Het Circuit op met Racecracks Deel 2

Status
Niet open voor verdere reacties.
Die jongen/man op die suzuki rijdt in de linkerbocht na de corckscrew wel een hele aparte lijn. Is zo te zien nog snel ook :P nog nooit gezien iig
Edit, weet niet zeker oft een soes is, maar diegene waar je achter rijd wanneer je onderuit gaat iig

Is zeker niet sneller. Het lijkt snel misschien omdat Nick er zo langzaam doorvaat ;)
 
*O*

Heb de hele set maar gekocht. Nu wachten op de Hi-Res :P

Untitled_zps4d82050b.png
 
Echt super gaaf, maar kijk uit met je hellingshoek, dit kunnen je bandjes niet hebben ben ik bang voor. Ik leg m ook te plat, maar dat ligt aan mn houding, moet r meer naast.

Nog meer ernaast? Hij lag er al naast! _O-
 
Was jij diegene die met nog een andere vrijwel identieke Soes in Niveau 4 reed, Hoekske?

Qua hellingshoek heb ik nog niks geks meegemaakt eigenlijk. Wilde eigenlijk nog wel verder, maar mijn schakelpook was al 1cm afgesleten na 3 sessies :P
 
Laatst bewerkt:
Was jij diegene die met nog een andere vrijwel identieke Soes in Niveau 4 reed, Hoekske?

Qua hellingshoek heb ik nog niks geks meegemaakt eigenlijk. Wilde eigenlijk nog wel verder, maar mijn schakelpook was al 1cm afgesleten na 3 sessies :P
Nee, ik reed met een lichtblauwe Gulf Honda 600.

Dat bedoel ik, ik rij dus ook mn pookje en kuip aan de grond, op een gegeven moment houd het gewoon op. Bv op cpz bos uit of de ramshoek assen, als je dan onder zon hoek ligt en de wind slaat er ff onder als je de hoek om komt....au.

Maar je gaat lekker rond op Mettet, je had toch 1.09?
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan