Het circuit op met .... Algemeen Circuitdagtopic

Yes! Gisteren met vers achterbandje in de laatste sessie naar de 2:13 en nu elke sessie
in de 2:12, mis ik vrije baan heb. Dat is het nadeel van een 600…
Maar belangrijkste; ik zit er lekker op en heb het naar mn zin.

Omdat deze motor verkocht is (dom, dom,dom..) houd ik wel
de nodige 180 bandjes over. Als niemand mijn R1 koopt (arme ik)
moet ik minimaal 190 gaan rijden.

Oja, en allemaal de groeten uit een ZONNIG Spanje… hahahahahahaha
Wat voor 180 bandjes hou je dan over? ;)
 
Iemand ervaring met Euro-racing snelgas? Zelf nog nooit van gehoord en kom een gebruikt setje tegen voor mijn R1.
 
Kom toevallig op marktplaats een nieuwe YEC-set tegen voor 150 euro. Alleen nog even afwachten of deze in meerdere standen te verstellen is, anders gaat die het worden denk ik.
 
Zoek de verschillen Active Type-3 snelgas / Universeel
Jaren met die van Active gereden, mankeert weinig aan, doet wat het moet doen :).
Heb ik gehad op mijn Kwaak.

Weet niet of het aan die van mij lag, maar die heeft nooit écht soepel gewerkt. Het binnenwerk zat eigenlijk altijd scheef en zat me suf te sprayen met PTFE spray in dat binnenwerk.

2 jaar geleden door een Domino universele set en die is in mijn ervaring écht een stuk beter.
 
Van 24-26 Maart eerste meters gemaakt van dit jaar op circuit Alcarras Spanje, leuke baan linksom, hoogteverschil, veel blinde bochten en goed asfalt. Elke dag progressie gemaakt en bovenal genoten, ook nog ff de grindbak gecheckt maar gelukkig minimale schade 🙏
2303240199.jpg
2303240200.jpg
2303242912.jpg
2303245176.jpg
2303245178.jpg
 
Mooie foto’s en gelukkig heb je zelf niks. Was er zelf ook 2e weekend. Top weekend gehad. Echt een leuk circuit met dat hoogteverschil en snelle/langzame bochten.

Heb ik het goed dat je voor de chicane in de grindbak bent gekomen? Ben dan stiekem wel benieuwd hoe je dat voor elkaar hebt gekregen 😜
 
Mooie foto’s en gelukkig heb je zelf niks. Was er zelf ook 2e weekend. Top weekend gehad. Echt een leuk circuit met dat hoogteverschil en snelle/langzame bochten.

Heb ik het goed dat je voor de chicane in de grindbak bent gekomen? Ben dan stiekem wel benieuwd hoe je dat voor elkaar hebt gekregen 😜
verremd, is voor de laatste bocht naar links opkomen rechte stuk
 
Kwam het toevallig tegen, wel leuk om te lezen. Over een paar weken zelf voor het eerst op Assen rijden. Ben benieuwd, maar ik hoef iig niet de aanwijzingen van Glenn te volgen. :+
Vet, ik was de eerste sessie serieus onder de indruk van Assen. Reed wel op een voor mij nieuwe motor.
Maar jij moet uiteraard gewoon het eerste rondje volgas door Madijk _O-
Inderdaad vet om te lezen hoe een snelle coureur zo'n rondje ervaart
 
Terug
Bovenaan Onderaan