Het circuit op met Racecracks

Status
Niet open voor verdere reacties.

Fast Forward

MF veteraan
26 mei 2002
6.590
209
Den-Haag
Omdat ik een vaste Mf'er ben wil ik graag Racecracks beter onder jullie aandacht brengen.
In 2006 heb ik samen met nog een paar enthousiastelingen van MF het "MF Racing Team" opgezet om mijn 1e stap in de racerij te zetten. Dat is inmiddels uitgegroeid tot top 10 resultaten van het ONK DSBK.

Jarenlang had ik al de drang om meer voor andere rijders te gaan doen die een dag op het circuit willen rijden. Afgelopen winter heb ik daarvoor www.Racecracks.nl opgezet en bij het circuit van Mettet 4 dagen gereserveerd.
Op de site staat alles netjes omschreven. Na het lezen daarvan zal duidelijk worden dat ik de zaken uitgebreid aanpak met de crew en niks aan het toeval wil overlaten.
 
Interessant :)

Met hoeveel mensen zit je eigenlijk tegelijk op de baan daar?
En als je begeleiding krijgt, hoeveel mensen per instructeur?

Gr :W
 
Interessant :)

Met hoeveel mensen zit je eigenlijk tegelijk op de baan daar?
En als je begeleiding krijgt, hoeveel mensen per instructeur?

Gr :W
Met Racecracks heb je de meeste ruimte op de baan van alle organisatoren die op Mettet rijden. Maximaal 25 deelnmers op de baan. Daarnaast rijden er een paar instructeurs door de: "vrij rijden" groepen heen om de veiligheid te bewaken en als er deelnemers zichtbaar moeitje hebben om die even weer op gang te helpen.

Bij de cursus groepen geld maximaal 5 man achter de instructeur. Op de site staat alles uitgebreid uitgelegd :)

Ik ben er 20/7 met me matties!
Dat is mooi! :}

Lekker :]
 
Laatst bewerkt:
ziet er goed uit.
als ik volgend jaar weer een circuit motor heb dan ga ik zeker een dagje boeken.
 
Mag ik vragen waarom jullie precies voor Mettet hebben gekozen? :)
Aangezien ik er nog niet op gereden heb, heb ik nog niet echt een beeld. :P
 
Mag ik vragen waarom jullie precies voor Mettet hebben gekozen? :)
Aangezien ik er nog niet op gereden heb, heb ik nog niet echt een beeld. :P
Ik gok oa dat het erg lastig is om op CPZ of Assen een dag te krijgen, omdat de gevestigde organisaties eerste keus hebben oid. daarnaast schijnt Mettet een erg leuk en technisch circuit te zijn, relatief kort, wat je dus snel kan leren om dan snel met de techniek bezig te gaan. De prijs is ook erg betaalbaar tov Assen of CPZ.

* Edit, ik hoor niet bij de organisatie oid, dus dit is hardop denken ;)
 
Laatst bewerkt:
Ik gok oa dat het erg lastig is om op CPZ of Assen een dag te krijgen, omdat de gevestigde organisaties eerste keus hebben oid. daarnaast schijnt Mettet een erg leuk en technisch circuit te zijn, relatief kort, wat je dus snel kan leren om dan snel met de techniek bezig te gaan. De prijs is ook erg betaalbaar tov Assen of CPZ.

* Edit, ik hoor niet bij de organisatie oid, dus dit is hardop denken ;)
Ok, dan snap ik waarom. ;)
 
tis gewoon een erg gaaf baantje! :Y


en ben benieuwd hoe de organisatie zal zijn.. We zijn er op 9 aug (groep 1 en groep 3)
 
Laatst bewerkt:
Ben er ook bij op de KTM Superduke in groep 4. Volgens mij is dat baantje gemaakt voor deze KTM! Kort en veel krappe bochten, zonder lang recht stuk.

Ferry, kan je zelf ook weer rijden tegen die tijd?
 
Ben er ook bij op de KTM Superduke in groep 4. Volgens mij is dat baantje gemaakt voor deze KTM! Kort en veel krappe bochten, zonder lang recht stuk.

Ferry, kan je zelf ook weer rijden tegen die tijd?
Afgelopen Zondag op Assen gereden :) Ging erg goed. Knietje bijna okay :) 1:46,3 gereden op Assen wat okay is voor een trainingsdagje op oude bandjes.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan