Het circuit op met .... Algemeen Circuitdagtopic

Dat heb ik letterlijk nog nooit gehad.
Ik maak wel het baken op de baan en heb hem wat breder gezet.
Misschien helpt dit?

Negen jaar top en geen ronde en/of sessie gemist.
Dit jaar krijg ik hem soms niet meer gestopt na een sessie, en in juni ging die na de tweede sessie niet meer aan.
Het was ook iets te gezellig op de paddock en had hem toen aan laten staan in de volle zon. :?
Zet hem normaal na iedere sessie gelijk uit.
Thuis deed die het weer.

Komend seizoen krijgt die weer 1 evenement de kans.
Ik ga ook nog even naar een eventuele firmware update kijken.
Maar rondjes missen.. nee, dat herken ik niet..dus in 2023 komt er hier zeer waarschijnlijk het nieuwe 8000 model. :Y
Volgens mij heb ik hem al best breed staan. Ik kan het ook niet herproduceren wanneer hij moeilijk doet.
Ik heb de motor altijd onder een paddocktent staan dus dat probleem heb ik niet maar ja wel gelijk uit, accu word er niet beter op anders.

Ja die mail ook gezien, 50 dollar korting als je het oude model hebt. Als je Qstarz Qracing op je laptop hebt en je laptimer aan je laptop verbind gaat hij automatisch updaten.
 
Ik zweer toch bij een solo 2. Top ding, ook voor onder het rijden. Daarnaast uitgebreide gratis software voor data analyzes.
Data analyse is makkelijk, vuurbloed wist het goed samen te vatten:

 
Ik wil graag een keer op spa gaan rijden. Bij welke organisatie kan ik dan terecht?? Kan iemand mij hierbij helpen? Alvast bedankt!
 
Nee dat valt wel mee, maar DG sport (bikers days) is wel een beetje alleenheerser wat betreft motordagen op spa. Net als motorsportschool op Zolder.

En ze laten daar liever auto's rijden, levert een bak meer geld op schijnbaar:X

En het is bovendien gruwelijk duur.... in 2021 betaalde ik €275,-- voor een dag met 5 sessies van 25 minuten geloof ik. Ik vond Assen voor €245,-- veel vetter. Maar daar zullen hier de meningen wel over verschillen ;)
 
Ik ben €175,00 gewend voor een ciruitdag.
Maar blijkbaar is dat zo 2020. :')
 
Nee dat valt wel mee, maar DG sport (bikers days) is wel een beetje alleenheerser wat betreft motordagen op spa. Net als motorsportschool op Zolder.

En ze laten daar liever auto's rijden, levert een bak meer geld op schijnbaar:X

En het is bovendien gruwelijk duur.... in 2021 betaalde ik €275,-- voor een dag met 5 sessies van 25 minuten geloof ik. Ik vond Assen voor €245,-- veel vetter. Maar daar zullen hier de meningen wel over verschillen ;)
Het is een vette baan maar achterlijk duur ja.
 
spa is wel de mooiste baan waar ik heb gereden.
de eerste keer als je la source de hoek omgaat en dan die muur ziet die raidilion heet voor je ziet opdoemen, terwijl je alleen maar dieper naar beneden gaat en te makkelijk accelereerd...........ik scheet peuken ! haha
 
spa is wel de mooiste baan waar ik heb gereden.
de eerste keer als je la source de hoek omgaat en dan die muur ziet die raidilion heet voor je ziet opdoemen, terwijl je alleen maar dieper naar beneden gaat en te makkelijk accelereerd...........ik scheet peuken ! haha
Heb nog maar 1 droge sessie gehad… kan nog veel tijd winnen!
 
Denk dat ik mijn planning 2023 aan ga passen nu de prijzen bekend zijn.
Twee daagjes Spa voor 630 euro ga ik niet veel doen.
Assen varieert van 220 tot 250 pd.
Eens! Ik vind het echt te gek voor Spa dat is zonder benzine en voor mij komt er ook nog overnachtingen bij
 
Denk dat ik mijn planning 2023 aan ga passen nu de prijzen bekend zijn.
Twee daagjes Spa voor 630 euro ga ik niet veel doen.
Assen varieert van 220 tot 250 pd.
Dat bedoel ik. €630,-- is gewoon echt niet meer in verhouding voor wat je krijgt.... Dat is gewoon achterlijk.

Ik hoorde van een meneer met een porsche dat het €650,-- was voor een HALF DAGJE open pitlane. En dat is al 2 jaar geleden :N en dan verbruikt die Porsche ook nog wat meer rubber en brandstof. Dus dat gaat echt nergens meer over.
 
Denk dat ik mijn planning 2023 aan ga passen nu de prijzen bekend zijn.
Twee daagjes Spa voor 630 euro ga ik niet veel doen.
Assen varieert van 220 tot 250 pd.
Ik zou niet teveel dagen vooruit plannen.
Deed ik ook in 2011.
Eerste dag was in maart op zolder, highsider in de ziekenhuisbocht.
Gevolg 3 maanden uit de roulatie ,6 dagen af moeten zeggen.
Peter den Heijer deed niet moeilijk, maar die mijnheer van bikersdays eiste een medisch attest...
Ging niet van een leien dakje..
Niet om je bang te maken, maar wel iets om te overdenken. 🤗 🤔
 
En 250 voor Assen vindt je helemaal ok?
Op Spa heb je dan nog 20 minuten extra rijtijd per dag en de baan vind ik veel toffer dan het platte TT, maar 315 per dag..
Nu even klagen en dan kan ik het weekend boeken 😅
Helemaal OK is iets anders, maar we hebben het precies andersom _O- . Ik vindt Assen echt veel vetter dan Spa, dus dan is €250 voor een vette baan wel beter dan €315 voor een OK baan. Ik moest toch ook even met m'n ogen knipperetn toen ik 3 dagen Zolder aftikte voor €555,-- want dat blijf ik ook gewoon een leuke baan vinden, en het is maar 40 minuten rijden van thuis. Goedkoper circuit rijden gaat het voor mij niet worden als je alles in overweging neemt.

Ik denk trouwens wel dat Spa vetter wordt als je motor wat harder loopt, ik was daar met de eigenbouw, die ik nog moest inrijden..... dus die ging niet op zijn hardst. Ik zal het ooit nog wel eens uitproberen met de GSX-R, die komt wat beter van zijn plek.
 
Helemaal OK is iets anders, maar we hebben het precies andersom _O- . Ik vindt Assen echt veel vetter dan Spa, dus dan is €250 voor een vette baan wel beter dan €315 voor een OK baan. Ik moest toch ook even met m'n ogen knipperetn toen ik 3 dagen Zolder aftikte voor €555,-- want dat blijf ik ook gewoon een leuke baan vinden, en het is maar 40 minuten rijden van thuis. Goedkoper circuit rijden gaat het voor mij niet worden als je alles in overweging neemt.

Ik denk trouwens wel dat Spa vetter wordt als je motor wat harder loopt, ik was daar met de eigenbouw, die ik nog moest inrijden..... dus die ging niet op zijn hardst. Ik zal het ooit nog wel eens uitproberen met de GSX-R, die komt wat beter van zijn plek.
Ach, ik ben niet langzaam op mijn 600 maar ik word daar ook voorbij geblazen alsof ik stil sta.
 
Ik zou niet teveel dagen vooruit plannen.
Deed ik ook in 2011.
Eerste dag was in maart op zolder, highsider in de ziekenhuisbocht.
Gevolg 3 maanden uit de roulatie ,6 dagen af moeten zeggen.
Peter den Heijer deed niet moeilijk, maar die mijnheer van bikersdays eiste een medisch attest...
Ging niet van een leien dakje..
Niet om je bang te maken, maar wel iets om te overdenken. 🤗 🤔
Aan de andere kant kan je ook enorm misgrijpen als je niet het hele seizoen vol plant en pland.

Vorig jaar wilde ik ook even kijken hoe alles ging lopen.
Na juni geen dagen meer vrij op Assen en Zandvoort, veel verder kan ik niet aan.
Een enkele last minute kwam nog vrij eind september.
Twee maanden zonder evenement gezeten.

En van de administratie van de organisatie wil je niet weten wat een gezeur dat oplevert.
Aan de andere kant zijn ze er ook nauwelijks op ingericht.. service verlenen.
Als rijder heb je geen rechten. :+
 
Hé, vraagje; bij Mertens vragen ze de rondetijd op Mettet als indicatie. Alleen heb ik er nooit gereden :') . Constante rondetijden op zolder liggen rond de 1:52/53, met wat uitschieters naar de 1:50/51. Iemand enig idee welk niveau ik me moet inschrijven bij Mertens? Link
 
Laatst bewerkt:
Geen idee, nog nooit op Zolder gereden.
Vooralsnog lukt de boeking niet bij Mertens, althans, ik krijg een foutmelding ondanks dat alles ingevuld en afgevinkt is.
 
Hé, vraagje; bij Mertens vragen ze de rondetijd op Mettet als indicatie. Alleen heb ik er nooit gereden :') . Constante rondetijden op zolder liggen rond de 1:52/53, met wat uitschieters naar de 1:50/51. Iemand enig idee welk niveau ik me moet inschrijven bij Mertens? Link
Zolder heb ik 1:44. Mettet 1:12

Ik denk beetje in het midden.
 
Terug
Bovenaan Onderaan