Het circuit op met .... Algemeen Circuitdagtopic

Eerste keer Mettet voor mij, Spa lukte helaas niet.
Las wel iets over de beperkte stroompunten, is er nog wel voldoende plek als je in de ochtend aankomt met aanhanger en tentje?
Voor de zekerheid 2 haspels meenemen, dan komt dat wel goed.
Paddock is niet bijzonder groot, maar als iedereen niet te asociaal gaat staan, dan is er plek voor iedereen.
 
Eerste keer Mettet voor mij, Spa lukte helaas niet.
Las wel iets over de beperkte stroompunten, is er nog wel voldoende plek als je in de ochtend aankomt met aanhanger en tentje?
Het is er klein en knus zullen we maar zeggen. Meestal wel gezellig, maar als je laat komt is het wel eens puzzelen inderdaad. Qua stroom is het soms wel een kwestie van bij elkaar inpluggen zeg maar, zorg inderdaad dat je een paas haspels bij hebt.
Ben er zelf meerdere keren met Intertrack geweest en die zijn volgens mij altijd uitverkocht, ben ook wel eens met een andere organisatie geweest en toen was het minder druk. Nu met Eybis is voor ons ook de 1e keer.

Zoiets kun je verwachten:
Het circuit op met .... Algemeen Circuitdagtopic
 
Oh, dat valt erg mee, tot ik naar foto 2 ging 😂
2 haspels mee ipv 1 is handig, ik heb ook nog een camping stekkerdoos.
De paddock boven is alleen maar asfalt zeker, of wordt dat helemaal niet gebruikt?
camping stekker is een must have.
Paddock boven wordt eigenlijk niet gebruikt
 
Oh, dat valt erg mee, tot ik naar foto 2 ging 😂
2 haspels mee ipv 1 is handig, ik heb ook nog een camping stekkerdoos.
De paddock boven is alleen maar asfalt zeker, of wordt dat helemaal niet gebruikt?
Daarboven is volgens mij gravel, denk ook niet dat daar stroomkasten o.i.d. staan.
Je zit dan ook nog voor de slagboom.
Wel mooier uitzicht over de baan.
 
parking boven word wel degelijk gebruikt, is idd gravel. Staan dikwijls motoren op de rand van het baantje op de paddockstanden
stroompunten liggen ver uit elkaar, vroeger lag de stroom daar zelfs niet aan . heb er regelmatig gestaan op hete dagen omdat er daar nog een beetje wind was. gebruikte in die tijd nog geen bandenwarmers
 
Oh, dat valt erg mee, tot ik naar foto 2 ging 😂
2 haspels mee ipv 1 is handig, ik heb ook nog een camping stekkerdoos.
De paddock boven is alleen maar asfalt zeker, of wordt dat helemaal niet gebruikt?

Daarboven is volgens mij gravel, denk ook niet dat daar stroomkasten o.i.d. staan.
Je zit dan ook nog voor de slagboom.
Wel mooier uitzicht over de baan.

Afgelopen weekend geweest, stonden gewoon stroompalen die probleemloos gewerkt hebben.
Idd gravel boven en géén sanitair.
Waren gewone Schuko aansluitingen, geen campingstekker nodig.
IMG_4092.JPEG
 
Op Assen vorig jaar was de '98 pomp defect, moest ik Euro 95 tanken. :') :N

Afgelopen week gooide daar iemand zijn auto vol. 8)7
Het kwam zo uit vertelde hij.
De prijzen zijn wel even wat hoger..
 
Terug
Bovenaan Onderaan