Het Circuit op met Racecracks Deel 2

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb ook maar de stap gezet naar de vele goede en leuke verhalen hier!
Betaald en de bevestiging inmiddels gekregen. Nu alleen nog de verzekering regelen.
Ik ga op maandag 11 mei.


Vraagjes:
- afplakken van de lampen. Kan je dat regelen in Assen of moet je zelf ergens tevoren tape kopen, etc.?
- En, ik neem aan dat er kluisjes, etc. voor bezittingen zoals GSM, portemonnee, etc.?
- Ik heb een Bos demper met e-keurmerk, voorzien van db killer. Is hier me te rijden, of is een originele demper aan te raden (op jacht dan)
- En als laatste ( :P ) vraag, na een sessie staat je motor gewoon achter de paddocks. Is het handig om op slot te zetten? Of is het veilig, een grote besloten happy family?


Veel vragen, alvast dank!

- Afplakken kan je gewoon met ductape doen. Rolletje in je rugtas en plakken als je op assen bent.
- Kluisjes zijn er niet. Maar je kan altijd wel aan iemand vragen of je tas bij hun mag liggen. 1 happy family.
- Bos demper met killer zou moeten kunnen. Maar origineel is meestal stiller en dus safer. db-killer is iig verplicht.
- Ja motor staat op/in paddock tussen de sessies. Ik neem aan dat je een contact slot hebt ;) dat is wel voldoende. Het is idd een happy family. :)
 
Goed te horen, dank voor het antwoorden!
Happy family, voelt nu al goed ;)

Voor de duidelijkheid, het gaat om dit type Bos demper:

suzuki010.JPG
 
Laatst bewerkt:
Ik heb ook maar de stap gezet naar de vele goede en leuke verhalen hier!
Betaald en de bevestiging inmiddels gekregen. Nu alleen nog de verzekering regelen.
Ik ga op maandag 11 mei.


Vraagjes:
- afplakken van de lampen. Kan je dat regelen in Assen of moet je zelf ergens tevoren tape kopen, etc.?
- En, ik neem aan dat er kluisjes, etc. voor bezittingen zoals GSM, portemonnee, etc.?
- Ik heb een Bos demper met e-keurmerk, voorzien van db killer. Is hier me te rijden, of is een originele demper aan te raden (op jacht dan)
- En als laatste ( :P ) vraag, na een sessie staat je motor gewoon achter de paddocks. Is het handig om op slot te zetten? Of is het veilig, een grote besloten happy family?


Veel vragen, alvast dank!
Rolletje ductape meenemen of vragen aan iemand of aan mij in het Media Center. Het is een grote familie dus stuurslot is meer dan voldoende als je even bij je motor weg bent. Ik zet hem nooit op slot maar er zitten bij mij ook bandenwarmers omheen dus dat vertraagd alleen maar ;)

Kluisjes zijn er niet maar je kan aan je buurman op de paddock vragen of hij je telefoon bij zich houd of in een auto.....

Bos demper met ekeur en db killer moet wel goed gaan. Ik rij met een Laser met db killer erin en dat gaat altijd goed op Assen. Moet bij jou dus pok goed komen. Zeker in de groepen met les want het accent ligt op de bochten.
 
En je kan beter op nieuwe banden beginnen dan op half versleten bandjes, zorgen dat je remblokken nog voldoende voering hebben. Remolie kun je kort er voor nog wisselen.

( ook al rij je in de les groep en gaat het allemaal minder hard, is het ook belangrijk de boel goed voor elkaar te hebben )
 
En je kan beter op nieuwe banden beginnen dan op half versleten bandjes, zorgen dat je remblokken nog voldoende voering hebben. Remolie kun je kort er voor nog wisselen.

( ook al rij je in de les groep en gaat het allemaal minder hard, is het ook belangrijk de boel goed voor elkaar te hebben )

Ik ben druk doende met het verbouwen van de motor. Banden, ketting, tandwielen, wiellagers, olie, filters, remblokken, remleidingen, etc. etc. zijn allemaal inmiddels al vervangen.
Velgen gespoten, en ga maar door.


Ik maak de motor naar mijn smaak (zwart), optisch weer in orde en direct het al dan noodzakelijk en niet noodzakelijk onderhoud. Op het blok na, dat laat ik doen.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb ook maar de stap gezet naar de vele goede en leuke verhalen hier!
Betaald en de bevestiging inmiddels gekregen. Nu alleen nog de verzekering regelen.
Ik ga op maandag 11 mei.


Vraagjes:
- afplakken van de lampen. Kan je dat regelen in Assen of moet je zelf ergens tevoren tape kopen, etc.?
- En, ik neem aan dat er kluisjes, etc. voor bezittingen zoals GSM, portemonnee, etc.?
- Ik heb een Bos demper met e-keurmerk, voorzien van db killer. Is hier me te rijden, of is een originele demper aan te raden (op jacht dan)
- En als laatste ( :P ) vraag, na een sessie staat je motor gewoon achter de paddocks. Is het handig om op slot te zetten? Of is het veilig, een grote besloten happy family?


Veel vragen, alvast dank!

Wij zijn er ook, dus zet je motor maar bij die van mij en je spullen achter slot en grendel in onze auto. Geen probleem.
 
Ik heb ook maar de stap gezet naar de vele goede en leuke verhalen hier!
Betaald en de bevestiging inmiddels gekregen. Nu alleen nog de verzekering regelen.
Ik ga op maandag 11 mei.


Vraagjes:
- afplakken van de lampen. Kan je dat regelen in Assen of moet je zelf ergens tevoren tape kopen, etc.?
- En, ik neem aan dat er kluisjes, etc. voor bezittingen zoals GSM, portemonnee, etc.?
- Ik heb een Bos demper met e-keurmerk, voorzien van db killer. Is hier me te rijden, of is een originele demper aan te raden (op jacht dan)
- En als laatste ( :P ) vraag, na een sessie staat je motor gewoon achter de paddocks. Is het handig om op slot te zetten? Of is het veilig, een grote besloten happy family?


Veel vragen, alvast dank!


Je mag altijd bij mij komen staan, heb mercedes sprinter met voortent haha!is altijd wel iemand bij aanwezig!
 
Top! 2 & 3 sept hadden we mooi weer. Laten we dat doorzetten. Zou echt zo lekker zijn! :)

Qua datums is de kans behoorlijk aanwezig dat het mooi weer word.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan