Het circuit op met .... Algemeen Circuitdagtopic

Tot a.s maandag groeten Henk Jan.
Of Speedking er dan ook is weet ik niet. Maar als je op het paddock (in de buurt van toiletgebouw) dit zit staan kom gerust ff hoi zeggen!
IMG_8469.JPEG
IMG_8468.JPEG
 
Ernstige off-topic zijstraatvraag :+ :P

Maar, wat voor haringen zijn dat die je in de voeg hebt gemept bij de 3x3 tent?
Gewoon van die dunne haringen?
Meestal elk jaar wel een paar krom dus elk jaar een nieuw zakje.

Maar heb nu ook schroefharingen. Alleen waren de originele te dik, dus nu iets dunnere schroeven. (Pa hamert alsnog vaak)
 
Meestal elk jaar wel een paar krom dus elk jaar een nieuw zakje.

Maar heb nu ook schroefharingen. Alleen waren de originele te dik, dus nu iets dunnere schroeven. (Pa hamert alsnog vaak)
Check!
Danku :D

Ik jas(te) altijd gewoon een 5x50 schroef door de poot van de tent in een voeg, maar dat is het nét niet als het wat harder waait..
Dank voor de inspiratie :)
Weten dat dit soort haringen ook in die voeg passen is handige kennis :Y
 
Check!
Danku :D

Ik jas(te) altijd gewoon een 5x50 schroef door de poot van de tent in een voeg, maar dat is het nét niet als het wat harder waait..
Dank voor de inspiratie :)
Weten dat dit soort haringen ook in die voeg passen is handige kennis :Y
Mijn pa is hier erg handig in. Beste werkt om de haring met een waterpomptang vast te houden zeker degene die bij de poten zitten. Ook voor het terug uit halen.
 
het was vandaag een redelijk vreemde dag, uiteindelijk wel lekker "vrij" gereden.(laatste 2 sessies)
jammere is dat er in de minder ervaren groep, totaal geen rekening wordt gehouden met de echte beginners, iets gevorderden of welke vorm van snelheid verschil dan ook. ook geen herverdeling na sessies.
zou een mooi verbeter punt zijn bij deze organisatie.
nu rijdt je achter de marshall en je bent binnen 1/2 ronde de groep kwijt (waar je later weer op moet wachten om het toch enigzins compact te houden).....of je rijdt 5 rondjes met drie vingers in de neus rond te rijden.
wel een pr kunnen rijden met de tiger, 2:14 en de aanbevolen banden (pirelli corsa 4) hebben zich prima gehouden.
al met al een leuke dag gehad, droog en leuke mensen in de groep en pitbox.
 
het was vandaag een redelijk vreemde dag, uiteindelijk wel lekker "vrij" gereden.(laatste 2 sessies)
jammere is dat er in de minder ervaren groep, totaal geen rekening wordt gehouden met de echte beginners, iets gevorderden of welke vorm van snelheid verschil dan ook. ook geen herverdeling na sessies.
zou een mooi verbeter punt zijn bij deze organisatie.
nu rijdt je achter de marshall en je bent binnen 1/2 ronde de groep kwijt (waar je later weer op moet wachten om het toch enigzins compact te houden).....of je rijdt 5 rondjes met drie vingers in de neus rond te rijden.
wel een pr kunnen rijden met de tiger, 2:14 en de aanbevolen banden (pirelli corsa 4) hebben zich prima gehouden.
al met al een leuke dag gehad, droog en leuke mensen in de groep en pitbox.
Aangeven bij de organisatie. Horen ze graag en wellicht verbeterd het zich in de toekomst.
 
Na twee valpartijen dit jaar is het tijd om de kuipen te vervangen voor race kuipen.
Nu heb ik de volgende websites al gevonden maar zou ik ook graag de ervaring van andere willen weten.
En of er wellicht nog andere websites zijn.
Het gaat om een Yamaha R6 uit 2000
racekuipen.com
raceline.be
race-shop.nl

Verder wil ik de tandwiel verhouding gaan veranderen van de stock +2 naar -1 +2.
Welke zaken zouden verder goed helpen bij het verbeteren van ronde tijden?
Rem-schakel set, stalen remleidingen, remblokken en quickshifter zijn al gedaan
 
Terug
Bovenaan Onderaan