb al veelvuldig op de bestaande kartbaan daar gereden. Ik ga ook zeker een keer naar de grote baan zodra deze af is!

Bekijk bijlage 1783974Bekijk bijlage 1783975Bekijk bijlage 1783976
Zou leuk zijn als zoiets ook in Nederland is te realiseren. Vooral na het sluiten van het politiecorcuit is er markt voor een iets "simpelere" baan dan Assen en Zandvoort. Wel veilig, maar niet met alle voorzieningen om (op hoog niveau) wedstrijden te rijden. Geografisch gezien misschien in de Achterhoek waarmee ook de Duitse markt kan worden bediend.
 
Zou leuk zijn als zoiets ook in Nederland is te realiseren. Vooral na het sluiten van het politiecorcuit is er markt voor een iets "simpelere" baan dan Assen en Zandvoort. Wel veilig, maar niet met alle voorzieningen om (op hoog niveau) wedstrijden te rijden. Geografisch gezien misschien in de Achterhoek waarmee ook de Duitse markt kan worden bediend.
Hoek van Holland. 😍
Het wemelt hier van de Duitsers, dus het bedient de Duitse markt.
Crowdfunding actie starten??
 
Zou leuk zijn als zoiets ook in Nederland is te realiseren. Vooral na het sluiten van het politiecorcuit is er markt voor een iets "simpelere" baan dan Assen en Zandvoort. Wel veilig, maar niet met alle voorzieningen om (op hoog niveau) wedstrijden te rijden. Geografisch gezien misschien in de Achterhoek waarmee ook de Duitse markt kan worden bediend.
Zowel Racepark Meppen als TTT zijn slecht uitgepakt. Beide in oost drenthe/ randje duitsland,. ( is misschien niet de achterhoek maar dat zal het verschil ook niet maken)
TTT is ook geen volwaardige baan maar er zou zeker wat van te maken zijn, Meppen lijkt mij echt top voor motoren.. maar die willen ze daar niet.

Banen kunnen er zijn maar door verkeerd management en klagende gekken word het in NL wel heel moeilijk..
 
Ik geloof dat mct of 2te daar wel eens naartoe gaat, maar dat is niet vrij rijden
In het verleden waren er idd race dagen met motoren, ik dacht van Danhoff maar 2te zou ook prima kunnen.

Over een paar weken heb ik vakantie en ga ik wel eens even kijken / informeren bij zowel Meppen als TTT wat de mogelijkheden etc zijn
 
Zou leuk zijn als zoiets ook in Nederland is te realiseren. Vooral na het sluiten van het politiecorcuit is er markt voor een iets "simpelere" baan dan Assen en Zandvoort. Wel veilig, maar niet met alle voorzieningen om (op hoog niveau) wedstrijden te rijden. Geografisch gezien misschien in de Achterhoek waarmee ook de Duitse markt kan worden bediend.
Als ik de megaklapper win koop ik een lap grond, huisje erop en een baan eromheen. Mogen jullie allemaal komen rijden :Y
 
Mag hopen dat het je lukt ! Maar om op serieuze voet verder te gaan, waar zou dit dan zijn ?
Naar mijn mening is het overal mogelijk.. behalve in nl
 
Hoe verhouden Clastres en Ecuyers zich, grote kans dat ik volgend jaar 1 van de 2 eens bezoek.
Clastres is een stuk minder intensief,mede door twee rechte en langere stukken.
In mijn perceptie zijn ,er, de meeste bochten ook makkelijker te nemen,lijnen sneller te leren.
 
Mag hopen dat het je lukt ! Maar om op serieuze voet verder te gaan, waar zou dit dan zijn ?
Naar mijn mening is het overal mogelijk.. behalve in nl
Geen idee, ik droom ook maar wat :+

Kan me iets herinneren van een Fransman met een kasteeltje en een circuit eromheen, daar reed ie met oude F1 auto's.

Ik vraag me af of dat kan in NL....Als je niets bedrijfsmatig doet mag je toch rondjes rijden in je eigen tuin ?
 
Geen idee, ik droom ook maar wat :+

Kan me iets herinneren van een Fransman met een kasteeltje en een circuit eromheen, daar reed ie met oude F1 auto's.

Ik vraag me af of dat kan in NL....Als je niets bedrijfsmatig doet mag je toch rondjes rijden in je eigen tuin ?
Dat mag vast wel inderdaad. Totdat de buren gaan klagen gaat dat allemaal prima. Ik ken zo'n zelfde verhaal van iemand die een graafmachine (echt groot) had om af en toe wat grond heen en weer te scheppen in de tuin _O- Je hoeft toch maar een hobby te hebben🤷‍♂️
 
Terug
Bovenaan Onderaan