Het circuit op met Racecracks

Status
Niet open voor verdere reacties.
Jeetje hebben jullie aandelen ofzo.. ik heb nog nooit zo veel veren zien vliegen hier op het forum :p

Er wordt al zoveel gezeurd en gezanikt. Als iets goed georganiseerd wordt, mag het ook gezegd worden, toch? ;)

En nee, tot nu toe geen aandelen. Misschien krijg ik er nu eentje door die veren :+
 
ja en welke organisatie heeft er nu gratissss koffie in de ochtend :} geweldig lekker wakker worden.

was een leuke dag veel droge of ligt vochtige sessies, eerste sessie snelste tijd gereden, lang leve een eigen laptimer :P

zou best nog een volgende keer met racecracks rijden, als ze me dan maar op de lijst zetten O-) :P
 
Ondanks de toch wel beroerde nacht van 2,5 uur, toch k*t dat door een defecte lichtsensor de tl's de hele nacht bleven branden :( hebben wij een geweldige en leerzame dag gehad.
Helaas zitten wij begin september in de dolomieten (ook geen straf) anders waren wij zeker weer van de partij geweest,
Ferry en aanhang bedankt en tot volgend jaar :W

no 113 en 217
 
Ondanks de toch wel beroerde nacht van 2,5 uur, toch k*t dat door een defecte lichtsensor de tl's de hele nacht bleven branden :( hebben wij een geweldige en leerzame dag gehad.
Helaas zitten wij begin september in de dolomieten (ook geen straf) anders waren wij zeker weer van de partij geweest,
Ferry en aanhang bedankt en tot volgend jaar :W

no 113 en 217

:W

Heerlijk geslapen bij van der Valk :z }) :+ _O-
 
Laatst bewerkt:
:W

Heerlijk geslapen bij van der Valk :z }) :+ _O-
*O* Jij wel ja.
Ondanks bijna niet geslapen te hebben was het plezier er voor ons niet minder om en dat vind ik uiteindelijk het belangrijkste. :Y
 
*O* Jij wel ja.
Ondanks bijna niet geslapen te hebben was het plezier er voor ons niet minder om en dat vind ik uiteindelijk het belangrijkste. :Y

:Y

En nog bedankt voor het regelen van de pitbox, Ron! Was toch best handig :Y
En ga een volgende keer zeker weer mee :]

Misschien kan men bij TT Circuit Assen regelen dat die lichten 's-nachts gewoon uit gaan?!
 
:Y

En nog bedankt voor het regelen van de pitbox, Ron! Was toch best handig :Y
En ga een volgende keer zeker weer mee :]

Misschien kan men bij TT Circuit Assen regelen dat die lichten 's-nachts gewoon uit gaan?!
Officieel mag je er niet in overnachten. Bekertje over de sensor heen werkt :)
 
Officieel mag je er niet in overnachten. Bekertje over de sensor heen werkt :)
Sssst, weten wij wel hoor. O-)
De sensor hadden we keurig afgeplakt, in voorgaande jaren al wat ervaring opgedaan. Helaas mocht dit niet helpen, deze was echt stuk.
De enige keer dat de lampen uit gingen was tijdens de stroom storing.
Dit hebben we doorgegeven tijdens de eindcontrole dus zal wel gemaakt worden of inmiddels al zijn.
 
Sssst, weten wij wel hoor. O-)
De sensor hadden we keurig afgeplakt, in voorgaande jaren al wat ervaring opgedaan. Helaas mocht dit niet helpen, deze was echt stuk.
De enige keer dat de lampen uit gingen was tijdens de stroom storing.
Dit hebben we doorgegeven tijdens de eindcontrole dus zal wel gemaakt worden of inmiddels al zijn.
Heel Assen e/o lag plat, 14.20u was het weer hersteld, lag dus niet aan jullie/of jullie box _O- :+ :+
 

Filmpje van afgelopen donderdag op assen.. op 4:40 gaat een vriend van mij op zn plaat in de Ruskenhoek.. de sessie erna kon hij gelukkig weer rijden!

Ik heb mn pr met 5 seconden verbeterd naar 1:57.. Moet nog een stuk harder op het gas.. bochten harder in gaan.. vloeiender de bocht inremmen... en nog verbeteren op honderd anderen punten;p Tips zijn meer dan welkom
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan