Het Circuit op met Racecracks Deel 2

Status
Niet open voor verdere reacties.
Inmiddels door mijn dealer speciale gemodificeerde race zijwielen laten ontwikkelen. Dus moet goed komen, komend seizoen :Y
Door Ten Kate? Wellicht heb je nu de oude zijwieltjes van Michael eronder? Die heeft hij niet meer nodig en wie weet brengt het jou ook veel snelheid en succes :9
 
Door Ten Kate? Wellicht heb je nu de oude zijwieltjes van Michael eronder? Die heeft hij niet meer nodig en wie weet brengt het jou ook veel snelheid en succes :9

Ligt hier wel een gesigneerde kneeslider van zijn kampioensrace te Jerez *O*
Ten Kate kon geen zijwieltjes voor een Yammie leveren helaas :+
 
Laatst bewerkt:
Hij is echt geweldig he! :)
full
full
 
Hallo even een vraagje, hoeveel sessies (niveau 4) heb je op Assen en hoelang zijn deze? Ik kan het op de site nergens vinden. :?
 
Ik heb ook maar de stap gezet naar de vele goede en leuke verhalen hier!
Betaald en de bevestiging inmiddels gekregen. Nu alleen nog de verzekering regelen.
Ik ga op maandag 11 mei.


Vraagjes:
- afplakken van de lampen. Kan je dat regelen in Assen of moet je zelf ergens tevoren tape kopen, etc.?
- En, ik neem aan dat er kluisjes, etc. voor bezittingen zoals GSM, portemonnee, etc.?
- Ik heb een Bos demper met e-keurmerk, voorzien van db killer. Is hier me te rijden, of is een originele demper aan te raden (op jacht dan)
- En als laatste ( :P ) vraag, na een sessie staat je motor gewoon achter de paddocks. Is het handig om op slot te zetten? Of is het veilig, een grote besloten happy family?


Veel vragen, alvast dank!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan